Toon posts:

Wachtwoord/gebruikersnaam ongeldig ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik met Het Net op internet wil zegt hij dat m`n wachtwoord en of gebruikersnaam ongeldig zijn.
Dit is helemaal niet het geval !?!
Als ik My Web gebruik is er helemaal niks aan de hand, dus snap ik er helemaal niks van.
Zou het bij Het Net soms te druk zij ofzo ???
Welke provider kan ik het beste gebruiken bij ons is er namelijk nog geen cable of adsl !
Wie kan er mij helpen.
Alvast bedankt !!!

Verwijderd

gebruik je hetzelfde wachtwoord voor hetnet als myweb en dezelfde username? want dan werkt het waarsch niet... je kunt het beste ff de helpdesk bellen als je echt 100% zeker weet dat wachtwoord en username okee is

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik gebruik niet dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord en deze zijn gewoon goed dus ik snap er geen ene fluit van !!!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

die combo gebruikersnaam/wachtwoord heeft dus wel gewoon gewerkt? Maybe hebben ze wat dingen veranderd, inbelnummer of zo, check dat even voor de zekerheid.
En neem altijd 1 of 2 extra gratis providers zoals freeler of iets dergelijks, zo kom je nooit zonder verbinding te zitten (hopelijk)

succes

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog eens gekeken en bij Het Net hebben ze er inderdaad een inbelnummer bij !
Zal het gelijk eens veranderen.

Verwijderd

neem kabel :Y)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

AMDFreak

Intel is zo..

Op zaterdag 01 december 2001 17:43 schreef casje_iersel het volgende:
neem kabel :Y)
of adsl.. hebbie een wat stabielere verbinding :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 02:23
Waarom zijn er altijd van die irritante mensen die zulke dingen zeggen. In het grootste deel van nederland is er nog geen kabel of adsl.
Pagina: 1