Toon posts:

iemand loopt me te stalken

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
nouja stalken is een groot woord :+ , maar een gebruiker (attilla) loopt steeds te zeuren terwijl ik geen flauw idee heb wat ie nou echt tegen me heeft, ik ken hem nie eens...

dit kreeg (las ik nu pas) eergisteren dit via icq dit:
Subject: Gathering of Tweakers
kan jij nou eens niet reageren op een topic.

jij moet echt in elke topic je naam hebben. en vaak staat in je reactie alleen maar onzin
van de user Attilla

nu is dit een reactie op deze artikeltjes waar attilla mij ook al me aanviel op dingen die nergens op sloegen:

[topic=325630]
[topic=325400]
[topic=325659]
etc etc etc

weet niet wat de bedoeling is, maar hij blijft maar zeure, imho heb ik niet echt het idee dat ik alleen maar onzin post, en ook niet dat ik overal mijn naam wil hebben. Om een flame war te voorkomen (vooral van zijn kant aangezien die ook op got steeds me reacties loopt af te kraken) zou ik het wel op prijs stellen als iemand attilla is zou vertellen dat het allemaal wel meevalt en dat ie ff zijn frustratisch op iemand anders moet gaan botvieren. Als ie mijn reacties alleen maar onzin vind moet ie er maar over heen lezen, ik heb nou niet bepaald het idee dat dat zo is, en dat anderen dat vinden...

btw als ie naar su moet, move hem dan maar :)

edit:
wat ik nog vergeten te vertellen was, is dat ik al vaker berichtjes heb gehad van hem, teminste, dat vermoed ik, aangezien de afzender onbekend was, dus daar zal ik hem niet op vastnagelen ofzow

Verwijderd

Ik wil je ook wel stalken hoor, als je dat liever hebt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 19:42 schreef strlen het volgende:
Ik wil je ook wel stalken hoor, als je dat liever hebt ;)
jah lekker :D maar ff serieus svp :P

Verwijderd

[topic=332705]

had je deze ook al gezien :? ;)
Misschien verklaart het wat... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 19:44 schreef Courage het volgende:
[topic=332705]

had je deze ook al gezien :? ;)
Misschien verklaart het wat... ;)
aja dat bedoel ik ja, zucht, wat een .... gelukkig dat ACM beetje nuttig reply gaf, maar blijkt dat ie daar neit echt wat mee gedaan heeft
Attilla
Hij zet echt overal een reply onder in i&t.

van die dingen zoals

is kewl
waar staat dat
nog nooit gezien
als ie mij die posts kan aanwijzen vind ik hem heel knap, dat doe ik nooit zomaar, teminste, zal in mijn ruim 4000 posts ofzo niet vaker dan die keren die hij opnoemt zijn voorgekomen :)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hmm, hier heb ik m nog niet gezien ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
-->kewl<--
:Y) :Y) :Y)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 30 november 2001 19:45 schreef Kertje het volgende:
gelukkig dat ACM beetje nuttig reply gaf, maar blijkt dat ie daar neit echt wat mee gedaan heeft
Je bedoelt dat ik meer had moeten doen dan alleen maar zeggen (maar dan in nette bewoording) dat ik Atilla's topic vreemd/onzin vond ?

Tsja... :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 30 november 2001 19:57 schreef Pontius.Pilatus het volgende:
-->kewl<--
:Y) :Y) :Y)
Kijk dat is nou een nuttige toevoeging, ik hoop echter dat ik niet vaker dat soort toevoegingen in serieuze topics als dit tegen kom, ookal bedoel je het grappig :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 19:59 schreef ACM het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik meer had moeten doen dan alleen maar zeggen (maar dan in nette bewoording) dat ik Atilla's topic vreemd/onzin vond ?

Tsja... :)
nou normaal was dat wel genoeg geweest, maar zou het nu wel fijn vinden als iemand van de mods ofzo hem ff kan vertellen dat ie gewoon moet kappen met zijn frustratisch richting mij :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 30 november 2001 20:00 schreef Kertje het volgende:
nou normaal was dat wel genoeg geweest, maar zou het nu wel fijn vinden als iemand van de mods ofzo hem ff kan vertellen dat ie gewoon moet kappen met zijn frustratisch richting mij :)
Laten we hopen dat ie hier leest ;)

Dan is het makkelijk: "Atilla, je moet stoppen daarmee"
Zelfs _als_ Kertje dat soort dingen plaatst, kan je ervanuitgaan dat zo'n Su-posting voldoende is om de Mods op een dergelijke user te wijzen.
Je hoeft daarna echt niet "het recht" in eigenhand te nemen.

Daarnaast wacht ik nog steeds op voorbeelden, die gaf je in dat SU-topic ook al niet.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op vrijdag 30 november 2001 20:05 schreef Kertje het volgende:
thx :)
Hier heb je je voorbeeld! :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
Zal ik attilla dan even streng voor je aanspreken. >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~artwido3/nono.gif attilla! laat kertje met rust anders krijg je geen kadootje van Sinterklaas!

Zo! als dat niet zal helpen dan weet ik het ook niet meer. :P

Verwijderd

nutteloze reply :P >:)

oeps deze ook :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb attilla ff netjes de url van dit topic doorgegeven via icq, dus zou mooi zijn als ie zelf ook ff een reactie geeft

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
blokkeer dat mens dan met ICQ. dan heb je daar ook geen last meer van.

en verder: gewoon negeren.
Maar misschien is ie wel stiekem een fan van je en probeerd hij de aandacht te trekken! :+

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 20:46 schreef DataBeest het volgende:
blokkeer dat mens dan met ICQ. dan heb je daar ook geen last meer van.

en verder: gewoon negeren.
mjah tis ook nie dat ik er van wakker leg ofzo, maar het is gewoon irritant als je een topic terug leest en je ziet dat 1 specifieke user weer je post als onzin loopt te verklaren ofzo...
Maar misschien is ie wel stiekem een fan van je en probeerd hij de aandacht te trekken! :+
8-)

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 20:13 schreef Artwido het volgende:
Zal ik attilla dan even streng voor je aanspreken. >:)

[afbeelding] attilla! laat kertje met rust anders krijg je geen kadootje van Sinterklaas!

Zo! als dat niet zal helpen dan weet ik het ook niet meer. :P
LOL!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 30 november 2001 19:39 schreef Kertje het volgende:
bla

bla

nu is dit een reactie op deze artikeltjes waar attilla mij ook al me aanviel op dingen die nergens op sloegen:

[topic=325630]
[topic=325400]
[topic=325659]
etc etc etc

weet niet wat de bedoeling is, maar hij blijft maar zeure, imho heb ik niet echt het idee dat ik alleen maar onzin post, en ook niet dat ik overal mijn naam wil hebben. Om een flame war te voorkomen (vooral van zijn kant aangezien die ook op got steeds me reacties loopt af te kraken) zou ik het wel op prijs stellen als iemand attilla is zou vertellen dat het allemaal wel meevalt en dat ie ff zijn frustratisch op iemand anders moet gaan botvieren. Als ie mijn reacties alleen maar onzin vind moet ie er maar over heen lezen, ik heb nou niet bepaald het idee dat dat zo is, en dat anderen dat vinden...

btw als ie naar su moet, move hem dan maar :)

edit:
wat ik nog vergeten te vertellen was, is dat ik al vaker berichtjes heb gehad van hem, teminste, dat vermoed ik, aangezien de afzender onbekend was, dus daar zal ik hem niet op vastnagelen ofzow
Naja goed ik vind deze topic dus echt ONZIN en als dit ontvangen wordt als een flame dan mag dat.
want zoiets kan je gerust uitpraten via icq.

die van wanadoo --> had ik je verkeerd begrepen
isdn doorverbinden --> had ik mijn vraag misschien verkeerd geformuleerd
en die kiestoon weg dat geld alleen maar bij analoog volgens mijn weten.

maar het gaat mij derom dat ik mezelf ergerde aan topics/replies die jij gaf de laatste tijd dat die allemaal zo kortaf waren.
of waar halve antwoorden in zijn

en je zegt tegen mij op icq dat ik beter moet lezen
goed zal ik doen
deal
doe jij dat ook
[topic=338390]

wat helpt dit nou bij deze topics ?
[topic=338280]
[topic=337873]

en hier heb je met die gozer een ruzie lopen maken omdat hij je op iets aanspreekt ?
[topic=337521]

en deze reactie heb je wel duidelijk gemaakt in die andere posts dus dit voegt ook niks toe
[topic=335959]

Ik kan zo wel ff door gaan spitten
maar ik vind dat je je druk maakt om niks

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:23
Op zondag 02 december 2001 22:39 schreef Attilla het volgende:maar ik vind dat je je druk maakt om niks
zelfde geld voor jou. Als jij die gozer irritant vind, dan spreek je een modje aan, waarna dat modje eventueel verdere actie zal ondernemen. Geen reden om het recht in eigen hand te nemen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Attilla
Op zondag 02 december 2001 22:42 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

zelfde geld voor jou. Als jij die gozer irritant vind, dan spreek je een modje aan, waarna dat modje eventueel verdere actie zal ondernemen. Geen reden om het recht in eigen hand te nemen.
klopt
maar als hij niet reageert op icq
ik wilde er gewoon wat van zeggen
en als mensen problemen met elkaar hebben kan dat gewoon via icq.
daar hoeft ook niet speciaal een mod bij te komen

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 22:59 schreef Attilla het volgende:

[..]

klopt
maar als hij niet reageert op icq
ik wilde er gewoon wat van zeggen
en als mensen problemen met elkaar hebben kan dat gewoon via icq.
daar hoeft ook niet speciaal een mod bij te komen
idd daarom hebben de mensen ook een icq uin in hun profile gezet lijkt me :?
maar sommige users reageren nog weleens wat minder op icq berichtjes :+ :D

Verwijderd

achja bepaalde mensen werken anderen nou eenmaal op hun zenuwen (hoi Cheatah!)...vervelend maar niks aan te doen...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 22:39 schreef Attilla het volgende:
[..blaaaaat..]
Gezien de aardige hoeveelheid posts die ik doe per dag, zitten er beslist af en toe wel is posts tussen die niet direct nuttig zijn, dit is niet meer dan normaal... of ben jij sociaal zo achter dat jij alleen maar serieus kan zijn?

Dat dit via icq op te lossen is, staat er buiten want pje begon pas met zeuren over icq toen je van de modjes en van mij geen gehoor kreeg

Verwijderd

Topicstarter

[..]
doe jij dat ook
[topic=338390]
NUTTIG ik geef toch antwoord op de vraag?

conclusie: leer lezen
wat helpt dit nou bij deze topics ?
[topic=338280]
niks, daar geef ik een gewone reactie, dat is nl vrij normaal, als je is kijkt naar andere users, die doen dat ook.

[topic=337873]
NUTTIG! Wat hij wil is met 1 server een bezoeker sturen naar een andere online server, ik zeg: wat nou als die server waarmee je wilt sturen offline is, dan is het gewoon niet nuttig wat ie wilt doen.

en hier heb je met die gozer een ruzie lopen maken omdat hij je op iets aanspreekt ?
[topic=337521]
Ruzie? noem je dat ruzie? dat is geen ruzie, dat is gewoon een discussietje, en niet eens een met hard op hard, we DISCUSSIEREN daar gewoon, dat is dus geen ruzie! Zoals je ziet staat er achter mijn reply's en die van "chellosupport" smileys zoals :D en :)

en deze reactie heb je wel duidelijk gemaakt in die andere posts dus dit voegt ook niks toe
[topic=335959]
Ik zeg gewoon dat ik voor @work ga, is dat gek dan? duh

/me vraagt alleen of je gewoon wilt kappen met je gezeur, want het slaat werkelijk nergens op, als je nou daar gewoon mee kapt is er nix aan de hand

edit:
ik heb geen zin om topics over jou te zoeken, ik kan me een aantal herinneren waar je ECHT nutteloos bent, ik val je hier alleen niet op aan. Bovendien heb ik nog nooit met geen enkele user hier gezeik gehad, en ben nog nooit door iemand aangesproken op dingen die jij loopt te verkondigen. ik durf te stellen dat 99% van al mijn posts wel degelijk nuttig zijn, diegene die jij eruit gekozen hebt zijn OOK nuttig, alleen met een korte reactie (moet je ALTIJD langdradig zijn dan?), ik geef ook vaak zat langere reacties ALS dat nodig is

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

en wat als het nou een hele mooie meid was die steeds die berichtjes stuurde, zou je dan ook deze topic openen? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 00:33 schreef Tom het volgende:
en wat als het nou een hele mooie meid was die steeds die berichtjes stuurde, zou je dan ook deze topic openen? >:)
wat denk je zelf :? :D

Dan zou me vriendin wel een topic openen waarschijnlijk :+

• razor-x
  • Laatst online: 30-07 08:33
Op maandag 03 december 2001 00:33 schreef Tom het volgende:
Je weet niet of ze mooi is natuurlijk ;)
Dan zou hij eerder een topic in de hk openen om haar foto's te vragen oid :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 00:49 schreef razor-x het volgende:

[..]

Je weet niet of ze mooi is natuurlijk ;)
Dan zou hij eerder een topic in de hk openen om haar foto's te vragen oid :)
probleem is dat het hier gaat om een jochie die volop in zijn pubertijd zit en mij als lieve user een beetje wil vertellen wat ik allemaal fout doe ;)

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 00:55 schreef Kertje het volgende:

[..]

probleem is dat het hier gaat om een jochie die volop in zijn pubertijd zit en mij als lieve user een beetje wil vertellen wat ik allemaal fout doe ;)
tjaaa das een makkelijke als je ej eigen geboortedatum neit openbaar hebt staan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 00:59 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

tjaaa das een makkelijke als je ej eigen geboortedatum neit openbaar hebt staan :)
hehe, ik ben begin 20, heb het al wel vaker gezeg in diverse topics hier en daar, maargoei, thats not the point :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik kan zo wel ff door gaan spitten
Euhmz, had je daar de _slechtste_ posts van kertje aangehaald?

Wees blij dan! Er zijn users (geweest?) die dat als beste post gehad zouden hebben...

Magoed, ik hou me bij mijn eerdere post, als kertje een slechte jongen is dan handelen we dat verder met hem wel af.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 08:22 schreef ACM het volgende:
Als kertje een slechte jongen is dan handelen we dat verder met hem wel af.
Jazeker; daar weten we wel raad mee... ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/337525

• Attilla
nou jah goed ik heb uitgelegd waarom ik dat heb gezegd tegen kertje.

en ik heb echt wel eerst dat icq bericht gestuurd voor dat ik naar een modje ging.

maar goed we verschillen gewoon van mening punt!

dus gooi hier maar een slotje op

dan hoeven we er ook niet verder over te praten.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 09:07 schreef Attilla het volgende:
nou jah goed ik heb uitgelegd waarom ik dat heb gezegd tegen kertje.

en ik heb echt wel eerst dat icq bericht gestuurd voor dat ik naar een modje ging.
ik kreeg je 1e icq berichtje pas paar dagen geleden, dus onzin
maar goed we verschillen gewoon van mening punt!
jij verschilt ongeveer alleen als individu van mening, denk daar is over na ofzo...
dus gooi hier maar een slotje op

dan hoeven we er ook niet verder over te praten.
we zijn idd uitgepraat lijkt me. Slotje? waarom? omdat je geen gelijk kreeg? wie weet zijn er nog andere users die wat nuttigs willen toevoegen...

• Attilla
man hoevaak moet ik het nog zeggen

IK GEEF JOU GELIJK
IK GEEF JOU GELIJK
IK GEEF JOU GELIJK
IK GEEF JOU GELIJK
IK GEEF JOU GELIJK
IK GEEF JOU GELIJK
damn

ik zeg toch dat het bij mij lag
bij 2 van die topics
maar jij moet er zoeen probleem van maken.
omdat ik het anders bedoelt heb.
zeikerd

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 18:14

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

...wie weet zijn er nog andere users die wat nuttigs willen toevoegen...
Nou graag:
...jij verschilt ongeveer alleen als individu van mening, denk daar is over na ofzo...
Heb ik gedaan. Ik kom er niet uit. Leg het eens uit? :?

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• Attilla
Op maandag 03 december 2001 10:58 schreef Niep het volgende:

[..]

Nou graag:
[..]

Heb ik gedaan. Ik kom er niet uit. Leg het eens uit? :?
???

Verwijderd

:Z Mensen mensen mensen.... waar maken jullie je druk over eigenlijk! Ga geld verdienen ofzo ipv deze discussie te houden :Z

• Drama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik wil nog een paar dingen toevoegen.
SCHANDAAAAAAAAALIG LAAG.
van beide moet ik toevoegen.
punt A. Er zijn en blijven altijd mensen die in het verkeerde vaarwater liggen volgens jou.
punt B. Er zijn altijd mensen die het laatse woord moeten hebben of het altijd beter weten.
punt C. Degene die zich daar aan ergeren hebben in dat opzicht veel gemeen.

Conclusie. Laat elkaar in elkaars waarde, simpel. dus, erger je der niet aan, en laat de boel de boel. En begin nou niet van. ja maar...
Dat liedje wordt hier veel te vaak gezongen.

Dit is wat ik erover denk, men mag hier van denken wat men denkt wil men uitleg vraag het maar...

\0/

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 10:51 schreef Attilla het volgende:
man hoevaak moet ik het nog zeggen

IK GEEF JOU GELIJK
IK GEEF JOU GELIJK
IK GEEF JOU GELIJK
IK GEEF JOU GELIJK
IK GEEF JOU GELIJK
IK GEEF JOU GELIJK
damn

ik zeg toch dat het bij mij lag
bij 2 van die topics
maar jij moet er zoeen probleem van maken.
omdat ik het anders bedoelt heb.
zeikerd
Zou je zo goed wilen zijn *normaal* te discussieren?
Dit soort dingen worden niet gewaardeerd.
Gewoon rustig blijven dus :Y)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Het is net als met een deuk in je auto: Niet op letten, dan merk je er niks van.

Maak je niet druk joh, slecht voor je bloeddruk.

• Attilla
nee ik wil me ook niet druk maken
maar als ik al dan niet zichtbaar mijn excuses aanbied
en het dan nog niet goed is.
dan ga ik me wel druk maken jah.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 12:14 schreef Razor_Blade het volgende:
:Z Mensen mensen mensen.... waar maken jullie je druk over eigenlijk! Ga geld verdienen ofzo ipv deze discussie te houden :Z
idd mijn mening :O
Pagina: 1