Inside The Matrix, they are everyone, and they are no one.
Hallo,
2 boxen werken maar van de 4
Ik heb een asus A7M266 met onboard sound, dit is een C-Media® CMI-8738 PCI Audio Controller 4-Channel Speaker Mode.
Onder Windows 98 werkten mijn rear boxen wel, maar met windows xp niet.
Ik heb de standaard c-media drivers van de windows update, en ik weet dat ik line-in moet uit zetten om ook de rear speakers te gebruiken.
Nu heb ik ook in het configuratie scherm de boxen quadrofinisch gezet, maar nog niks.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik verkeerd doe!!!
^
misschien dat iemand het nu wel snapt
2 boxen werken maar van de 4
Ik heb een asus A7M266 met onboard sound, dit is een C-Media® CMI-8738 PCI Audio Controller 4-Channel Speaker Mode.
Onder Windows 98 werkten mijn rear boxen wel, maar met windows xp niet.
Ik heb de standaard c-media drivers van de windows update, en ik weet dat ik line-in moet uit zetten om ook de rear speakers te gebruiken.
Nu heb ik ook in het configuratie scherm de boxen quadrofinisch gezet, maar nog niks.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik verkeerd doe!!!
^
misschien dat iemand het nu wel snapt
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Begin soieso eens met een paar enter's en hoofdletters.Op vrijdag 30 november 2001 19:08 schreef clooner het volgende:
Hallo,
2 boxen werken maar van de 4 ik heb een asus A7M266 met onboard sound dit is een C-Media® CMI-8738 PCI Audio Controller 4-Channel Speaker Mode onder windows 98 werkten mijn rear boxen wel maar met windows xp niet ik heb de standaard c-media drivers van de windows update en ik weet dat ik line-in moet uit zetten om ook de rear speakers te gebruiken nu heb ik ook in het configuratie scherm de boxen quadrofinisch gezet maar nog niks ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik verkeerd doe!!!
Nu snap ik er geen hol van
edit: damn, precies tegelijk
aha tnx maar jullie maken het probleem nu alleen maar groter. Nu zit ik ook met een complex dat ik geen nederlands ken!
Gelukkig is dit topic nog maar 1000x geweest...
Use the search... PLEEEAAAASEE
Use the search... PLEEEAAAASEE
heb ik gedaan maar kon mijn probleem niet oplossen.
Dit gaat namelijk meestal over een live en met een live heb ik geen problemen maar met een c-media!!!!
tnx
En ik dit hebbe ik niet alleen bij winamp maar bij alles.
Het is misschien een driver probleem maar bij de website van asus staat niks bij de faq ook is helemaal nergens dit probleem bekend dus ik denk dat ik iets verkeerds doe!
Dit gaat namelijk meestal over een live en met een live heb ik geen problemen maar met een c-media!!!!
tnx
En ik dit hebbe ik niet alleen bij winamp maar bij alles.
Het is misschien een driver probleem maar bij de website van asus staat niks bij de faq ook is helemaal nergens dit probleem bekend dus ik denk dat ik iets verkeerds doe!
Pagina: 1