Toon posts:

Nooit meer, positief carma??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje geirriteerd over de gang van zaken, op de voorpagina! Dat komt omdat ik een bepaalde winkel de hemel in wil prijzen maar dat mag niet :(
Ik heb maar een paar keer wat gepost, was niet echt hoogbegaafd oid. maar het waren zeker geen flames en ben toen goed de grond ingeboord! Ik ben kwaad, omdat ik dagelijks post tegen kom met een ......gehalte van ..... :r die dan ook nog op +2 soms zelfs op +3 staan!!

Ok als je dan eenmaal met 0 begint en je scoord maar een puntje steeds blijft die klote karma gewoon hangen, ik heb denk 3 keer gepost daarna ofzo, en kreeg dan een +1 dan vind ik ook dat je carma weer omhoog kan, of hoe zit het!

Ik heb nou eenmaal geen zin om veel op de voorpagina te hangen, ik hang liever hier op got rond, Dus vind ik het belachelijk dat bepaalde privileges dan worden ingetrokken terwijl ik een trouw tweakers gebruiker ben!!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> TFF :).

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 30 november 2001 19:17 schreef Bulldog het volgende:
-> TFF :).
Dis TMF hoor :) (waar het wel beter staat)

Je mag best een bepaalde winkel de hemel in prijzen. Zolang als je dat kan beargumenten (in diezelfde reactie that is) is er niet zoveel aan de hand.

Dat JIJ een winkel goed vind is 'niet zo belangrijk' Waarom die winkel goed is, is belangrijker. Je geeft de lezers namelijk ZELF de mogenlijkheid om een conclusie te trekken/ een mening te hebbe.

Als jij alleen maar roept dat een bepaalde winkel erg goed is dan is dat 'subjectief' en daarnee 'oninterresant' (want 'ik' kan daar verder weinig mee (Oke: ik weet dat JIJ die winkel zo goed vind; maar dat helpt mij niet met het 'vormen van mijn mening' :)

Dat bepaalde reacties die nou niet echt 'ingenieus' genoemd kunnen worden, hoge scores krijgen is ons al eerder opgevallen. Maarjah, het moderatiesysteem is nogal 'open' zegmaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 19:34 schreef Jaymz het volgende:
Je mag best een bepaalde winkel de hemel in prijzen.
Nee dat mag ik niet, ik wil die survey "met" beoordeling juist kunnen invullen! Das mijn hele punt!
Dat bepaalde reacties die nou niet echt 'ingenieus' genoemd kunnen worden, hoge scores krijgen is ons al eerder opgevallen. Maarjah, het moderatiesysteem is nogal 'open' zegmaar :)
Daarom vind ik het "krom" dat ik niet eens een survey mag invullen!
Punt 1 omdat dat moderatie systeem echt werkelijk nergens overgaat (kan je net zo goed weglaten)

punt 2 Ik "toch" een vaste bezoeker ben die geen rare fratsen uithaald, dus het "raar" vind dat ik niks mag invullen!? Waarom, omdat mijn carma k*t is die sowieso niet omhoog gaat, al haal je een positief puntje!

ps: dit staat toch beter in [LA] aangezien het een klaagzang is tegen bepaalde "regels"

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ah. [SS] Zeg dat dan :)

-> TFF

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Sorry, 'k heb ook wel eens blonde buien enzo :D

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tja, met dit soort postings krijg je je karma ook niet snel van de grond af:

"Was dat mijn enige knappe antwoord!!!na 12 uur een dappere die mij een flamebait geeft!zozo STUMPHER"

Als je gewoon een paar keer wat diepzinnigs schrijft en je krijgt daar een +2 of hoger voor, zit je zo weer op een postief karma.
Pagina: 1