Heb ik ook.Op vrijdag 30 november 2001 18:57 schreef Sepans het volgende:
M'n allergoeiste vriendje heeft blauwe led's in een Siemens S35 (laten) zetten. Ziet er erg bruut uit!
Dacht ik er heeft iemand een gsm mod gemaakt?

Maak in de onze lieve heer - beheerder onzer zielen, beschermer tegen het
- zijn naam je topictitel dan in de vorm van
"GSM mod?"
"GSM mod, iemand?"
"Wie heeft een GSM mod?"
Of zoiets?
GVD
Maak in de onze lieve heer - beheerder onzer zielen, beschermer tegen het
"GSM mod?"
"GSM mod, iemand?"
"Wie heeft een GSM mod?"
Of zoiets?
GVD
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
ik had zown lichtgevende antenne en zown raar stickertje dajje op je schermpje kan plakken .. maar das alles niet veel speciaals dus
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Verwijderd
yep blauwe ledjes in me nokia 7110Op vrijdag 30 november 2001 18:51 schreef geez het volgende:
Zijn der mensen die zijn/haar foon gemod hebben? ben wel benieuwd naar de resultaten.
en de software geupdate
stickertje op je schermOp vrijdag 30 november 2001 20:27 schreef Mannes het volgende:
ik had zown lichtgevende antenne en zown raar stickertje dajje op je schermpje kan plakken .. maar das alles niet veel speciaals dus
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
zo'n doorzichtig hologramstickertje, met een oog oid, ik heb ze wel eens gezien, maar heb zelf niets aan mijn telefoon gedaan, maar ik ken wel iemand die heeft hem signaaloranje gespoten.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Blauwe LCD scherm dat is pas BRUUT
Verwijderd
Nee, sorry.Op vrijdag 30 november 2001 23:30 schreef m-m het volgende:
ik heb m een paar keer keihard tegen de muur gesmeten, telt dat ook?
Maar als je hem gaat opeten dan wil ik graag pics zien
Verwijderd
Ja ik,
een oude draai-telefoon hoorn als headset.
helaas nog geen winxp drivers voor webcam
een oude draai-telefoon hoorn als headset.
helaas nog geen winxp drivers voor webcam
Ericson T10s tamperen telt dat ook ?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
u suck 
maareh, heeft iemand wel eens coole dingen met GSM gedaan, zoals tracking, afluisteren, etc.
maareh, heeft iemand wel eens coole dingen met GSM gedaan, zoals tracking, afluisteren, etc.
Verwijderd
Da mag nietOp vrijdag 30 november 2001 23:52 schreef Mister_X het volgende:
u suck
Op vrijdag 30 november 2001 23:49 schreef stanley het volgende:
Sorry !!!
het ging over GSM he :
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Verwijderd
Met een scanner KAN hetOp vrijdag 30 november 2001 23:52 schreef Mister_X het volgende:
u suck
oke, raar/vaag mannetjeOp vrijdag 30 november 2001 23:54 schreef stanley het volgende:
[..]
Ben ik ziek ??? Als je nou zei dat ik raar was... okay![]()
Ik heb mijn GSM gemod...dat wil zeggen: flink over straat laten glijden (nee.. niet expres!). Zie hier het resultaat van het display.

Die paarse achtergrond hoort trouwens wel zo

Die paarse achtergrond hoort trouwens wel zo
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
LOLOp zaterdag 01 december 2001 00:05 schreef stanley het volgende:
Gelijk mijn voorhoofd ook eff geharst!
nee en zonder licht fietsen ook niet, ik vraag er ook niet om maar vraag wel wie het heeft, er mogen ook topics gestart worden over games die nog niet eens uit zijn, dus een vraag zoals deze toch wel/Op vrijdag 30 november 2001 23:52 schreef Qorne het volgende:
[..]
Da mag niet
lolOp zaterdag 01 december 2001 00:05 schreef stanley het volgende:
Valt een Home-Made Head-set hier ook onder dan ??
[afbeelding]
heb je nix te doen ofzo?
verzin nog es wat.
en volgens mij moet je met een gsm ook wel soort afluister truckjes kunnen doen, andere signalen oppikken EMU nrs jatten van andere en daarmee signaal volgen ofzo...
Verwijderd
You're very very very sick...
But I LIKE IT
helaas ben ik newbe als het over foto's op internet gaat anders had ik nog ergere foto's gemaakt
Grz
But I LIKE IT
helaas ben ik newbe als het over foto's op internet gaat anders had ik nog ergere foto's gemaakt
Grz
Verwijderd
Kheb nog wel een ergere maar die post ik denk ik nietOp zaterdag 01 december 2001 00:21 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
You're very very very sick...
But I LIKE IT
Grz
http://picserv.mediamonks.biz/pics/ETESAPEDHHE
KON HET NIET LATEN SORRY !!!!
Verwijderd
GO STANLEY GO STANLEY GO STANLEY GO STANLEY GO STANLEY GO STANLEY !!!!!
POSTEN DIE HAP... dit iz ondertussen toch al een SPAM Topic geworden
komop
POSTEN DIE HAP... dit iz ondertussen toch al een SPAM Topic geworden
komop
Verwijderd
kheb me gsm gemod's met blauwe ledjes 
kghad eerst een c35i ander frontje en blauwe ledjes nu een m35 met blauwe ledjes
maar hoort dit niet in i+t
kghad eerst een c35i ander frontje en blauwe ledjes nu een m35 met blauwe ledjes
maar hoort dit niet in i+t
Renee wtf heb jij gedronken man het is net half 1 en je gaat al dit soort dingen doen, normaal is het pas een uur of 2 a 3
. dude had je weer is nx te doen !!!!
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
Blauwe ledjes ???
Die zijn toch 12volt ??
Zijn de ledjes in een gsm niet veeeeel kleiner ???

Kan dit ook in de Ericsson a2618s ??
Grz
Die zijn toch 12volt ??
Grz
Stanley in actie
hijs nu bezig die phone in ander gat te stoppen dus ik post het maar ff
Verwijderd
ERHh....... Niet in mijn reet : http://picserv.mediamonks.biz/pics/ETESAPEDHHEOp zaterdag 01 december 2001 00:37 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Blauwe ledjes ???
Die zijn toch 12volt ??
Grz
Verwijderd
NEEEEEEEEEEEEEEE HE !!!Op zaterdag 01 december 2001 00:37 schreef Renkie het volgende:
Stanley in actie
[afbeelding]
Verwijderd
F**king hoog HK gehalte dit . . but i like it 
Mijn GSM is ook bijna wasted, geeft heel vaak maar delen van het scherm weer, of dat er overal strepen op komen. Waarschijnlijk te vaak laten vallen
Ok, ik heb 'm niet gemod, maar toch.
Ik krijg 'm ook niet goed open, zonder de schroefjes finaal naar de schroefjeshemel te helpen.
Mijn GSM is ook bijna wasted, geeft heel vaak maar delen van het scherm weer, of dat er overal strepen op komen. Waarschijnlijk te vaak laten vallen
Ik krijg 'm ook niet goed open, zonder de schroefjes finaal naar de schroefjeshemel te helpen.
Verwijderd
Ow man. :):)Op zaterdag 01 december 2001 00:45 schreef stanley het volgende:
KOMOP........ Grapje moet kunnen
En helemaal niet sick, gewoon cool/vet/l33t/lache/stoer
Verwijderd
KLOPTOp zaterdag 01 december 2001 00:46 schreef Nork het volgende:
Die foon in je reet heeft toch zeker trilfunctie he?
Verwijderd
Nou Rick,
dat iz natuurlijk 2 telefoons in je reet
met voice dialing.. duz als je goeie scheten kan laten
Grz
dat iz natuurlijk 2 telefoons in je reet
met voice dialing.. duz als je goeie scheten kan laten
Grz
Verwijderd
En ook nog van de mijne !!!Op zaterdag 01 december 2001 00:49 schreef Nork het volgende:
[..]
Jij houdt van kontplaatjes
Verwijderd
Jij wilt meer plaatjes van z'n ass + gsmOp zaterdag 01 december 2001 00:52 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Huh...
?
NOT
Verwijderd
Niet iedereen heeft dezelfde neigingen als jij NORK !!.... nogmaals. GEINTJE MOET KUNNEN ( of 3 )Op zaterdag 01 december 2001 00:51 schreef Nork het volgende:
Stanley: NU voel je je toch zeker aangetrokken tot Hellfire he?
Verwijderd
Topic veranderen in G(ay) S M ?Op zaterdag 01 december 2001 00:47 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
laat me lachen voor het slapen gaan
MORE PICS PLZ
jullie roeleren echt
Grz
Verwijderd
Dezelfde neigingen als wie?Op zaterdag 01 december 2001 00:55 schreef stanley het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde neigingen.... nogmaals. GEINTJE MOET KUNNEN ( of 3 )
Verwijderd
Kon boost ook niks aan doenOp zaterdag 01 december 2001 00:55 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Laten we het nou maar houden op GSM
I AM NOT GAY LIKE BOOST
Grz
Verwijderd
Wie denk je ??Op zaterdag 01 december 2001 00:56 schreef Nork het volgende:
[..]
Dezelfde neigingen als wie?
Is dat nie lockdown op die foto???
Verwijderd
Ik denk Hellfire (niet ik)...Op zaterdag 01 december 2001 00:56 schreef stanley het volgende:
[..]
Wie denk je ??
Verwijderd
Dat is LOCKDOWN JAH !!Op zaterdag 01 december 2001 00:57 schreef WiXX het volgende:
Verwijderd
yis !!:)[..]
Door WiXX - zaterdag 01 december 2001 00:57
--------------------------------------------------------------------------------
jupz dat was pasOp zaterdag 01 december 2001 00:57 schreef WiXX het volgende:
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
Wil je die ook nog zien? Wordt steeds erger!Op zaterdag 01 december 2001 00:58 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
AANGENAAM
Maar iz de GaySM gebleven ?
Verwijderd
Nu je het zegt..
ik heb GPN FORUM al een week laten stikken!
ik had als record meer dan 200 posts per dag
ik heb GPN FORUM al een week laten stikken!
ik had als record meer dan 200 posts per dag
zatte AAPOp zaterdag 01 december 2001 01:03 schreef stanley het volgende:
SHAKE THAT ASS !!!
Verwijderd
DENK DOE EENS GEK:
INTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTEL
INTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTELINTEL
Verwijderd
Ik dacht dattie altijd zo was heheheOp zaterdag 01 december 2001 01:05 schreef MICHIEL123 het volgende:
[..]
zatte AAP
Verwijderd
NetjesOp zaterdag 01 december 2001 01:05 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
DENK DOE EENS GEK:
Verwijderd
Ik heb wel een huistelefoonmod:

van links naar rechts:
[ledjes aan/bel uit] [geluid mix] [input] [output]

ledjes:

van links naar rechts:

ledjes:
Doe wat je niet laten kan m8Op zaterdag 01 december 2001 01:09 schreef stanley het volgende:
ALS JULLIE NU NIET OPHOUDEN DAN LAAT IK MIJN ASS ZIEN !!!
( of had ik dat al gedaan)
Verwijderd
KOMOP ZEG DOE eff on-topicOp zaterdag 01 december 2001 01:10 schreef _LOSS_ het volgende:
Ik heb wel een huistelefoonmod:
[afbeelding]
[afbeelding]
van links naar rechts:
[afbeelding]
ledjes:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb mijn mobiel kapot gereld. Sorry.Op zaterdag 01 december 2001 01:11 schreef stanley het volgende:
[..]
KOMOP ZEG DOE eff on-topic!
Verwijderd
off topic:
ubb: Politie Bericht
Html: <a href="http://www.brunssum.net/~ikkedus/politie/" target="_blank">Politie Bericht</a>
ubb: Politie Bericht
Html: <a href="http://www.brunssum.net/~ikkedus/politie/" target="_blank">Politie Bericht</a>
Verwijderd
Hey Dames.... Ik ga slapenzzzzzzzzzzzzz.
NIET MET EEN TELEFOON IN MUN AARS !!
Morgen komt vriendinnekezzzzzz
Moet ik weer optimaal zijnzzzzzzz.
Bye..... Good luck met de topic zzzzzzzzzzzzzzzzz.
Verwijderd
Move to HK please.Op zaterdag 01 december 2001 01:16 schreef stanley het volgende:
Hey Dames.... Ik ga slapenzzzzzzzzzzzzz.
En we gaan helemaaaal niet offtopic
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
LOLOp zaterdag 01 december 2001 01:19 schreef Nork het volgende:
Politie Bericht
Vind ik vrij off-topic hoor!
Toch wel?
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
Heeft iemand nog een boeiend filmpje over Taliban/Bin Laden enzo? in formaat SWF graag
Zo ja, LINK?
Zo ja, LINK?
Dit topic is gesloten.
![]()