ik heb een msi k7t266 pro2,op de msi k7t turbo zie ik in de socket a een soort sensortje dat tegen de onderkant van de cpu komt als hij word gemonteert,maar bij die 266 zie ik helemaal niks,hoe komt hij dan aan zijn tempratuur metingen???
Titel even aangepast.
En gaarne even wat geduld hebben voordat je je topic omhoog schopt...
En gaarne even wat geduld hebben voordat je je topic omhoog schopt...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Bij de MSI K7T 266 Pro zit er een klein dingetje in de socket gebakken (geen voelspriet, zoals bij de K7T turbo). Lijkt een beetje op een weerstand of zo...
Ik denk dat dit bij de Pro 2 het zelfde is...
Ik denk dat dit bij de Pro 2 het zelfde is...
Verwijderd
Yep, daar lijkt t wel opOp vrijdag 30 november 2001 19:44 schreef mark_m het volgende:
maar hij maakt daar toch geen kontact mee dus hoe kan hij die temp dan meten,via de lucht ofzo??
Zoals bij alle AMD's (XP niet) is de temp niet echt goed te meten, omdat het dus op het bord zit en niet in de proc zelf.
Dus temp verschil van +- 20/10 graden (wat je ziet +20 is het meestal)
Dus temp verschil van +- 20/10 graden (wat je ziet +20 is het meestal)
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Bij mijn MSI KT266a en mijn Gigabyte KT266a geeft de MSI 18 graden lager aan, met dezelfde koelers en procs. De Gigabyte heeft een sensor die tegen de onderkant van de CPU aan drukt, de MSI meet inderdaad de lucht onder de CPU, en dat doet ie dus inderdaad niet erg best.
Pagina: 1