Ik hier een windoos 2000 AS-bak
, die als volgt geconfigureerd is:
- primary domain controller
- 2 nics die allebei statisch staan ingesteld, 1 is voor het lokale netwerk de ander voor internet.
- het adres van de nic die aan het lokale netwerk hangt heeft het volgende ip-adres: 192.168.1.11 en de volgende protocollen zijn geinstalleerd: ipx/spx, tcp/ip, netbios, network monitor driver
- ik heb een dhcp service lopen, volgens windoos draait ie goed en de range van de scoop is: 192.168.2.0 t/m 192.168.2.99
Iets over de client:
Win98 bak
geinstalleerde protocollen: tcp/ip, ipx/spx, netbios
tcp/ip staat dynamisch
Anywayz als ik dus op de client probeer in te loggen lukt dat wel maar krijg ik een 169 ip adres en geen dns gateway etc.
als ik ipx/spx deruit fliker kan ik helemaal niet meer inloggen
Iemand een id waar het hier fout gaat
- primary domain controller
- 2 nics die allebei statisch staan ingesteld, 1 is voor het lokale netwerk de ander voor internet.
- het adres van de nic die aan het lokale netwerk hangt heeft het volgende ip-adres: 192.168.1.11 en de volgende protocollen zijn geinstalleerd: ipx/spx, tcp/ip, netbios, network monitor driver
- ik heb een dhcp service lopen, volgens windoos draait ie goed en de range van de scoop is: 192.168.2.0 t/m 192.168.2.99
Iets over de client:
Win98 bak
geinstalleerde protocollen: tcp/ip, ipx/spx, netbios
tcp/ip staat dynamisch
Anywayz als ik dus op de client probeer in te loggen lukt dat wel maar krijg ik een 169 ip adres en geen dns gateway etc.
als ik ipx/spx deruit fliker kan ik helemaal niet meer inloggen
Iemand een id waar het hier fout gaat