Toch maar een weblog?
Dan heb je Windows Operating Systems en Windows XP
Dat lijkt me niet nuttig. Het hoort er thuis uiterharry. 't Is nu dan nog wel nieuw maar over een paar maanden went het wel hoor
is het daar nu niet een beetje te laat voor?
Wat moet er dan in WoS komen? Veel tweakers hebben hun computers geupgrade naar XP, dus veel 95 en 98 zullen er niet overblijven.
Wat moet er dan in WoS komen? Veel tweakers hebben hun computers geupgrade naar XP, dus veel 95 en 98 zullen er niet overblijven.
Dit idee is al meerdere keren geopperd, en pertinent afgewezen. We kunnen moeilijk voor elke hype een tijdelijk nieuw forum gaan maken.
Windows XP is een Windows versie, en hoort als zodanig in WOS besproken te worden. Sim-pel.
Windows XP is een Windows versie, en hoort als zodanig in WOS besproken te worden. Sim-pel.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Tsja dit voorstel is al vaker langsgekomen, alleen dit bleek niet zo'n goed idee.
Want je blijft bezig, als Microsoft weer een nieuw OS uitbrengd dan moet er weer een aparte "hoek" daarvoorkomen ?
Ik zie daar niet zo het nut van in, en als je over Microsoft praat moet je ook de Linux disbro's een aparte hoek geven, je blijft dus bezig.
En op een gegegeven moment worden de XP topics echt wel minder, we zitten nu vlak na de release over een paar week/maand is het al een stuk minder
Want je blijft bezig, als Microsoft weer een nieuw OS uitbrengd dan moet er weer een aparte "hoek" daarvoorkomen ?
Ik zie daar niet zo het nut van in, en als je over Microsoft praat moet je ook de Linux disbro's een aparte hoek geven, je blijft dus bezig.
En op een gegegeven moment worden de XP topics echt wel minder, we zitten nu vlak na de release over een paar week/maand is het al een stuk minder
Cannot agree moreOp vrijdag 30 november 2001 18:46 schreef Exirion het volgende:
Dit idee is al meerdere keren geopperd, maar pertinent afgewezen. We kunnen moeilijk voor elke hype een tijdelijk nieuw forum gaan maken.
Ik vroeg me af hoe jullie er over dachten, maar dat is duidelijk. Succes nog verderOp vrijdag 30 november 2001 18:46 schreef Exirion het volgende:
Dit idee is al meerdere keren geopperd, wn pertinent afgewezen. We kunnen moeilijk voor elke hype een tijdelijk nieuw forum gaan maken.
Toch maar een weblog?
Verwijderd
met Windows 2000 waren er ook zoveel 2k topics, dat verandert vanzelf...
Net voordat de eerste beta van de volgende versie er is, is het weer normaal
Net voordat de eerste beta van de volgende versie er is, is het weer normaal
Verwijderd
En kan er geen aparte sectie komen over bijv.:
XP LogonUI,Bootlogo's,Theme's
zo een soort sectie?..dat je daar gewoon al je XP stuff doet en dan probleempies gewoon bij WoS...
lijkt me wel cool..
zo een soort sectie?..dat je daar gewoon al je XP stuff doet en dan probleempies gewoon bij WoS...
lijkt me wel cool..
Verwijderd
mjah....Op zaterdag 01 december 2001 09:49 schreef Rmon het volgende:
En kan er geen aparte sectie komen over bijv.:
lijkt me wel cool..![]()
kan ik dan mijn eigen forum krijgen waar ik al mijn vragen in kan stellen. Is voor mij makkelijker met lezen
Pagina: 1