Weird - Monitor opeens SCHERP

Pagina: 1
Acties:

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
Ik heb een B-merk monitor die toch nog wel redelijk goed is, maar het laatste half jaar was hij wel erg onscherp geworden. Ik, pauper, had geen geld voor een nieuwe, dus het was behelpen.

Nu speelde ik een uurtje geleden Max Payne voor het eerst (erg :9 btw) en na het spel afgesloten te hebben.. OPEENS MIJN MONITOR WEER SUPERSCHERP, alsof ie zo uit de winkel kwam. Veel heldereder kleuren en ik kan bepaalde kleine lettertypes weer gewoon lezen !

Iemand een verklaring ?

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 12:23

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Op vrijdag 30 november 2001 18:18 schreef Jack Flushell het volgende:
Nu speelde ik een uurtje geleden Max Payne voor het eerst (erg :9 btw) en na het spel afgesloten te hebben.. OPEENS MIJN MONITOR WEER SUPERSCHERP, alsof ie zo uit de winkel kwam. Veel heldereder kleuren en ik kan bepaalde kleine lettertypes weer gewoon lezen !

Iemand een verklaring ?
Misschien heb je zo over je monitor heen zitten :9~ :9~-en dat ie daar weer spiksplinterschoon van is geworden ;).

Of misschien waren je beeldinstellingen fucked up en vond Max Payne dat niet zo leuk zodat t proggie zelf de boel is gaan veranderen :?.

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

Verwijderd

PIN 15 van je d-sub connector kapot ? :)

• Bertrik
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2023
Staat je refresh frequentie nu misschien ook lager?
Bij hoge refresh frequenties kan je beeld minder scherp worden.

Verwijderd

IK HEB HET ZELFDE OOK HIER!!

Ik had eerst een Packard Bell Monitor uit 1996 die 1024 x 768 @ 50 hz kon draaien, maar na het installen van mijn zwarte DELL 17 inch TFT zie ik alles op 1280 x 1024 @ 32 bits kleurtjes super goed! *D

Ik snap er niks meer van :+

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

nieuwe oplossing: Max payne spelen ;)

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

Verwijderd

Waarschijnlijk is de refresh rate veranderd. Te hoge refresh rate > vaag beeld. Kijk eens bij de advanced display options.

Verwijderd

kijk ook eens hoe je clear moire nu staat.

Sommige monitors werkt dit niet geweldig.

Maar idd bij te hoge refresh word ie ook vaag.

• Jack Flushell
Thongejonge.

Idd --> de Refresh van mijn monitor is 5 naar beneden gegaan (75-> 70 Hz) en dat heeft Maxipaxie waarschijnlijk gedaan :). En nu heb ik dus weer scherp beeld :7.

Ok. Ik voel me nu dus een beetje dom, vooral omdat ik altijd d8 dat ik wel eeb beetje verstand (8> had van computers.

• Ramon
  • Nu online
Op zaterdag 01 december 2001 10:51 schreef Jack Flushell het volgende:
Thongejonge.

Idd --> de Refresh van mijn monitor is 5 naar beneden gegaan (75-> 70 Hz) en dat heeft Maxipaxie waarschijnlijk gedaan :). En nu heb ik dus weer scherp beeld :7.

Ok. Ik voel me nu dus een beetje dom, vooral omdat ik altijd d8 dat ik wel eeb beetje verstand (8> had van computers.
LOL ;) :D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 10:51 schreef Jack Flushell het volgende:
Thongejonge.

ROFL!!

/me opent notepad en noteert Jack Flushell als die hard n00b

• Jack Flushell
Op zaterdag 01 december 2001 10:58 schreef ItSnows het volgende:

[..]

ROFL!!

/me opent notepad en noteert Jack Flushell als die hard n00b
* Jack Flushell Flushell opent PowerEdit en noteert itsnows als niet-liev
Pagina: 1