Toon posts:

Megarace 3: wel op ME, niet op XP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb volledige versie ervan.
Onder XP gooit ie me na het Cryo-logo meteen terug naar m'n desktop, als ik dan res. op 640x480x16 zet, draait ie in windowtje, maar dan krijg ik na het logo het bericht van XP ("...encountered...send").
Echter onder ME draait ie wel, helaas niet als een zonnetje, want das een andere comp dan mijn sig.
Compatibiliteits-modus werkt niet :(
Iemand zelfde ervaring?
BTW. zit niet eens een readme bij het spel en van de site word ik ook niet wijzer :)

Verwijderd

hele versie? :9~
mag ik jouw icw effe :D

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-02 15:47
Ik heb geen tips om het goed aan de loop te krijgen, maar ik wilde alleen even zeggen dat het spel bij mij prima werkt onder XP.

meer info: Detonators 22.83, Athlon 1333, 256 Mb, XP Final

Mijn Firewizzie

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:23

Wimo.

Shake and Bake!

Werkt hier ook perfect.. maar het spel is niet eens een lege cd waard..

Verwijderd

Vond ik nou ook, zonde van die cd, echt 1x gespeeld ofzo, dit spel ligt diep onder het niveau van Dethkarz. Wat ze bij cryo uitvreten weet ik niet maar dat ze nog bestaan is een wonder. Slecht spel dit, echt slecht.

Verwijderd

Topicstarter
Heb op beide systemen de Detonator 21.83,
ene is een K6-2 500, TNT2 en 160mb draaiend ME
andere is sig.
Had eigenlijk verwacht dat 't net zo snel/tof zou zijn als Xtreme G2 :)
Zal nu maar m'n rwtje weer wissen :)

Thx.

Verwijderd

Hij werkt bij mij ook. Maarre heb wel een probleempje met mn monitor. Ik draai xp in 1024 x 768 met 32 bit kleuren op een oude 17" trust monitor en dat gaat perfect. Maar als ik de 3d setup van mr3 open en instel dat ik de game wil spelen op diezelfde resolutie krijk ik vervolgens in het spel zelf een miezerig balkje beeld bovenin. En uitrekken van het beeld heeft geen zin want in principe staat ie al goed. Iemand een idee ???
Pagina: 1