Toon posts:

Sony PCGGR170K ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iets bekent over dit model in nederland?? Zo ja waar kan ik dat vinden, keb al gezocht op de sony site, maar zonder resultaat.

dit is alles wat ik heb gekregn van een vriend maar ik wil wat informatie in het nederlands en de nederlandse prijs weten.

http://www.sonystyle.ca/webapp/commerce/servlet/ProductDisplay?merchant_rn=1&prrfnbr=36329&display=specs

Geeft het geen conflicten met nederlandse spulen? (waarschijnlijk domme vraag.) |:(

En nog andere dingen waar ik op moet letten met een buitenlands noteboek?

alvast super bedankt. :)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:43

The Legend

*Plop*

Als ik zoek met Google vind ik alleen engelse sites, de prijzen varieren wel ERG sterk trouwens! Van 2500$ tot 4500$ ?!

Ik ben toch malle pietje niet!

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:15
Naar mijn weten wordt de 1Ghz-versie van de GR100 serie niet meer in Nederland verkocht. De 933Mhz versie is overpriced: dan kun je beter een GR200 serie kopen.
Ongeveer gelijk geconfigureerd is de GR214MP (op het scherm na: 1024x768 ipv 1400x1050)

Voor de prijs: Pricewatch

Maar ik begrijp dat je deze in het buitenland gaat bestellen? Probeer dan wel de invoerrechten en de belasting te vermijden - die kunnen je voordeel veranderen in een superduur geintje. Verder moet je letten op de adapter - de meeste adapters functioneren gewoon met een verloopje maar die moet je dan dus wel hebben. Ook is de video-uit voor het NTSC formaat en niet voor de Nederlandse PAL standaard.

Let trouwens wel even op: als die GR170K duurder is dan de GR214MP zou ik hem niet nemen, de 214 is namelijk ietsje beter: 16MB vid ipv 8MB (tenzij je het SXGA+ scherm belangrijk vindt)

Verwijderd

Topicstarter
Wat houd dat SXGA+ in?? En verder super bedankt.

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:15
SXGA = 1024x768 pixels, SXGA+ = 1400x1050 pixels - dit is het aantal pixels dat het scherm bevat. Let wel op: de schermgrootte is hetzelfde, SXGA+ heeft gewoon meer pixels. Hierdoor is de resolutie wel fijner, maar alles wordt ook kleiner - niet voor mensen met slechte ogen dus.