90 min. cd's branden met Philips 2600 brander?

Pagina: 1
Acties:

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 15:47
Dit lukt mij nu niet :( 80 min. is het maximum wat hij aankan. Is dit te verhelpen door firmware te upgraden? Zo ja, waar kan ik die in vredesnaam vinden? Heb wel gezocht maar deze brander is al bijna 5 jaar oud..... dus nog niets gevonden.

Of is dit met drivers of iets dergelijks te verhelpen?

BTW: eerst kon ie max. 74 min. na een firmware upgrade kan ie nu 80 min. ook aan. En het is een SCSI versie.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-04 12:18
Die brander wordt echt niet meer gesupport door Philips. Dus een Firmware upgrade kan je wel vergeten.

Je kan beter een nieuwe brander kopen. 2x is ook niet zo heel snel meer tegenwoordig! ;)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 09:16
gaaf dat je nog z'n oude hebt, heb zelf nog een 3610, maar je kan het vergeten denk ik.

no comment

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik denk ook dat het het wel kan vergeten. Heb zelf een liteon 8x4x32 (typenummer weet ik even niet), en die kan ook geen 90 min cd's branden, en ik heb tot nu toe ook geen firmware gevonden om 'm het wel te laten doen.

Verwijderd

Als je niet kunt overbranden kun je sowiezo geen 90 minuten branden.
Kijk jij wel eens naar wat voor eigenschappen nero jouw brander toebedeeld |:(
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/r.wijnhout/nero.jpg

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 15:47
ik heb nero niet, ik gebruik altijd CDRwin...

En nee, ik koop geen nieuwe. Ik ben verder nog zeer tevreden over dit cd-oventje :) En het is ook de sport om te zien hoe lang ie het uithoudt :)

Toch jammer van die 90 min....

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:10
Hehehe, wat een toeval!
Ik was gisteren bij een vriend van me. Zie ik in de prullenbak de 2600 liggen die hij een jaar of wat terug van me gekocht heeft :(. Vervangen door een HP van de HCC beurs.
Kon het niet over mijn hart verkrijgen om 'm te laten liggen dus heb 'm meegenomen, schoongemaakt en zowaar, fikken als een tierelier :) :)

Dus nu heeft de router-pc ook een fikkertje!

Bovendien is er voor de 2600 nog een fanclub op http://www.geocities.com/SiliconValley/Bay/6893/
(helaas is ie nu net ff uit de lucht :'(

Is die firmware versie om 80 minuten cd's mee te kunnen bakken 1.07?
Pagina: 1