Aannames zijn fataal.
hmmmmmm.. floris! bellen!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Kzag em ook net... Kill it
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik zag hem net ook... wilde net topic openen!
.
.
Das snelOp vrijdag 30 november 2001 16:32 schreef Floris Diemel het volgende:
Hij staat al uit.
Weer wat gemistOp vrijdag 30 november 2001 16:32 schreef Floris Diemel het volgende:
Hij staat al uit.
Zenk joeOp vrijdag 30 november 2001 16:32 schreef Floris Diemel het volgende:
Hij staat al uit.
Kan er niet iets in het contract met webads gezet worden dat dit soort troep voorkomt?
Ik reloadde een pagina en belde zelf al, daarna ben ik hierheen gesurft om te kijken of er al iemand was die hem gesignaleerd had. En jahoor, er waren mensen mij nog voor ook
Bericht hierboven
Whehehehe denk verkeerd geklikt ofzoOp vrijdag 30 november 2001 16:33 schreef HlpDsK het volgende:
Wow .. is LA ook al een crewforum?
[edit]
deed 't hier nog. Nu niet meer

Snelle actie
deed 't hier nog. Nu niet meer
Snelle actie
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
en waarom stond ie dan aan?Op vrijdag 30 november 2001 16:32 schreef Floris Diemel het volgende:
Hij staat al uit.
btw, mij is me nix opgevallen.
maarja, zal wel door pop-up stopper komen!
🌞🍃
Even kijken of dit werkt:
127 views zijn er geweest...UPC 1/11/01 to 30/11/01
All Campaigns/Ad Groups
Totals Daily Average
Ad Requests: 127 4
Clicks: 0 0
Click Rate: 0.00% 0.00%
Bericht hierboven
Het was een campagne ingekocht over het hele netwerk, wij zitten daar automatisch tussen, ze waren nog bezig met het verwijderen van een aantal websites, maar schijnbaar waren wij er even doorheen gefloept, op zich weinig aan de hand natuurlijk, we waren er snel bij.Op vrijdag 30 november 2001 16:35 schreef DataBeest het volgende:
[..]
en waarom stond ie dan aan?
btw, mij is me nix opgevallen.
maarja, zal wel door pop-up stopper komen!
Bericht hierboven
weten ze dit soort dingen nog niet bij webads???Op vrijdag 30 november 2001 16:37 schreef Floris Diemel het volgende:
Even kijken of dit werkt:
[..]
127 views zijn er geweest...
Waar doel je op?Op vrijdag 30 november 2001 16:39 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
weten ze dit soort dingen nog niet bij webads???
Ik haal die gegevens uit het admanagement systeem bij WebAds.
Bericht hierboven
uh, ik doel erop dat jullie geen popups willen? toch?Op vrijdag 30 november 2001 16:41 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Waar doel je op?
Ik haal die gegevens uit het admanagement systeem bij WebAds.
ah nu zie ik het, verkeerde quote
ROFLOp vrijdag 30 november 2001 16:37 schreef Floris Diemel het volgende:
Click Rate: 0.00% 0.00%
DohOp vrijdag 30 november 2001 16:45 schreef IceStorm het volgende:
[..]
ROFLNIemand die een UPC abbo wilde?
* Chakotay heeft alleen 4x op dat mooie kruisje rechtsboven geklikt
UPC tsja wat moet je ermee, (wat moet je zonder denken somige)
Maar het was ff schrikken hoor jongens op eens z'n lelijk ding op je beeld bah, mijn ogen doen nog zeer.
Maar het was ff schrikken hoor jongens op eens z'n lelijk ding op je beeld bah, mijn ogen doen nog zeer.
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Verwijderd
Ik wilde het ook zeggenOp vrijdag 30 november 2001 16:45 schreef IceStorm het volgende:
[..]
ROFLNIemand die een UPC abbo wilde?
Whehe
Het gemiddelde lag een maand geleden nog rond de 0,06% deze maand tot nu toe is dit 0,09%Op vrijdag 30 november 2001 16:59 schreef DataBeest het volgende:
hoe zit het met de clickrate van andere banners eigenlijk hier?
Helaas zijn in dit getal de clicks van MicroSoft, Peugeot, Intel en Motorola niet meegerekend. De views worden wel geteld, maar de clicks dus niet, dit trekt het gemiddelde aardig omlaag helaas. Ik schat dat we rond de 0,12-0,14% hebben...
Bepaalde campagnes scoren heel goed, sommigen boven de 0,5% zelfs...
Bericht hierboven
Wat levert zo'n view jullie eigenlijk op
En levert een click dan weer meer op ?
eigenlijk best wel weinig een clickthrough van 0,12%
laten we alle tweakers oproepen als ze uitgeGoT zijn en het venster willen sluiten nog ff op de banner klikken en dan pas gaan
kan de crew weer een nieuwe server kopen en wordt het weer een stuk sneller
laten we alle tweakers oproepen als ze uitgeGoT zijn en het venster willen sluiten nog ff op de banner klikken en dan pas gaan
Een enkele view levert natuurlijk geen kont opOp vrijdag 30 november 2001 17:51 schreef MAZZA het volgende:
Wat levert zo'n view jullie eigenlijk opEn levert een click dan weer meer op ?
Floris kan denk ik beter zeggen wat het oplevert maar het verschilt nogal.
Clicks leveren soms extra op, soms niet bij mijn weten.
Aardig bedoelt maar als we dat massaal gaan doen gooi je je eigen glazen in. Bedrijf X betaalt webads bedrag Y voor banners. Webads levert bij T.net banners, iedereen klikt zich scheel maar bedrijfje X ziet wel een hoop clicks maar geen inkomsten uit die clicks. Oftewel X stopt met online banneren omdat het niks oplevert.Op vrijdag 30 november 2001 17:55 schreef m-m het volgende:
eigenlijk best wel weinig een clickthrough van 0,12%
laten we alle tweakers oproepen als ze uitgeGoT zijn en het venster willen sluiten nog ff op de banner klikken en dan pas gaankan de crew weer een nieuwe server kopen en wordt het weer een stuk sneller
Dus aardig aangeboden maar nee.. als we dat massaal gaan doen.. denk IK dat het fout gaat.
We hebben 4 pay per click campagnes, te weten:Op vrijdag 30 november 2001 17:56 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Een enkele view levert natuurlijk geen kont opAnders zouden we slapend rijk worden en hebben we morgen een serverpark dat de meeste ranzige searchvragen binnen 0.0001 sec er doorheen jaagt
.
Floris kan denk ik beter zeggen wat het oplevert maar het verschilt nogal.
Clicks leveren soms extra op, soms niet bij mijn weten.
1. QFX
2. StepStone
3. DELL
4. Jobbingmall
Voor deze clicks krijgen wij dus een klein bedrag per click.
Verder zijn er betaalde campagnes, waar de adverteerder het toch ook wel prettig vind als er geklikt wordt.
Het heeft inderdaad weinig zin als je het op deze manier doet, zo af en toe op een banner klikken die langskomt is voor een ieder veel effectiever (voor ons en voor de adverteerder), dus doe dat dan ook.[..]
Aardig bedoelt maar als we dat mazzaal gaan doen gooi je je eigen glazen in. Bedrijf X betaalt webads bedrag Y voor banners. Webads levert bij T.net banners, iedereen klikt zich scheel maar bedrijfje X ziet wel een hoop clicks maar geen inkomsten uit die clicks. Oftewel X stopt met online banneren omdat het niks oplevert.
Dus aardig aangeboden maar nee.. als we dat massaal gaan doen.. denk IK dat het fout gaat.
Bericht hierboven
Dan zal ik daar zo nu en dan op clickenOp vrijdag 30 november 2001 18:07 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
We hebben 4 pay per click campagnes, te weten:
1. QFX
2. StepStone
3. DELL
4. Jobbingmall
Voor deze clicks krijgen wij dus een klein bedrag per click.
Ik heb zelfs mijn sig ervoor aangepast
Pagina: 1