"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Thanks, maar hoe komt het dat ik die niet zie staan als ik op m'n naam klikOp vrijdag 30 november 2001 16:31 schreef Devil_2000 het volgende:
[NSTM] -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/336443
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
[topic=308658/1/25] -> Tsja ik denk dat ze dit hebben gedaan om de serverload te verlichten.
Wanneer je weer op alles kan zoeken is nog niet bekend, er wordt gewerkt aan een nieuwe search maar daar moet je nog ff op wachten.
Wanneer je weer op alles kan zoeken is nog niet bekend, er wordt gewerkt aan een nieuwe search maar daar moet je nog ff op wachten.
Bij mij doet ie ut toch... misschien dat er een delay was met een index ofzo..Op vrijdag 30 november 2001 16:34 schreef G8KeePeR het volgende:
[..]
Thanks, maar hoe komt het dat ik die niet zie staan als ik op m'n naam klik
edit:
Foutje.. ikke is scheel
Foutje.. ikke is scheel
Ik zie andere topics van mij, of waarin ik iets gezegd heb, maar de betreffende dus niet, heel raar...Op vrijdag 30 november 2001 16:38 schreef Krypt het volgende:
[..]
Bij mij doet ie ut toch... misschien dat er een delay was met een index ofzo..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()