[WOS] Waarom een slotje???

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Topicstarter
Het gaat hier over

[topic=336418/1/30]

Dit is mijn eigen PC!!! waar een grapjanus een pass op heeft gezet!!! Ik kan nu niet meer interneten !
en ik krijg een slotje!!!
Ik eis een verklaaring!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoi! :)

Ik heb je topic gesloten, dat is op zich best wel sneu :{ maar goed, dat even terzijde :)

Ik heb opgemerkt dat je topic namelijk niet voldoet aan de nieuwe policy die in [forum=11] geldt, persoonlijk vind het sticky topic bovenaan [forum=11] nog niet zo heel erg verkeerd staan, maar daar kunnen de meningen over verschillen :P

Ik raad je iig aan om even dit topic door te lezen:

[topic=331522]

En als je voor de volle 100% zeker weet dat er niks mis is inhoudelijk met je topic, maar bijvoorbeeld wel met je topic titel, dan maak je een nieuw topic aan met een _duidelijke_ subject die volgens "stap 3" :P goedgekeurd is :)

Laat het toch nog maar even duidelijk zijn dat ik dit topic niet voor mijn plezier heb gesloten, ook niet om jou te pesten oid, maar om GoT gezellig te houden voor ons allemaal :)

Succes ermee!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Owja als hij er nou ff bij zet waarom, maar dat weet ie zelf niet eens :( alleeen zo'n stom smilie!!!

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 16:25 schreef Qorne het volgende:
Owja als hij er nou ff bij zet waarom, maar dat weet ie zelf niet eens :( alleeen zo'n stom smilie!!!
dude dit is een standaard bericht, lees gewoon ff die faq ;)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 30 november 2001 16:25 schreef Qorne het volgende:
Die smiley opzich was denk ik al wel duidelijk genoeg.. zeker gezien de rest van het topic moest het haast wel duidelijk zijn. Wellicht verkeerd ingeschat >zie bovenstaand ^^ ;).

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Damn Shit ik wist dus neit dat je er wat voor moet zetten :( Ik heb een tijdje daar niet meer gepost.
Mag hij dan weer open met een Goede Titel?
Want die PC is echt nodig dat er weer internet op kan!!!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Dicht met de verwijzing naar : [topic=333664/1/50]

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.