Op vrijdag 07 december 2001 06:13 schreef brammus het volgende:
[..]
Sorrie hoor lieve schat, maar jij doet precies hetzelfde...
Pot

Ketel
Als je boek klaar is ga ik hem zeker kopen, kan ik me nu al inschrijven ?
Tenminste, je was toch bezig met een boek die de complete huidige wetenschap op zijn kop zou zetten ?
Ben echt wel benieuwd, want dáárin staan natuurlijk al je bewijzen, je bent gek als je dat nu al zou vertellen, dan koopt geen hond je sboek meer... Slim beda
cht hoor...

Hij zei schatje tegen mij aaaaahh, don't make me hug you!!!!
Ja precies, je hebt het door, je bent een van de zeer weinige. Ik heb een hekel eraan dat de meeste'wetenschappers' alles in twijfel trekken, alleen omdat ze iets niet kunnen verklaren, maar ja, niet alleen wetenschappers doen dat, 80% van de mensheid doet hetzelfde.
Sceptici overdrijven ook vaak het woord sceptisch en doe er een extra schepje bonen op.
Ik trek niet alles in twijfel en probeer alles van zoveel mogelijk kanten te bekijken, beginnend vanuit een neutraal punt.
Je kan nooit iets 100% zeker weten, je kan nooit iets helemaal bewijzen, er blijft altijd nog een twijfel over. Het is de kunst om alles wat met een zelfde onderwerp te maken heeft indezelfde richting te laten wijzen.
Veel mensen die accepteren dan gewoon iets niet omdat het niet 100% bewezen is. Dan klan je inderdaad alles in twijfel trekken hetgeen erg dom is, en ik best wel heel erg hekel.
Ik doe het vaak met heel weinig bewijzen, soms met 2 indirecte bewijzen.
Die weg die captain proton inging, dat kan ik ook, ik kan zelfs in twijfel trekken dat als jij een foto van je moeder gemaakt hebt ofzo dat dat helemaal niet zo is.
Ook al heb je weinig bewijzen, als je dingen gaat wegsterpen dan hou je é;en goed iets over, de ondergrond is mischiend an heel slap, en dan moet je gaan speculeren en speculeren en speculeren, maar als je ze allemaal in dezelfde richting laat wijzen en ze koemen allemaal overeen met de werkelijkheid of je hebt dingen kunnen voorspellen die later dan uitkomen, dan is je speculatie geen speculatie meer, maar werkelijkheid.
Heeeel veel mensen kunnen dat wegsterepen jammer genoeg niet.
Ik weet niet of je nitzhe kent, maar das een heel goed vorbeeld. Die is gek geworden van alle mogelijkheden, omdat hij iets niet accepteerde als het niet 100%bewezen was. Ik niet. Ik ben ook een keertje bijna overspannen geweest, maar daarna niet meer. Ik kan sinds dien veel meer denken zonder mijn hersens teveel over te belasten.
Ik probeerde dus captain proton een koekje van eigen deeg te geven en ook alles in twijfel te trekken.
En, nou, ik heb HEEL erg weinig verteld over mijn theorien, ik ben ben nu 3 jaar bezig dus heb nog HEEL HEEL veel.
Maarja, ik heb zeer weinig aanhangers, eigenlijk met alles, ik ben een beetje behoordelijk radicaal van geest en geloof in de mens, hoe moeilijk dat soms ook is.
Er zijn zeer weinig mensen die hetzelfde denken als ik, dus, gevaar is er niet, althans bijna niet.
Btw, ik kan je wel gewoon wat via email, icq, msn, yahoo instant messanger, of via irc. Vraag het en je krijgt het.
het is ik