Is er daadwerkelijk iets mysterieus in area-51?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.098 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31771

Topicstarter
Jullie kennen het vast allemaal: Area 51

De geheime "testbasis" van De verenigde Staten in de nevada woestijn waar al lange tijd geruchten over zijn dat dit een UFO testbasis zou zijn etc.

Nu moet men wel bedenken dat er IETS bijzonders in area51 gebeurt als het leger je doodschiet (is eerder gebeurt met hippys) als je naar binnen gaat, het is een no fly zone, zelfs neerstortende vliegtuigen worden weggewezen.

Het is ook vlakbij Rosswel, waar het zogenaamde "UFO" neerstorting zou hebben plaatsgevonden.

Nu de vraag aan de paranoide tweakers; wat spoken de Amerikanen daar allemaal uit?

Nieuwe militaire technologie?

Aliens en UFO's ?

Hele vaage dingen zoals anti-zwaartekracht etc??

Mishcien moeten we eens met het hele forum naar binnen stormen ;)

`Gary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij is het gewoon een testbasis voor nieuwe vliegtuigen. Maarja, mensen vinden het natuurlijk altijd leuk om er meer achter te zoeken enzo, zoals conspiracy theorieën a la x-files enzo.

http://www.aliensonearth.com/area51/ref/faq.shtml
http://members.aol.com/Dhinds2000/grmfaq.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11051

Nou ik heb er in elk geval geen feiten over ofzo... Maar het zou me niets verbazen dat het gewoon een soort cover is van de 'echte' area 51, dat iedereen in Nevada loopt te zoeken en te spioneren (voor zover mogelijk) terwijl de echte ufo's en e.t.'s ergens anders rondlopen, misschien niet eens in de U.S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9942

Er wordt daar waarschijnlijk wel militaire technologie getest... Maar al te spectaculaire dingen, zoals anti-zwaartekracht, hoef je daar nu ook weer niet te verwachten. Dat soort dingen zou al lang over gepubliceerd moeten zijn in wetenschappelijke literatuur. Zoiets ontwikkel je niet eventjes met wat wetenschappers in de woestijn, zonder dat de rest van de wetenschappelijke wereld, met budgetten van duizenden miljarden guldens en miljoenen onderzoekers, het niet al veel eerder ontdekt en vervolgens publiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33608

Als de Amerikaanse geheime dienst een beetje hersens hebben, houden ze die (mijns inziens complete bullshit) mythe van Area51 in stand, laat ze soms maar een vuurpijl afschieten en soldaten patrouilleren om de illusie te wekken dat er zogenaamd wat gebeurt, dat houdt de David_Icke mensen wel tevreden. Ondertussen hebben ze allang een andere locatie gevonden voor hun experimentjes waarvan niemand weet waar het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hier staat trouwens wel een interessant interview met iemand die claimt er gewerkt te hebben (Bob Lazar):

http://members.aol.com/_ht_a/Dhinds2000/area51-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 30 november 2001 16:50 schreef zodiakk het volgende:
Als de Amerikaanse geheime dienst een beetje hersens hebben, houden ze die (mijns inziens complete bullshit) mythe van Area51 in stand, laat ze soms maar een vuurpijl afschieten en soldaten patrouilleren om de illusie te wekken dat er zogenaamd wat gebeurt, dat houdt de David_Icke mensen wel tevreden. Ondertussen hebben ze allang een andere locatie gevonden voor hun experimentjes waarvan niemand weet waar het is.
Zei ik net... beter lezen :Z

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 30 november 2001 17:01 schreef NeoStreak het volgende:

[..]

Zei ik net... beter lezen :Z

;)
shit! |:(. Nouja, het kan nooit duidelijk genoeg gezegd worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 30 november 2001 17:10 schreef zodiakk het volgende:

[..]

shit! |:(. Nouja, het kan nooit duidelijk genoeg gezegd worden :P.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een andere vraag is natuurlijk: Waar zouden de Amerikanen mee bezig kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Met popcorn die zo smakelijk is dat ze daarmee de islamtische landen en andere potentiele vijanden aan de lijn kunnen gaan houden als ook daar de bevolking niet meer zonder kan.
Het hoeft natuurlijk niet perse popcorn te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:08
Ik denk dat ze daar wapens/vliegtuigen ontwikkelen en natuurlijk kan je daar geen pottekijkers bij gebruiken...

Geheim is het natuurlijk niet want het is denk een van de meest bekende/besproken plekken op deze aardbol :P .

En ik geloof dat het daarom verhuisd is ergens anders naartoe, alleen geen idee waarheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 23:49
Lazar = fake.

Iets mysterieus in A51? Misschien wel, misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 30 november 2001 17:32 schreef SniperGuy het volgende:
Ik denk dat ze daar wapens/vliegtuigen ontwikkelen en natuurlijk kan je daar geen pottekijkers bij gebruiken...

Geheim is het natuurlijk niet want het is denk een van de meest bekende/besproken plekken op deze aardbol :P .

En ik geloof dat het daarom verhuisd is ergens anders naartoe, alleen geen idee waarheen.
Ik gok in de woestijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgol
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 19:27
[topic=169366/1/999]

Toen geen goed toppic nog steeds geen goed toppic!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 30 november 2001 16:51 schreef Bigs het volgende:
Hier staat trouwens wel een interessant interview met iemand die claimt er gewerkt te hebben (Bob Lazar):

Ik denk dat mensen die daar gewerkt hebben en uit het boekje klappen gelijk geelimineerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6927

als er echt wat was.. ja.
Ook zo leuk , zie je docu's over de beveiliging rond die area, en dan concluderen ze daaruit dat er wel wat is.
Omdat het kastje dicht zit betekent nog niet dat er iets in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Area 51 is al een paar jaar geleden ontruimd. Je zult daar niks meer vinden. De meeste onderdelen zijn verhuisd naar de Nellis Airforce Base die daar niet zo gek ver vandaan ligt. Onder de NAB ligt een enorm complex. Andere speculaties betreffen mt Archuleta. Er zijn al satellietfotos die laten zien dat er een enorme 'dome' op deze berg is gebouwd waar vaak dure limo's bijstaan. Het is overheidseigendom en er mag niemand bij. Er zijn ook al filmpjes van vreemde boomerang-achtige vliegtuigen die in dat gebied rondvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37277

Area 51 is idd al een paar jaar ontruimt, het was te bekend geworden. Ook schijnt het terrein er omheen radioactief te zijn door allerlij rare dingen en ongelukken.

Het is in iedergeval zeker dat de VS wat achter houd op het gebied van UFOs. Of dat nu komt omdat een deel van deze waarnemingen geheime vliegtuigen zijn of dat is echt contact hebben met buitenaardse wezens valt natuurlijk uitgebrijd te bediscusseren. Maar omdat alle mogelijke feiten allemaal geinfecteerd zijn met mogelijke mis- en disinformatie valt er helemaal niks over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Het was ongetwijfeld gewoon een basis waar militaire prototypes werden getest - dat verklaart alles. UFO's zijn zo vergezocht - UFO's die op wonderbaarlijke wijze alleen in handen komen van de Amerikaanse regering zijn ngo verder gezocht - en UFO's waar die regering dan ook nog eens nooit over rept zijn het verst gezocht.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37277

Een UFO=een geheim prototype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Op zaterdag 01 december 2001 10:29 schreef Lord Daemon het volgende:
UFO's zijn zo vergezocht
Leuk al die biased perceptions over wat wel en niet kan. Een niet geidentificeerd vliegend object is vergezocht? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 14:41
toen ze voor het eerst the stealth b112 bommenwerper aan het \testen waren d88 ze ook dat het een ufo was

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 09:18

Mx. Alba

hen/die/zij

Area 51 is gewoon een testbasis van de Amerikaanse luchtmacht. Een groot opgedroogd meer met een volledig vlak oppervlak waar je dus perfect heel lange landingsbanen kunt maken en waar eventueel ook in de wijde omgeving perongeluk eens een vliegtuig kan neerstorten zonder dat het schade berokkent. Kortom, een perfecte plaats voor zo'n testbasis.

Ik heb trouwens nog een anecdote van toen de B2B voor het eerst geshowd zou worden. Dat was op Ramstein. Onderweg naar Ramstein (de band is met 2 emmen ja, maar de vliegbasis met één) vlogen ze over Nederland natuurlijk. Bij vliegbasis Twente was net een nieuw radarsysteem geïnstalleerd. Dat radarsysteem nam opeens iets waar, en identificeerde het als een tennisbal. Een tennisbal die heel hoog en heel hard vloog. Klopt iets niet...

F16 eropaf gestuurd. Hangt achter dat ongeïdentificeerde toestel. Een zwart toestel. Zonder staartvinnen. Dat op zijn on-board radar niet te zien is. Die vent moet gezweten hebben zeg... "Could the unidentified aircraft please identify itself before it is shot down?" :)

Dat incident is natuurlijk stil gehouden om de repuratie van de B2B geen schade aan te doen... Maar ondertussen staan in heel Nederland van die radarsystemen van Holland Signaal zoals die toen pas in Twente waren geïnstalleerd, die gewoon B2Bs en die stealth fighters kunnen zien vliegen...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Goed verhaal...overheids persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6927

ex-student die stage deed bij holland signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Leuk al die biased perceptions over wat wel en niet kan. Een niet geidentificeerd vliegend object is vergezocht?
Als jij een bal naar mijn hoofd gooi, en ik heb niet door wat het is, dan is het technisch gesproken een UFO. Maar dat is niet zon interessant - het is dan ook gebruikelijk om onder UFO's buitenaardse ruimteschepen te verstaan, en het is die betekenis die ik hier gebruik.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Op zondag 02 december 2001 01:49 schreef Lord Daemon het volgende:

Als jij een bal naar mijn hoofd gooi, en ik heb niet door wat het is, dan is het technisch gesproken een UFO. Maar dat is niet zon interessant - het is dan ook gebruikelijk om onder UFO's buitenaardse ruimteschepen te verstaan, en het is die betekenis die ik hier gebruik.
De ETH is een van de hypotheses, wat UFOs mogelijk kunnen zijn doet niet af aan de waarnemingen zelf. Je bent hier onlogisch aan het terugredeneren, vanuit jouw perspectief is de ETH onwaarschijnlijk en dus zijn UFOs "vergezocht".

Misschien dat je eens kan aangeven wat je stoort aan UFO waarnemingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Op zaterdag 01 december 2001 23:39 schreef Maiar het volgende:
Goed verhaal...overheids persoon?
Op zondag 02 december 2001 00:55 schreef [YR]paladin het volgende:
ex-student die stage deed bij holland signaal?
Nee, gewoon een ex-student die een rondleiding op Vliegbasis Twente heeft gehad ivm een vak dat over interactie tussen mens en machine ging, en ook in de ergonomie van de cockpits van (gevechts)vliegtuigen dook, bijvoorbeeld. Ook nog een gastlezing van Benno Baksteen gehad enzo. Geinig vakje was dat.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
Een UFO is natuurlijk niet per definitie buitenaards. Het merendeel zal verklaard kunnen worden door o.a. de Aurora. Ik weet niet wat jullie hiervan weten, maar dit is de opvolger van de F117. De aurora is al een aantal keer op afstand gefotografeer en diens condensspoor is erg karakeristiek in dat het bestaat uit kleine bolletjes ipv 1 lang vervagend spoor. Dit wordt veroorzaakt door zogenaamde 'puls' engines die werken met een nieuw soort voortstuwing (waar overigens al over geschreven is). De aurora zou verder voorzien zijn van een cockpit gevuld met water waar de piloot in hangt. Dit om de enorme G-krachten weerstaanbaar te maken. Het vliegtuig schijnt enorm snel te accelereren en hoeken te kunnen maken die voor onmogelijk gehouden werden. In Arizona wordt het ding nogal eens gezien, gevolgd door een sonic boom natuurlijk :) Ik heb iets gehoord over Mach 8, maar ik weet niet of dat mogelijk is.

Er is ook nog een ander vliegtuig in ontwikkeling dat onder de codenaam ALTERNATE-2 gaat. Dit vliegtuig is volgens 'kenners' gebaseerd op alien technologie en kan hoeken van 90 graden maken, zich opvouwen en accelereren van 0 tot vele honderden kilometers in een enkele seconde. Dit vliegtuig wordt vaak gezien boven mount Archuleta in amerika. Er zijn wat vage fotos van, maar ik heb zo geen URL omdat ik ze in een boek heb gezien.

Er schijnt ook een ALTERNATE-1 en zelfs al een 3e versie te zijn. Dit is echter puur speculatief.

Wat niet speculatief is, is dat Aurora als kostenpost gewoon opgenomen is in de begroting. Dit was wel een foutje overigens. Alternate-3 staat niet vermeld, maar is ondergebracht bij een post die zulke enorme bedragen opslokt dat men ervan uitgaat dat ze daar gouden hamers gebruiken.

Maw; de meeste UFOs zijn waarschijnlijk deze vliegtuigen.

Overigens is er in belgie ook een keer een chase-off geweest tussen twee F16s en een UFO. De radio-recordings zijn openbaar en moeten downloadbaar zijn. Ze zijn wel eens op TV geweest en het is uiterst vaag om te horen. Er is ook een aantal keer een missile-lock geweest.

Dit incident is ruim onderzocht en er is veel over bekend...echter geen verklaring. Het was ook geen glitch in de radar omdat alle systemen in de wijde omtrek (tot in engeland) het object hebben waargenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
De meeste UFOs (of IFOs na identificatie 8-)) zijn gewoon misidentificaties van astronomische objecten, daaruit bestaat het grootste deel van de waarnemingen die per jaar binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 21:09 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:
Een UFO is natuurlijk niet per definitie buitenaards. Het merendeel zal verklaard kunnen worden door o.a. de Aurora. Ik weet niet wat jullie hiervan weten, maar dit is de opvolger van de F117. De aurora is al een aantal keer op afstand gefotografeer en diens condensspoor is erg karakeristiek in dat het bestaat uit kleine bolletjes ipv 1 lang vervagend spoor. Dit wordt veroorzaakt door zogenaamde 'puls' engines die werken met een nieuw soort voortstuwing (waar overigens al over geschreven is). De aurora zou verder voorzien zijn van een cockpit gevuld met water waar de piloot in hangt. Dit om de enorme G-krachten weerstaanbaar te maken. Het vliegtuig schijnt enorm snel te accelereren en hoeken te kunnen maken die voor onmogelijk gehouden werden. In Arizona wordt het ding nogal eens gezien, gevolgd door een sonic boom natuurlijk :) Ik heb iets gehoord over Mach 8, maar ik weet niet of dat mogelijk is.

Er is ook nog een ander vliegtuig in ontwikkeling dat onder de codenaam ALTERNATE-2 gaat. Dit vliegtuig is volgens 'kenners' gebaseerd op alien technologie en kan hoeken van 90 graden maken, zich opvouwen en accelereren van 0 tot vele honderden kilometers in een enkele seconde. Dit vliegtuig wordt vaak gezien boven mount Archuleta in amerika. Er zijn wat vage fotos van, maar ik heb zo geen URL omdat ik ze in een boek heb gezien.

Er schijnt ook een ALTERNATE-1 en zelfs al een 3e versie te zijn. Dit is echter puur speculatief.

Wat niet speculatief is, is dat Aurora als kostenpost gewoon opgenomen is in de begroting. Dit was wel een foutje overigens. Alternate-3 staat niet vermeld, maar is ondergebracht bij een post die zulke enorme bedragen opslokt dat men ervan uitgaat dat ze daar gouden hamers gebruiken.

Overigens is er in belgie ook een keer een chase-off geweest tussen twee F16s en een UFO. De radio-recordings zijn openbaar en moeten downloadbaar zijn. Ze zijn wel eens op TV geweest en het is uiterst vaag om te horen. Er is ook een aantal keer een missile-lock geweest.

Dit incident is ruim onderzocht en er is veel over bekend...echter geen verklaring. Het was ook geen glitch in de radar omdat alle systemen in de wijde omtrek (tot in engeland) het object hebben waargenomen.
toon volledige bericht
Dit soort verhalen zouden eigenlijk een keer op discovery gezien moeten laten worden zodat meerdere mensen het kunnen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

tsja, ik heb ook gehoor dat area-51 ontruimt is, maar dat was op discovery channel, dus dat is niet erg betrouwbaar. Feit is dat de amerikaanse overheid zeer veel geheime military snufjes test. Area-51 is ongetwijfeld zo'n snufjes-test site geweest (of is het nog steeds). En ze zullen er ongetwijfeld nog meer hebben.

Eem vliegtuig als de Aurora klinkt heel aannemelijk. Het idee om een piloot in water te stoppen is eigenlijk zo simpel dat het onvoorstelbaar is dat niemand er eerder aangedacht heeft. Maar dat is dan ook niet zo, de NASA denkt er ook over astronauten in water te stoppen ...

Uitvoering is natuurlijk nogal lastig, maar als dat je lukt heb je een heel leuk vliegtuig. Acceleratie is geen probleem, het is makkelijk een vliegtuig te bouwen wat belachelijk snel kan acceleren en belachelijk scherpe bochten kan maken, het moeilijke is altijd om te zorgen dat de piloot dit overleefd.

Overigens zijn ze vermoed ik ook bezig met onbemande vliegtuigen testen. Die zullen er helemaal niet uitzien als traditionele vliegtuigen, ze hebben bv. geen cockpit enzo. Dus dat lijkt nog meer op een 'ufo'.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Een aantal UFO waarnemingen zal inderdaad wel veroorzaakt worden door black projects, maar ik denk dat dit minder is dan men denkt. Men is niet geneigd snel dergelijke projecten te testen boven bevolkt gebied, dit blijft meestal beperkt tot afgelegen gebieden zoals de woestein van Nevada.

Daarbij, zelfs de Aurora is in principe een conventioneel vliegtuig en dat sluit het al uit als een verklaring voor een flink aantal waarnemingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Op maandag 03 december 2001 12:01 schreef Sovereign het volgende:
Een aantal UFO waarnemingen zal inderdaad wel veroorzaakt worden door black projects, maar ik denk dat dit minder is dan men denkt. Men is niet geneigd snel dergelijke projecten te testen boven bevolkt gebied, dit blijft meestal beperkt tot afgelegen gebieden zoals de woestein van Nevada.

Daarbij, zelfs de Aurora is in principe een conventioneel vliegtuig en dat sluit het al uit als een verklaring voor een flink aantal waarnemingen.
Maar het is ook zo dat er voordat de B2B publiekelijk bekend gemaakt werd opeens heel erg veel driehoekige UFO's werden waargenomen. Toeval? Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invalid
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat incident is natuurlijk stil gehouden om de repuratie van de B2B geen schade aan te doen... Maar ondertussen staan in heel Nederland van die radarsystemen van Holland Signaal zoals die toen pas in Twente waren geïnstalleerd, die gewoon B2Bs en die stealth fighters kunnen zien vliegen...
Het is trouwens Thales. Ik heb daar laatst ivm met m'n opleiding een interview afgenomen met een aantal werknemers. Die radar is idd cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Op maandag 03 december 2001 12:41 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:

Maar het is ook zo dat er voordat de B2B publiekelijk bekend gemaakt werd opeens heel erg veel driehoekige UFO's werden waargenomen. Toeval? Denk het niet.
Hmm, ik weet niet of die correlatie wel zo eenvoudig is aan te tonen. Wanneer is de B2B bekend gemaakt? Zijn de karakteristieken van de driehoekige UFO waarnemingen overeen te brengen met wat de B2B kan? Zover ik me kan herinneren b.v. van de Belgische waarnemingen zitten daar toch te veel verschillen tussen.

Ik denk trouwens ook niet dat je van een verhoogde correlatie kunt spreken alleen maar omdat dat vliegtuig "officieel" op een bepaalde datum bekend is gemaakt, het vloog immers al langer en onofficieel wisten we er al van. Dan zou je eigenlijk het aantal waarnemingen van driehoekige UFOs van dat jaar moeten vergelijken met het jaar tevoren, om te zien of zoŽn bekendmaking van enige invloed is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik
  • Laatst online: 28-03 02:22

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

wat zo en zo intresant is, als ik die verhalen lees over de natuurkunde die men kent in area 51 en andere geheime plekken, zeg maar dus de geheime wetenschappelijke wereld, die wijkt behoorlijk af van de hedendaagse wetenschappelijke wereld zoals jij en ik die kennen.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Ik denk da die afwijking in zoverre is dat men alleen kan spreken van cutting edge engineering physics, het geld wat omgaat in de black projects wereld is natuurlijk enorm. Dergelijke sommen geld staan voor gewoon wetenschappelijk onderzoek niet open, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Op maandag 03 december 2001 17:10 schreef hetisik het volgende:
wat zo en zo intresant is, als ik die verhalen lees over de natuurkunde die men kent in area 51 en andere geheime plekken, zeg maar dus de geheime wetenschappelijke wereld, die wijkt behoorlijk af van de hedendaagse wetenschappelijke wereld zoals jij en ik die kennen.
ja, vast. Het totale budget van al het geheime onderzoek is nog altijd lager dan wat er wereldwijd opgaat aan openbare wetenschap. Natuurlijk specialiseert het leger zich op bepaalde terreinen, en op die terreinen zullen ze voorlopen, maar echt niet schokkend veel hoor.

Je hoeft geen fundamentele nieuwe kennis over de natuurkunde te verwachten daar bijvoorbeeld. Daarvoor heb je bv. een deeltjesversneller nodig. Dat verstop je niet even. Op het CERN werken 6000 mensen, het merendeel deeltjesfysici. Het valt een beetje op als er ineens een paar duizend topwetenschappers spoorloos verdwijnen he? Nee, reken er maar op dat het ministerie van de VS niet aan onderzoek naar fundamentele natuurkunde doet.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Op maandag 03 december 2001 16:07 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Hmm, ik weet niet of die correlatie wel zo eenvoudig is aan te tonen. Wanneer is de B2B bekend gemaakt? Zijn de karakteristieken van de driehoekige UFO waarnemingen overeen te brengen met wat de B2B kan? Zover ik me kan herinneren b.v. van de Belgische waarnemingen zitten daar toch te veel verschillen tussen.

Ik denk trouwens ook niet dat je van een verhoogde correlatie kunt spreken alleen maar omdat dat vliegtuig "officieel" op een bepaalde datum bekend is gemaakt, het vloog immers al langer en onofficieel wisten we er al van. Dan zou je eigenlijk het aantal waarnemingen van driehoekige UFOs van dat jaar moeten vergelijken met het jaar tevoren, om te zien of zoŽn bekendmaking van enige invloed is geweest.
Er worden al heel erg lang UFO's waargenomen.

Toen luchtschepen net nieuw waren, waren bijna alle UFO's die werden waargenomen sigaarvormig. Daarna kwam de alombekende schotel in zwang. Pas veel later is er ook sprake van waarnemingen van driehoekige UFO's.

Oftewel, UFO's zijn modegevoelig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

haha humor, cern hoort ook helemaal niet bij de geheime wetenschappelijke wereld. En wie zegt dat ze het geld legaal krijgen.
Kijk, als je gehiem iets wil ontwikkelen en niemand mag er wat van af weten,d an kan je het niet doen volgens de legale methode en oficieel aan de regering of wat voor instantie dan ook geld vragen. Dat moet je dus via een illegale manier doen.
Als ik bijvoorbeeld een paar verhalen van Bob lazar lees, dan heeft hij het over een hele andere natuurkunde dan de hedendaagse wetenschap dat kent. Die heeft het bijvoorbeeld over zwaarte kracht golven die je kan gebruiken door kernfusie met het element 115. Je kan daardoor heel snel reizen. Ook heeft de wetenschap nog nooit gehoord van een vliegtuig die op druk werkt met het element kwik. De materialen moeten zo sterk zijn dat ze die druk aan kunnen en waarmee je met iets van 20 duizend km/uur kan vliegen. de materielaen die wij nu kennen kunnen die kracht helemaal nog niet aan.
De hedendaagse wetenschap zit nog met kernsplitsing te klooien, maar de geheime wetenschap weet al sinds de jaren 60 kernfusie centrales te maken, met waterstof en al en andere elementen. Ik had ook een hele mooie foto gezien van een kernfusie motor, dat ding was iets van een klein flatgebouw hoog waar een soort wit iets uitkwam, geen vuur ofzo. En dat was ind e jaren 60. nu zijn die dingen net zo klein als een straalmotor of kleiner.
dat is allemaal echter elleen mogelijk als je een supermagnetisch veld weet te creeren. Dat kan door op een atoom een aantal polen op een bepaalde manier aan te sluiten, ook kan dat met een bepaald kristal. Ben alleen de namen vergeten.
Zen bezitten ook over de technologie om deeltjes te creeren uit het ddraagveld en ook weer deeltjes weer terug te transformeren.
Ze kunnen de zwaartekracht opheffen Ze kunnen de zwaartekracht gebruiken als voortstuwings methode.

uhhh, dat zie ik de hedendaagse wetenschap nog niet doen.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

code 69 weer.
En ja, veel mensen die bij area-51 gewerkt hebben tkenen een contract dat ze niks over hun baan mogen vertellen. Alsz e gaan pensioneren, dan zie je altijd ze wel wat vretellen over hun leven omdat ze dan niet meer contractueel gebonden zijn. Velen overlijden ook vroeg naar hun 65 vanwege ziektes die ook vaak niet beknd zijn bij de hedendaasge wetenschap.
Ook als ze nog bij nasa werken en ze lopen een ziekte op, en ze gaan naar de dokter toe dan kan de dokter hun vaak niet helpen, omdat ze niks over hun baan kunnen vertellen en dus iets als diegen dat wel zou mogen vertellen dat de dokter daar dan iets aan zou kunnen doen, maar dat mogen ze dus niet.
Ze hebben daar een aantal keren geflikked om midden in de basis nuclear afval te verbranden.
Als ze niks te verbergen hebben, waarom staat het dan niet op een kaart?? waarom ontkent de amerikaanse regering dat het daar staat??!! Waarom worden mensen dan dierect doodgeschoten als ze het terrein betreden?? ze hebben toch niks te verbergen??
waarom hebben ze de afstand tot waar mensen mogen komen nog veel meer vergroot?? er gebeurt daar toch niks??
en waarom is daar dan een no=fly zone??!!

Ik ben waarschijnlijk nog wat vergeten, kan er allen niet op komen.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben waarschijnlijk nog wat vergeten, kan er allen niet op komen.
Ik weet wel wat jij bent vergeten. Bewijzen, net zoals jij die jij altijd vergeet. Ik ga niet eens de moeite nemen jouw post af te kraken, leef maar lekker verder in je droomwereld.

Diadem heeft het al uitgelegd: er is een grens aan de dingen die je kunt verbergen, en een complete onderzoeksinstelling voor fundamentele fysica is er een van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

hetisik schreef:
Die heeft het bijvoorbeeld over zwaarte kracht golven die je kan gebruiken door kernfusie met het element 115.
UFO, enemy unkown... ROTFL

Sorry, suffe humor.
maar de geheime wetenschap weet al sinds de jaren 60 kernfusie centrales te maken, met waterstof en al en andere elementen.
Kernfusie met andere elementen? Vertel meer, vertel meer, we schrijven mee!

Kom op zeg, iedere natuurkundige kan je vertellen dat fusie met andere elementen dat waterstof zinloos is. Het levert niet genoeg energie op en daar ga je met geen 'andere natuurkunde' iets aan veranderen.
Ben alleen de namen vergeten.
Typisch.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Hetisik, wil je in vredesnaam eens iets aan je schrijfstijl doen?!

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Op maandag 03 december 2001 18:25 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:

[..]

Er worden al heel erg lang UFO's waargenomen.

Toen luchtschepen net nieuw waren, waren bijna alle UFO's die werden waargenomen sigaarvormig. Daarna kwam de alombekende schotel in zwang. Pas veel later is er ook sprake van waarnemingen van driehoekige UFO's.

Oftewel, UFO's zijn modegevoelig :)
Ik denk zeker dat er een sociaal aspect aan vast te knopen is, maar dat tot zekere hoogte.

Betreffende luchtschepen, veel van de "ufo" waarnemingen uit die tijd zijn vrijwel zeker nep. Neemt niet weg dat er in die periode ook "moderne" UFOs zijn gezien, voor een beschouwing hiervan zie Jerome ClarkŽs "The UFO Book". Cigaarvormige UFOs blijven trouwens een constant deel uitmaken van waarnemingen, tesamen met schotelvormige objecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

Ik in mijn eigen droomwereld leven, ho ho, we zullen zien wie het laatse lacht, nee die is niet traag van begrip.
Ga jij maar eerst eens die laatse vragen beantwoorden.
Ik leef in een droomwereld??!! hoho, jij denkt dat na al die vragen dat er niks aan de hand is? En dan droom ik??
Mijn post afkraken?? Hoe kan je iets afkraken als je de bewijzen niet accepteert hoe goed ze ook zijn.
En wat doe jij dan, afkraken?? als je iets niet snapt kan je het ook niet afkraken.

Jij bent niet de enigste die hier op wetenschaps en levensbeschouwing forum zit.
Maar, we zullen wel zien na verloop van tijd wie gelijk heeft, veel plezier verder.
onderonsje tuusen mij en captain proton, post allemaal gerust verder.

Ik ga er niet verder op in.

Kijk, zoals ik al eerder zij. De natuurkunde vande geheime wetenschap wijkt totaal of van die van de hedendaagse wetenschap. Het atoom model is ook anders van de geheime natuurkunde. De kernfusie zoals jij en ik die kennen verschilt met die van de kernfusie van de hedendaagse wetenschap.
Helaas weet ik voor de rest te weinig erover, maar daar moet ik me later nog in verdiepen, ik wil het ook namelijk in mijn boek betrekken, het is natuurlijk intresant als je niet de eenigste bent die afwijkt van alle anderen.
Maar dan nog iets. Ik hoor helemaal geen reacties over andere dingen die ik gepost heb. Als je reageert, doe het dan ook goed en zeg waar je het wel en niet mee eens bent.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, ok, lees fused zijn post eens, en als je er zo om vraagt wil ik je best ff op je fouten wijzen hoor. Wat dacht je vasn deze? :)
Ze hebben daar een aantal keren geflikked om midden in de basis nuclear afval te verbranden.
Als ze daar radio-actief afval zouden verbranden (nog afgezien van wat daar het nut van is) zouden we dat hier in Nederland kunnen detecteren. Herinner je je Tsjernobyl nog? Duizenden kilometers ver weg, maar toch mochten zelfgekweekte groenten niet genuttigd worden. En hoewel in nederland de groenten waarschijnlijk wel gegeten mogen worden bij verbranding van nucleair afval in de VS, zal de hoeveelheid radio-actieve deeltjes in de atmosfeer sterk stijgen. Overal op de wereld slaan detectors alarm... Als dit ooit gebeurd zou zijn, zou het de op 2 na grootste nucleaire ramp ooit geweest zijn, met Hiroshima en Tsjernobyl als 1e en 2e. Dat zou in elk geschiedenisboek staan.

Ownee, de geheime conspiracy heeft natuurlijk alle detectors overal ter wereld eerst uitgeschakeld en alle bewijzen toegedekt, zodat alleen hetisik ervanaf weet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

wie zegt dat het een kernramp was, het is klein kernafval, niet super groot. Bovendien als je zou toegelaten worden in area-51, dan zou je veel radioactieviteit vinden. Meer dan normaal is.
Uh, ik ben niet de eenigste, ik graaf allen dieper dan sommige mensen. Als je gewoon eens gaat verdiepen in boeken over conspiracy en ander vaag spul kan je je eigen conclusies trekken.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die heb ik al getrokken. En de conclusie is dat er nu eenmaal mensen zijn die alles doen om hun eigen wereldbeeld te bewijzen, hoewel dat aantoonbaar fout is en absoluut niet strookt met wat door de rest van de wereld als geaccepteerd feit wordt beschouwd. Om de discrepanties tussen hun eigen theorieen en de observabele werkelijkheid weg te moffelen, worden dan de meest bizarre conspiracy-theorieen geopperd en als waarheid aangenomen. En dankzij het internet kunnen zij, in plaats van hun leven als dorpsgek te slijten, met gelijkgestemden over hun theorieen spreken en elkaar zo in hun (bij)geloof sterken. Vroeger, toen wetenschap nog geen zaak was met een budget dat het totale inkomen van landen zoals nederland overstijgt, bleken dit soort mensen nog wel eens gelijk te hebben, maar de tijd van het eenzame genie die zijn tijd ver vooruit is, is al heel lang geschiedenis. Toch zijn er nog steeds mensen die honderden punten scoren op de crackpot index... En die mensen schijnen niet te overtuigen te zijn van hun ongelijk, wat op zich heel vermakelijk is.

Je moet de crackpot-index toch echt eens invullen en je antwoorden hier posten... Hij is vast wel te vinden met de search hier op GoT, of anders met een google-search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

ohh en dan nog iets, verklaar dan waarom de amerikanen en de russen maan foto's hebben achtergehouden? dat doen ze echt niet voor de lol. EN nog steess, je hebt die vragen niet beantwoordt over area-51.
Ik ben bereid van mening te veranderen, maar als je mij geen goeie reden geeft of iets waar ik van zeg, nou dat kan best wel kloppen, dan houdt het al gauw op.
Ik zou zeggen, probeer maar. Er zijn mensen die mijn menig over bepaalde dingen hebben verandert, maar dat zij er heel heel heel weinig, iets van 3 ofzo. Ik vind bijna altijd alles zelf.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ze niks te verbergen hebben, waarom staat het dan niet op een kaart?? waarom ontkent de amerikaanse regering dat het daar staat??!! Waarom worden mensen dan dierect doodgeschoten als ze het terrein betreden?? ze hebben toch niks te verbergen?? waarom hebben ze de afstand tot waar mensen mogen komen nog veel meer vergroot?? er gebeurt daar toch niks?? en waarom is daar dan een no=fly zone??!!
Er is daar zeker wel iets, namelijk een militair testterrein. Daar worden nieuwe vliegtuigen en andere wapensystemen ontwikkeld, de opvolgers van de opvolgers van de huidige (aangezien er noodzakelijkerwijs jaren tussen zitten voordat een militair systeem van de ontwerptafel naar de soldaat gaat - Opschaling en standaardisatie van het productieproces zijn zo mogelijk moeilijker dan het ontwerp zelf.)

Militaire systemen zijn echter altijd zeer toegepast: Over het algemeen wordt eerst de theoretische ontdekking gedaan, waarna er jaren overheen gaan voordat de theorie toegepast wordt. Meestal eerst in militaire systemen, en daarna in andere toepassingen. Maar de theorie erachter is dan al jaren in het openbaar bekend. Ik ken geen enkel voorbeeld waarbij eerst een militaire toepassing bekend werd, en daarna pas de theorie erachter. Militaire ingenieurs verzinnen de theorie niet zelf, alleen de toepassing ervan.

Voorbeeldje: Het principe van de atoombom was al jaren bekend voordat het toegepast werd. De ontwikkeling van de bom gebeurde onder dezelfde geheimhouding als de ontwikkeling van nieuwe wapensystemen nu. Maar de manier waarop een atoombom in principe gemaakt zou kunnen worden, was al decennia bekend.

Dit is de reden dat ik zeer sceptisch tegenover dingen als antimateriebommen, kernfusie-energie uit element 115, en antizwaartekracht sta. Zolang zelfs met de duurste deeltjesversnellers nog geen microgram antimaterie geproduceerd kan worden, alle theorieen de mogelijkheid van het halen van energie uit fusie met element 115 afwijzen, en antizwaartekracht nog niet eens experimenteel aangetoond is, lijkt het me zeer sterk dat een geisoleerde groep wetenschappers in een woestijn deze dingen allang ontdekt heeft. Vergeet niet dat deze wetenschappers geen hulp van buitenaf krijgen, en dat ze moeten concurreren met honderdduizenden, zo niet miljoenen wetenschappers en technici over de hele wereld.

In area 51 worden (of werden) zeker revolutionaire militaire toepassingen gemaakt, maar die zijn niet zo spectaculair vergeleken met de technologie van nu. Misschien dat ze daar een vliegtuig kunnen bouwen dat mach 4 vliegt ipv mach 2, of een radar die nu ook objecten ter grootte van een mug kan zien, of een raket die op de millimeter nauwkeurig kan raken ipv op de centimeter, dat soort dingen moet je aan denken. Waarschijnlijk een stuk minder revolutionair, iig niet meer. En de verhalen over aliens e.d. geloof ik helemaal niet in, daarvoor ontbreekt elk bewijs, behalve voor diegenen die erin geloven.

Ze hebben dus wel degelijk iets te verbergen, namelijk militaire technologie waarmee de militaire dominantie behouden moet worden. Of mensen meteen doodgeschoten worden betwijfel ik, misschien als ze zich tegen hun arrestatie verzetten... Maar dit soort geruchten houdt de mensen wel weg, dus wat dat betreft kan ik me voorstellen dat die geruchten niet ontmoedigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pope0r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02-2024
Ha, maar ik denk wel dat ze j zo doodknallen. kneem het zekere voor het onzekere.

Maarja, je zegt dat militaristische gedoe wel zo makkelijk, maar wie zegt dat het niet meer is? Er kunnen daar best wel ns ufos, of zulk spul, zijn. Ik heb wel ns beelden gezien die me aan het dneken hebben gezet, maar ja...T kan allemaal nep zijn..:S..dat suckt.

Maar alsnog...er zijn zeer overtuigende interviews ->zie discovery channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

yes, eindelijk weer zinige post en normale discusie.
Kijk, ik kom op het idee van een geheime soort wetenschappelijke wereld, omdat die mensen zo en zo niet over mogen praten wat ze doen.
Als de hedendaagse wetenschappelijke wereld en de geheime wetenschap precies hetzelfde zijn, waarom zouden de wetenschappers niet van beide kanten met elkaar mogen praten?
Als ik noeken lees over area-51 en dergelijke zaken, dat praten die niet over neutrino's enzo en over gravitonen, die praten dan over zwaarte kracht golven en kernfusie.
Helel veel dingen die daar wel bekend zijn zijn bij de hedendaagse wetenschap niet bekend.
Voor deeltjes deeltjes te laten verdwijnen hehb je geen deeltjesversnellers nodig, maar je moet het deeltje onder de 0 kelvin krijgen waardoor het deeltje gaat verdwijnen.
Ook dat kent de hedendaagse wetenschap niet.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Op maandag 03 december 2001 20:28 schreef Captain Proton het volgende:

Dit is de reden dat ik zeer sceptisch tegenover dingen als antimateriebommen, kernfusie-energie uit element 115, en antizwaartekracht sta. Zolang zelfs met de duurste
Element 115 = Lazar sprookje = BS.

Ik snap niet dat sommigen dat kunnen geloven, en ik ben toch redelijk pro-ufo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

REAGEER eens op die post van mij als je echt wil discussieren, hetisik. Jij herhaalt nu gewoon weer je standpunten, zonder in te gaan op mijn kritiek op die standpunten. Ik geloof helemaal niets van die zogenaamde "geheime wetenschap" van jouw boeken, om bovenstaande redenen. De reden dat over de activiteiten in area 51 geheimhouding betracht wordt, is dat hierdoor voorkomen wordt dat tegenstanders de bewapening die de VS nu ontwikkelt, in handen krijgen, of nog erger: Dat ze de kans krijgen daartegen effectieve verdedigingsmethoden te intwikkelen. Niet omdat er een geheim genootschap is dat het leuk vindt om de mensheid dom te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

Ik herhaal wat ik bedoelde omdat dat de vragen zijn die niet passen in een normaal beeld van wetenschap of iets wat voor all mensen is bestemd. Maar dan nog, die wetenschappers hebben weinig te zeggen. Die hele area-51 bestaat niet, niet op kaart, niet in het bedrijven register. of waar dan ook. Dus als die wetenschappers iets er tegen willen doen kunnen ze niks doen, omdat de basis waar ze werken helemaal niet bestaat.
Ja het is raar, het staat er , maar het bestaat niet.
Doordat het officieel niet bekend is is het een goede omgeving om zo en zo experimenten te doen, maar de mensen die daar werken, tja, die hebben weinig rechten, ze kunnen nogmaals niks doen. Bovendien is het een militaire basis. Dus er zijn mensen met hoge rangen en die de leiding hebben, daar kan een wetenschapper niks tegen beginnen.
Laten we eens de blacbird nemen, die kwam ook uit area-51 vandaan, als ik me niet vergis. Een vliegtuig dat 3000 km per uur gaat, en dat was al in 1960. Dan heb je nog de B-152, ik weet niet zeker of dat de goeie baan is, maar die vloog al sinds 1980. Je snapot wel dat die daarvoor al op de onwerptafels lag , al lang voor dat het vloog, is logisch.
De F-117, nog zo'n voorbeeld, die was er ook al sinds de jaren 80.
Ik heb sindsdien weing van die area-51 gehoord, op de aurora na, maar ik bedoel, ze zitten niet 20 jaar stil.

Ik wil graag meer weten en ga me er veel dieper in verdipen en ga me eigen kleine onderzoekje starten.

Kijk, ik stel allen maar allemaal vragen, omdat ik je wil laten zien, dat dit wel allemaal heel erg verdacht is. het is niet helemaal te bewijzen, maar de twijfels zijn er zeker wel.
Als het zo normaal daar aan toe gaat in are-51, hoe kan het dan dat heel veel werknemers die met pensioen gaan uit area-51 vaak zo ziek zijn en ook vaak onbekende ziektes hebben, veel stralinsziektes bijvoorbeeld.

Dat vind ik gewoon allemaal verdacht en dat zet mij aan het denken.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op vrijdag 30 november 2001 16:51 schreef Bigs het volgende:

Volgens mij was Bob Lazar een leugenaar (correct me if I'm wrong). Hij heeft selectief geheugenverlies. Hij weet wel te vertellen wat er gebeurt, maar kent bepaalde mensen op de basis zelf niet... Smells like [vul zelf maar in].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op zaterdag 01 december 2001 12:22 schreef Rey_Nema het volgende:
toen ze voor het eerst the stealth b112 bommenwerper aan het \testen waren d88 ze ook dat het een ufo was
b112?
B2 bedoel je, of toch de F117 Stealth Fighter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

[quote]Op maandag 03 december 2001 20:28 schreef Captain Proton het volgende:

[..]

Er is daar zeker wel iets, namelijk een militair testterrein. Daar worden nieuwe vliegtuigen en andere wapensystemen ontwikkeld, de opvolgers van de opvolgers van de huidige (aangezien er noodzakelijkerwijs jaren tussen zitten voordat een militair systeem van de ontwerptafel naar de soldaat gaat - Opschaling en standaardisatie van het productieproces zijn zo mogelijk moeilijker dan het ontwerp zelf.)

Militaire systemen zijn echter altijd zeer toegepast: Over het algemeen wordt eerst de theoretische ontdekking gedaan, waarna er jaren overhee Laat uw werk papieren eens zien. n gaan voordat de theorie toegepast wordt. Meestal eerst in militaire systemen, en daarna in andere toepassingen. Maar de theorie erachter is dan al jaren in het openbaar bekend. Ik ken geen enkel voorbeeld waarbij eerst een militaire toepassing bekend werd, en daarna pas de theorie erachter. Militaire ingenieurs verzinnen de theorie niet zelf, alleen de toepassing ervan.

stealth technology is een technology die direct uit de militaire kringen komen.
De atoombom, de theorie erachter werd als eerst door rusland ontwikkeld als ik het goed heb, de duitsers hebebn het later van de russen gekregen. Dat was ook in militaire kringen.
kernsplitsing, ook militair ontwikkelt.
Miesschien zijn er nog meer, denk het wel, maar dit zijn alvast een paar.

Voorbeeldje: Het principe van de atoombom was al jaren bekend voordat het toegepast werd. De ontwikkeling van de bom gebeurde onder dezelfde geheimhouding als de ontwikkeling van nieuwe wapensystemen nu. Maar de manier waarop een atoombom in principe gemaakt zou kunnen worden, was al decennia bekend.

Vogens mij niet zoals je al eereder las.

Dit is de reden dat ik zeer sceptisch tegenover dingen als antimateriebommen, kernfusie-energie uit element 115, en antizwaartekracht sta. Zolang zelfs met de duurste deeltjesversnellers nog geen microgram antimaterie geproduceerd kan worden, alle theorieen de mogelijkheid van het halen van energie uit fusie met element 115 afwijzen, en antizwaartekracht nog niet eens experimenteel aangetoond is, lijkt het me zeer sterk dat een geisoleerde groep wetenschappers in een woestijn deze dingen allang ontdekt heeft. Vergeet niet dat deze wetenschappers geen hulp van buitenaf krijgen, en dat ze moeten concurreren met honderdduizenden, zo niet miljoenen wetenschappers en technici over de hele wereld.

Ze hoeven met niemand te concureren. Die mensen werken in area-51, het is onbekend. Wat ze daar doen is onbekend.
Hoe kan je concureren met iets dat niet bestaat.
In idergeval de conclusie die ik nu op dit moiment kan trekken, wijzen allemaal in een andere soort natuurkunde. Misshcien verandert dat in de toekomst mijn mening, maar zoals het er nu op lijkt niet.
Maar ik ben ook met mijn eigen onderzoekje bezig waar ik een aantal dingen mee kan bewijzen, maar daar laat ik nog niks over uit.

In area 51 worden (of werden) zeker revolutionaire militaire toepassingen gemaakt, maar die zijn niet zo spectaculair vergeleken met de technologie van nu. Misschien dat ze daar een vliegtuig kunnen bouwen dat mach 4 vliegt ipv mach 2, of een radar die nu ook objecten ter grootte van een mug kan zien, of een raket die op de millimeter nauwkeurig kan raken ipv op de centimeter, dat soort dingen moet je aan denken. Waarschijnlijk een stuk minder revolutionair, iig niet meer. En de verhalen over aliens e.d. geloof ik helemaal niet in, daarvoor ontbreekt elk bewijs, behalve voor diegenen die erin geloven.
Waarom doen ze overal dan zo moeilijk over??
een komeet die plotseling een hoek van 90 graden maakt??
In een heelal met de grote van meer dan miljoenen lichtjaren en miljarden sterren??
lijkt me zo en zo zeer onwaarschijnlijk dat wij de eenigste levende wezens hierin het heelal zijn.
Ik heb bijvoorbeeld een boek waarin verteld wordt hoe de planeet er van buiten eruit ziet en waar die ongeveer zit in ons melkwegstelsel. Daar wil ik zo en zo een onderzoek naar doien, want de natuurkunde die hun kennen komt heel intresant over met die ik ken en die ze daar kennen in area-51.
Dat maakt alles zeer verdacht, dat begrijp je wel.

Ze hebben dus wel degelijk iets te verbergen, namelijk militaire technologie waarmee de militaire dominantie behouden moet worden. Of mensen meteen doodgeschoten worden betwijfel ik, misschien als ze zich tegen hun arrestatie verzetten... Maar dit soort geruchten houdt de mensen wel weg, dus wat dat betreft kan ik me voorstellen dat die geruchten niet ontmoedigd worden.

Als wordt je neergeschoten, of je bent half gewond. Meneer de rechter, ik ben daar en daar afgeschoten. De recter, maar meneer dat bestaat helemaal niet?? heeft u halucinaties ofzo??
Laat u werk papieren eens zien meneer. Gaan we even alles checken. Meneer, dat bedrijf waar u werkt bestaat niet, bovendien is dat bedrijf op een hele andere plaats gevestigd dan dat u beweert waar u werkt.

Kijk, omdat area-51 niet bestaat kunnen ze veel doen zonder dat er wat van gezegd kan worden.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stealth technology is een technology die direct uit de militaire kringen komen. De atoombom, de theorie erachter werd als eerst door rusland ontwikkeld als ik het goed heb, de duitsers hebebn het later van de russen gekregen. Dat was ook in militaire kringen. kernsplitsing, ook militair ontwikkelt. Miesschien zijn er nog meer, denk het wel, maar dit zijn alvast een paar.
De stealth technologie zelf wel, maar de theorie erachter, namelijk hoe je met materialen de weerkaatsing van radar kan beinvloeden,, is al veel en veel langer bekend: De wisselwerkingen tussen licht en materie zijn in feite al onderzocht door maxwell in de 19e eeuw. Stealth thechnologie kan dan ook begrepen worden door iedereen die de basisvorming achter de rug heeft. Niet echt wat je noemt revolutionaire wetenschap...

kernsplitsing is een gevolg van de theorieen die aan het begin van deze eeuw door einstein en anderen ontwikkeld zijn. Decennia voordat de atoombom gebouwd is, was al algemeen bekend dat het mogelijk was. Opnieuw levert militair onderzoek alleen de toepassing van theorieen die veel ouder zijn, en openbaar bekend.
Vogens mij niet zoals je al eereder las.
Dat is eenvoudig te checken, aangezien de theorieen van Einstein en anderen gewoon gepubliceerd zijn...
Ze hoeven met niemand te concureren. Die mensen werken in area-51, het is onbekend. Wat ze daar doen is onbekend. Hoe kan je concureren met iets dat niet bestaat. In idergeval de conclusie die ik nu op dit moiment kan trekken, wijzen allemaal in een andere soort natuurkunde. Misschien verandert dat in de toekomst mijn mening, maar zoals het er nu op lijkt niet.
Wat ik bedoelde is dat, om verder te komen dan de huidige wetenschap, area 51 dingen sneller moet ontdekken dan de rest van de wereld. Slechts een fractie van alle wetenschappers werkt "ondergronds", dus zullen die area-51 wetenschappers veel een veel sneller ontdekkingen moeten doen dan de rest van de wereld. Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk...
Waarom doen ze overal dan zo moeilijk over??
Omdat ook dat soort dingen al een enorm militair overwicht geven... Niet iets wat je je tegenstanders in handen wil geven door onvoldoende beveiliging.
een komeet die plotseling een hoek van 90 graden maakt??
Hoe kom je daar nu weer bij???
In een heelal met de grote van meer dan miljoenen lichtjaren en miljarden sterren?? lijkt me zo en zo zeer onwaarschijnlijk dat wij de eenigste levende wezens hierin het heelal zijn. Ik heb bijvoorbeeld een boek waarin verteld wordt hoe de planeet er van buiten eruit ziet en waar die ongeveer zit in ons melkwegstelsel. Daar wil ik zo en zo een onderzoek naar doien, want de natuurkunde die hun kennen komt heel intresant over met die ik ken en die ze daar kennen in area-51. Dat maakt alles zeer verdacht, dat begrijp je wel.
En natuurlijk weet helemaal niemand van die aliens af behalve de amerikaanse regering, dat zit ook in het complot. En omdat dat complot zo verbazingwekkend goed werkt, is er ook nergens, uit objectieve bronnen, ook maar iets over te vinden.
Als wordt je neergeschoten, of je bent half gewond. Meneer de rechter, ik ben daar en daar afgeschoten. De recter, maar meneer dat bestaat helemaal niet?? heeft u halucinaties ofzo?? Laat u werk papieren eens zien meneer. Gaan we even alles checken. Meneer, dat bedrijf waar u werkt bestaat niet, bovendien is dat bedrijf op een hele andere plaats gevestigd dan dat u beweert waar u werkt.

Kijk, omdat area-51 niet bestaat kunnen ze veel doen zonder dat er wat van gezegd kan worden.
En dus, juist omdat niemand het gelooft, is het zo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

Dat over die kernfusie en kernsplitsing, dat klopt ja, heb je gelijk in, stom dat ik dat niet zag. En van maxwell ook natuurlijk. Maar als die theorien voor militaore doeleinden worden gebruikt, dan kan het ook moglijk zijn dat ze tot nieuwe ontdekkingen komen. De relativiteits theorie komt wel overeen met de werkelijkheid, maar ook een boel dingen in die theorie koemen weer niet overeen met de werkelijkheid.
Dat kan leiden tot verbetringen aan de relativiteits theorie, maar misschien een hele nieuwe andere theorie.

Dat ze dan sneller moeten gaan ontwikkelen, das een hele goeie opmerking, moet ik toegeven.
Maar weer er iets tegen in. Die area-51 bestaat oficieel niet, dus moeten zie via illegale wegen aan geld komen.
Daar gaat veel meer geld in om dan in de hedendaagse wetenschappelijke wereld. De wetenschappers van de hedendaagse wetenschap hebben ook vaak te maken met commerciele doelen van een onderzoek, waardoor geld van sponsors krijgen, of wat dan ook veel moeilijker is.
De wetenschappers van de geheime wetenschappelijke wereld hoeven dat helemaal niet.
Commercialisatie speelt vaak een hele grote verragende rol in wetenschappelijke ontwikkelen. De uitvinding bestaat dan wel, maar als niemand er intresse in heeft, of als er bedrijven zijn die daar niet zo blij mee zijn, worden sommige uitvindingen tegengehouden.

En dat van die planeet, dat was een boekje, dat heetd e larganen, gaat over buitenaardse beschaving. Al zou het nep zijn, die gene die het boek geschreven heeft zou dan een wereld leider moeten worden, want er staan nieuwe economische systemen in uitgewerkt en technolgy die behoorlijk kan kloppen en zeker niet fictie is. En dat van de planeet waarz e zouden zitten, in het boekje staat dat ze iets van 10 lichtjaar van ons weg zitten, roze kleurige planeet.
Maar nog steeds ik ben pas zelf ook echt compleet overtuigd, of niet, als iuk mijn eigen onderzoek klaar heb, en dat duurt nog een paar jaren.

Er zijn veel meer mensen die van aliens afweten, maar als je iedereen afschrijft als een gestoorde als die claimt een buitenaardsaards wezen gezien te hebben, of ja, als je niet op de hoogte bent van wat er allemaal om je heen gebeurt, dan lijkt het inderdaad of je de eenigste bent.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 958

Ik moet bekennen dat ik niet het hele topic gelezen heb, maar stel dat de Amerikanen ergens willen experimenteren met nieuwe technologie, dan zou het best slim kunnen zijn om dat rond Area 51 te doen. Alle verhalen van waarnemingen die uit dat gebied komen worden toch meteen afgedaan als spookverhalen en ufo-nonsense :). (Hoewel je daar in Amerika toch minder snel vanuit kan gaan vrees ik ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

Dat klopt ook. Je kan alles ook omdraaien. Je kan een verhaal over ufo's en dergelijke zaken gebruiken als een dekmantel zeg maar.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat over die kernfusie en kernsplitsing, dat klopt ja, heb je gelijk in, stom dat ik dat niet zag. En van maxwell ook natuurlijk. Maar als die theorien voor militaore doeleinden worden gebruikt, dan kan het ook moglijk zijn dat ze tot nieuwe ontdekkingen komen. De relativiteits theorie komt wel overeen met de werkelijkheid, maar ook een boel dingen in die theorie koemen weer niet overeen met de werkelijkheid. Dat kan leiden tot verbetringen aan de relativiteits theorie, maar misschien een hele nieuwe
andere theorie.
Wat voor dingen bedoel je? Wat voorspelt de relativiteitstheorie, wat niet overeenkomt met de werkelijkheid?

Daarnaast heb je om de grenzen van dit soort theorieen te verkennen, een enorm lab (van het formaat CERN) en duizenden wetenschappers nodig, die er specifiek naar zoeken. Fouten in dit soort theorieen loop je niet eventjes tegenaan bij een totaal ander onderzoek, zoals jij suggereert.
Dat ze dan sneller moeten gaan ontwikkelen, das een hele goeie opmerking, moet ik toegeven. Maar weer er iets tegen in. Die area-51 bestaat oficieel niet, dus moeten zie via illegale wegen aan geld komen. Daar gaat veel meer geld in om dan in de hedendaagse wetenschappelijke wereld. De wetenschappers van de hedendaagse wetenschap hebben ook vaak te maken met commerciele doelen van een onderzoek, waardoor geld van sponsors krijgen, of wat dan ook veel moeilijker is.
De snelheid van wetenschappelijke ontdekkingen is slechts in beperkte mate afhankelijk van de hoeveelheid geld die ervoor beschikbaar is. Dit is vooral afhankelijk van het aantal onderzoekers...

Als je een onderzoeker bijvoorbeeld 100x zoveel geld geeft om zijn onderzoek mee uit te voeren, zal hij dit zeker niet in een honderd maal zo korte tijd kunnen. Misschien dat het allemaal iets sneller gaat omdat hij niet hoeft te wachten tot apparaten beschikbaar komen omdat hij die apparaten helemaal voor zichzelf kan kopen, maar daar houdt het wel mee op.

De snelheid waarmee ontdekkingen gedaan worden is dus vooral afhankelijk van het aantal wetenschappers. Dat kunnen er echter nooit teveel zijn, omdat dat teveel zou opvallen (als hele generaties onderzoekers zomaar "verdwijnen", gaat iemand vragen stellen...)
De wetenschappers van de geheime wetenschappelijke wereld hoeven dat helemaal niet. Commercialisatie speelt vaak een hele grote verragende rol in wetenschappelijke ontwikkelen. De uitvinding bestaat dan wel, maar als niemand er intresse in heeft, of als er bedrijven zijn die daar niet zo blij mee zijn, worden sommige uitvindingen tegengehouden.
We hebben het hier juist over heel fundamentele wetenschap... Die wordt vooral aan universiteiten bedreven, daar heeft het bedrijfsleven weinig invloed op.
En dat van die planeet, dat was een boekje, dat heetd e larganen, gaat over buitenaardse beschaving. Al zou het nep zijn, die gene die het boek geschreven heeft zou dan een wereld leider moeten worden, want er staan nieuwe economische systemen in uitgewerkt en technolgy die behoorlijk kan kloppen en zeker niet fictie is. En dat van de planeet waarze zouden zitten, in het boekje staat dat ze iets van 10 lichtjaar van ons weg zitten, roze kleurige planeet.
Er zijn mensen op aarde die een complete wereld hebben "uitgevonden", tot en met de bustijden van alle lijndiensten die daar rijden aan toe. Soort "virtueel treintje spelen voor gevorderden"... Mensen hebben een rijke fantasie, en het is niet moeilijk Science-Fiction zo te schrijven dat de gemiddelde niet-wetenschappelijk opgeleide mens erin trapt.
Maar nog steeds ik ben pas zelf ook echt compleet overtuigd, of niet, als iuk mijn eigen onderzoek klaar heb, en dat duurt nog een paar jaren.
Just out of curiosity: Wat houdt dat eigen onderzoek dan precies in? Hoe onderzoek je die claims?
Er zijn veel meer mensen die van aliens afweten, maar als je iedereen afschrijft als een gestoorde als die claimt een buitenaardsaards wezen gezien te hebben, of ja, als je niet op de hoogte bent van wat er allemaal om je heen gebeurt, dan lijkt het inderdaad of je de eenigste bent.
Niet gestoord... wel misleid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
Kijk, of UFOs nu buitenaards zijn of niet is nog maar de vraag. Ik zou iedereen willen aanraden het boekje 'zijn wij alleen' van Paul Davies (voor een paar piek op de site van deslegte te vinden) te lezen. Wiskundig gezien is het bestaan van intelligent leven buiten de aarde in principe gelijk aan 1. Met andere woorden: het is er. Lees het boekje maar voor een uitgebreider verhaal.

Of ze hier kunnen komen is natuurlijk nog maar de vraag. Het denkbeeld dat 'aliens' nooit met de snelheid van het licht kunnen reizen en dus jaren moeten reizen voordat ze bij ons zijn vind ik bekrompen. Wie zijn wij als jonge aardlingen om te zeggen dat het niet kan?

Ik denk dus wel dat buitenaardse wezens hierheen zouden kunnen komen. In principe hebben we hun aandacht denk ik al getrokken. atoombommen, radio- en tv-uitzendingen die al tientallen lichtjaren ver weg zijn en een planeet die gewoon groen en blauw is is denk ik een reden. maar ja, wie zegt dat buitenaardse wezens net zo geinteresseerd zijn in de expansie van hun eigen wereld?

Als buitenaardse wezens hierheen willen komen zullen ze eerder machines gebruiken. Net als wij. Satellieten en verkenners dus. UFOs en hun inzittenden zijn denk ik eerder een soort biologische drones dan de wezens zelf. Voor geinteresseerden zijn er uitgebreide verhalen over de hele culturele hierarchie van de aliens (volgens onderzoekers die op mt archuleta schijnbaar samenwerken met aliens). Ik moet dan even flink gaan zoeken op internet :)

De meeste UFOs zijn denk ik gewoon aards.

Overigens een coole foto van een buitenaards wezen (of gewoon een fake - waarschijnlijker):
http://www.abduct.com/aaer2/r3.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18581

Volgens mij is er in area 51 allemaal raar gedoe aan de hand, want wie zegt dat we niet allemaal in de matrix leven. De overheid KAN zoveel voor de gewone mensen verschuilen..... Wie weet zijn er daar wel de meest vage experimenten aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4472

Misschien staat er wel een "Stargate"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

Ik kan allen dit zeggen, Als je de natuur theoretisch goed snapt met al zijn gevolgen en oorzaken, zijn experimenten alleen nodig om je theorien te weerleggen. Als je de natuur niet goed snapt, dan moet je het echter met eerst waarnemingen te gaan doen.
Maar er is meer aan de hand in area-51, op zichzelf konden de wetenschappers niet zo ver komen, hebben ook hulp van uitenaf gekregen....

Dat boekje van de larganen.
Intelligentioe heb je geen bal aan als je geen fantasie. Intelligentie is lang niet alles, maar daar kom je ooit nog eens achter. Vooral als mijn theorie blijkt te kloppen, nou, dan is het wordt intelligentie een scheldwoord geworden.
Je kenet het boek niet eens overigens, ga het boek zelf maar eens lezen, en als je dat gedaan hebt, dan wil ik er graag over discuseren.

Over die relativiteits theorie. Die gaat er vanuit dat een zwart gat een magnetisch veld heeft, dat heeft hij helemaal niet, maak er maar eens een foto van.
En dan zeg jij natuurlijk, van een zwartgat kan je helemaal geen foto's maken. Dan zeg ik toch wel. Maar als ik klaar ben met het perfectioneren van mijn theorie over zwarte gaten, dan zal ik je alles wel uitleggen, dan ga ik het vanuit mijn eigen oogpunt bekijken en dat vanuit die hedendaagse wetenschap, dan ga ik opzoek naar tegenstrijdigheden, en dat zijn er veel!!
overigens, jij moet zelf toch ook wel weten welke tegenstrijdigheden er in de relativiteiets theorie zitten.
Maar ik ga nu niet alles vertellen.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan allen dit zeggen, Als je de natuur theoretisch goed snapt met al zijn gevolgen en oorzaken, zijn experimenten alleen nodig om je theorien te weerleggen. Als je de natuur niet goed snapt, dan moet je het echter met eerst waarnemingen te gaan doen. Maar er is meer aan de hand in area-51, op zichzelf konden de wetenschappers niet zo ver komen, hebben ook hulp van uitenaf gekregen....
Owja, natuurlijk... Die aliens hebben ze geholpen. Nee, dat verklaart alles |:(
Jij onderbouwt nu je ene onbewezen theorie (op het moment dat je totaal klem zit) met eentje die nog veel meer onbewezen is. Daarmee bewijs je dat discussie met jou geen zin heeft...
Dat boekje van de larganen. Intelligentioe heb je geen bal aan als je geen fantasie. Intelligentie is lang niet alles, maar daar kom je ooit nog eens achter. Vooral als mijn theorie blijkt te kloppen, nou, dan is het wordt intelligentie een scheldwoord geworden. Je kenet het boek niet eens overigens, ga het boek zelf maar eens lezen, en als je dat gedaan hebt, dan wil ik er graag over discuseren.
Fantasie is niet relevant, het gaat erom hoe het werkelijk zit. Veel succes met je eigen theorietjes, maar als je ze niet baseert op datgene wat waarneembaar is, heb ik er een hard hoofd in dat er iets nuttigs uit voortkomt. Zodra je op basis van die theorietjes nieuwe, schokkende voorspellingen kan doen, moet je maar eens terugkomen.
Over die relativiteits theorie. Die gaat er vanuit dat een zwart gat een magnetisch veld heeft, dat heeft hij helemaal niet, maak er maar eens een foto van.
Sinds wanneer zijn magnetische velden zichtbaar op foto's?
En dan zeg jij natuurlijk, van een zwartgat kan je helemaal geen foto's maken. Dan zeg ik toch wel.
Je doet maar :) Ik kan btw best een foto maken van een zwart gat... Er zal alleen niet zoveel op te zien zijn. Behalve dan allerlei straling van materie net buiten het gat.
Maar als ik klaar ben met het perfectioneren van mijn theorie over zwarte gaten, dan zal ik je alles wel uitleggen, dan ga ik het vanuit mijn eigen oogpunt bekijken en dat vanuit die hedendaagse wetenschap, dan ga ik opzoek naar tegenstrijdigheden, en dat zijn er veel!!
Dan kan je nog even zoeken. Het kan btw ook geen kwaad om eens te beginnen met het begrijpen van de wetenschap die jij zo afkraakt. Het kan daarnaast btw ook geen kwaad om eens iets te doen aan die AFSCHUWELIJKE schrijfstijl van je, dat maakt je namelijk niet geloofwaardiger.
overigens, jij moet zelf toch ook wel weten welke tegenstrijdigheden er in de relativiteiets theorie zitten. Maar ik ga nu niet alles vertellen.
Wat een schitterende drogreden! De relativiteitstheorie is aardig consistent, ik kan er geen tegentrijdigheden in ontdekken, tot zo ver kloppen de waarnemingen met de voorspellingen... Maar jij weet het natuurlijk allemaal veel beter dan de rest van de wereld.

Veel succes met je quasiwetenschappelijk blufpoker, en ik raad je aan om er echt beter in te worden, want hier kijkt echt iedereen dwars doorheen. Ik ga mijn tijd nuttiger besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18697

Op maandag 03 december 2001 18:32 schreef hetisik het volgende:
Ik had ook een hele mooie foto gezien van een kernfusie motor, dat ding was iets van een klein flatgebouw hoog waar een soort wit iets uitkwam, geen vuur ofzo. En dat was ind e jaren 60. nu zijn die dingen net zo klein als een straalmotor of kleiner.
dat is allemaal echter elleen mogelijk als je een supermagnetisch veld weet te creeren.
Als men dit in amerika had uitgevonden, bemoeiden hun zich allang niet meer met het midden oosten om de olie veilig te stellen. Dat is voor mij al reden genoeg om jou verhaal met een mounteverest zout te nemen. Wel een vermakelijk topic dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liam
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Hmmm, tja, interresant idee.
Ik wou ten eerste even bedenken dat UFO nog altijd staat voor alles wat wordt waargenomen (in de lucht in dit geval), wat we NIET kunnen identificeren.
Astronomische verschijnsels zijn daar een voorbeeld van, maar het zo ook een luchtballon kunnen zijn, of een of ander vliegtuig. Het is gewoon een object wat zich door de lucht (atmossfeer) verplaats, wat niet geidentificeerd kan worden.
Verder denk ik dat Area51 wat overtrokken is. Hoewel ik wel met enige zekerheid kan zeggen dat elke regering hier op deze aardkloot dingen doet die het publiek niet hoeft te weten. Zo is het nou eenmaal. Bij belangrijke zaken zal het zo gebeuren denk ik. Tuurlijk over het algemeen is de bevolking vast wel op de hoogte gesteld, maar het hoeft niet als het beter uitkomt.
Regeringen weten dus (naar mijn inzicht) meer dan ze vertellen. Misschien is Area51 wel een decoy zodat ze ergens anders echt bezig zijn. Ach ja, wie zal het zeggen, officeel wordt alles altijd keurig ontkent :)

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

hha lol captain proton, bewijs jij maar eens mijn ongelijk!!
Je kan NIETS bewijzen zeker niet 100% iniedergeval. je kan alles in twijfel trekken, maar of je daar wat mee opschiet, denk het niet.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op vrijdag 07 december 2001 05:38 schreef hetisik het volgende:
hha lol captain proton, bewijs jij maar eens mijn ongelijk!!
Je kan NIETS bewijzen zeker niet 100% iniedergeval. je kan alles in twijfel trekken, maar of je daar wat mee opschiet, denk het niet.
Sorrie hoor lieve schat, maar jij doet precies hetzelfde...

Pot :? Ketel :?

Als je boek klaar is ga ik hem zeker kopen, kan ik me nu al inschrijven ?
Tenminste, je was toch bezig met een boek die de complete huidige wetenschap op zijn kop zou zetten ?
Ben echt wel benieuwd, want dáárin staan natuurlijk al je bewijzen, je bent gek als je dat nu al zou vertellen, dan koopt geen hond je boek meer... Slim bedacht hoor... :+

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Zat me ineens te bedenken :) Zullen die aliens (als ze hier dan al komen) dan werkelijk zo DOM zijn om rechtstreeks naar AREA 51 of een 1 of andere geheime basis neer te storten of vliegen >:) zonder dat 'wij normale' mensen het zouden zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 14:32
Zoals bijvoorbeeld bij de koersk weer bleek, niemand mocht in het voorste gedeelte...

Wat je hier mischien uit kan opmaken is dat men bang is dat "het volk" te weten komt wat de overheid niet heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liam
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Op vrijdag 07 december 2001 07:07 schreef xmvl33 het volgende:
Zat me ineens te bedenken :) Zullen die aliens (als ze hier dan al komen) dan werkelijk zo DOM zijn om rechtstreeks naar AREA 51 of een 1 of andere geheime basis neer te storten of vliegen >:) zonder dat 'wij normale' mensen het zouden zien :?
Hmm, ja als ze bestaan zouden ze daar natuurlijk vliegen man, daar is toch een schat aan informatie te vinden, die vinden zij ook zeker interresant, dus gaan ze juist daar vliegen, en ja, er zou er dan wel eens eentje uit de lucht kunnen pleuren ja. Dit zou ook kunnen zonder dat wij normale mensen het zien ja.... denk ik :)

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

Op vrijdag 07 december 2001 06:13 schreef brammus het volgende:

[..]

Sorrie hoor lieve schat, maar jij doet precies hetzelfde...

Pot :? Ketel :?

Als je boek klaar is ga ik hem zeker kopen, kan ik me nu al inschrijven ?
Tenminste, je was toch bezig met een boek die de complete huidige wetenschap op zijn kop zou zetten ?
Ben echt wel benieuwd, want dáárin staan natuurlijk al je bewijzen, je bent gek als je dat nu al zou vertellen, dan koopt geen hond je sboek meer... Slim beda
cht hoor... :+
Hij zei schatje tegen mij aaaaahh, don't make me hug you!!!! :)

Ja precies, je hebt het door, je bent een van de zeer weinige. Ik heb een hekel eraan dat de meeste'wetenschappers' alles in twijfel trekken, alleen omdat ze iets niet kunnen verklaren, maar ja, niet alleen wetenschappers doen dat, 80% van de mensheid doet hetzelfde.
Sceptici overdrijven ook vaak het woord sceptisch en doe er een extra schepje bonen op.
Ik trek niet alles in twijfel en probeer alles van zoveel mogelijk kanten te bekijken, beginnend vanuit een neutraal punt.
Je kan nooit iets 100% zeker weten, je kan nooit iets helemaal bewijzen, er blijft altijd nog een twijfel over. Het is de kunst om alles wat met een zelfde onderwerp te maken heeft indezelfde richting te laten wijzen.
Veel mensen die accepteren dan gewoon iets niet omdat het niet 100% bewezen is. Dan klan je inderdaad alles in twijfel trekken hetgeen erg dom is, en ik best wel heel erg hekel.
Ik doe het vaak met heel weinig bewijzen, soms met 2 indirecte bewijzen.
Die weg die captain proton inging, dat kan ik ook, ik kan zelfs in twijfel trekken dat als jij een foto van je moeder gemaakt hebt ofzo dat dat helemaal niet zo is.
Ook al heb je weinig bewijzen, als je dingen gaat wegsterpen dan hou je é;en goed iets over, de ondergrond is mischiend an heel slap, en dan moet je gaan speculeren en speculeren en speculeren, maar als je ze allemaal in dezelfde richting laat wijzen en ze koemen allemaal overeen met de werkelijkheid of je hebt dingen kunnen voorspellen die later dan uitkomen, dan is je speculatie geen speculatie meer, maar werkelijkheid.
Heeeel veel mensen kunnen dat wegsterepen jammer genoeg niet.
Ik weet niet of je nitzhe kent, maar das een heel goed vorbeeld. Die is gek geworden van alle mogelijkheden, omdat hij iets niet accepteerde als het niet 100%bewezen was. Ik niet. Ik ben ook een keertje bijna overspannen geweest, maar daarna niet meer. Ik kan sinds dien veel meer denken zonder mijn hersens teveel over te belasten.
Ik probeerde dus captain proton een koekje van eigen deeg te geven en ook alles in twijfel te trekken.

En, nou, ik heb HEEL erg weinig verteld over mijn theorien, ik ben ben nu 3 jaar bezig dus heb nog HEEL HEEL veel.
Maarja, ik heb zeer weinig aanhangers, eigenlijk met alles, ik ben een beetje behoordelijk radicaal van geest en geloof in de mens, hoe moeilijk dat soms ook is.
Er zijn zeer weinig mensen die hetzelfde denken als ik, dus, gevaar is er niet, althans bijna niet.
Btw, ik kan je wel gewoon wat via email, icq, msn, yahoo instant messanger, of via irc. Vraag het en je krijgt het.

het is ik

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op zaterdag 08 december 2001 15:13 schreef hetisik een heel verhaal:
Had je de :+ -smilie gemist ofzo ?

Als ik íemand niet serieus neem dan ben jij het wel, aangezien je blijft speculeren, maar er is niemand hier die daarop wacht...
Hier wil men graag gefundeerde meningen horen, liefst nog met bronvermelding erbij...

Je kan namelijk wel zoveel zeggen en vinden, maar als je het niet kan onderbouwen dan is dat hier niets waard...

Probeer ook es in te gaan op wat men zegt, en niet erover heen te lullen, dan nemen mensen je wellicht wat sneller serieus...

Ken jij news://nl.filosofie ? Volgens mij dé plek om te zijn voor jou...

PC-Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
Als er idd wat was in Area 51 dan is het nu wel verplaatst naar een andere plek.
Misschien wel op de Zuidpool. Daar komt toch geen ene hond.

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
Op zaterdag 08 december 2001 18:14 schreef Chello200 het volgende:
Als er idd wat was in Area 51 dan is het nu wel verplaatst naar een andere plek.
Misschien wel op de Zuidpool. Daar komt toch geen ene hond.
Lees thread eens door. Ik heb al meerdere malen geschreven dat de echte basis op mt Archuleta gevestigd is (ik weet niet precies waar dat vlakbij ligt, maar het is in de states). Het is grondgebied dat beschermd is door/voor de indianenstammen die daar leven.

A51 is leeg. Daar kun je gewoon naar binnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32579

mt als in mountain archuleta, zijn ze wel erg beperkt tot vtol concepten of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

Op zaterdag 08 december 2001 16:18 schreef brammus het volgende:

[..]

Had je de :+ -smilie gemist ofzo ?

Als ik íemand niet serieus neem dan ben jij het wel, aangezien je blijft speculeren, maar er is niemand hier die daarop wacht...
Hier wil men graag gefundeerde meningen horen, liefst nog met bronvermelding erbij...

Je kan namelijk wel zoveel zeggen en vinden, maar als je het niet kan onderbouwen dan is dat hier niets waard...

Probeer ook es in te gaan op wat men zegt, en niet erover heen te lullen, dan nemen mensen je wellicht wat sneller serieus...

Ken jij news://nl.filosofie ? Volgens mij dé plek om te zijn voor jou...
Als eerst, nee, ik had de smile niet gemist maar heb maar voor de zekerheid toch wel uitleg proberen te geven.
Ik kan inderdaad veelz eggen en vinden, JIJ ook!!
Jij hebt nog nooit in area-51 gewerkt, en ik ook niet. Jou argumenten zijn even slecht/goed als die van mij. Ik lees boeken, jij leest boeken. Ik ken niet de bronnnen uit mijn hoofd, veel boekn heb ik ook niet meer.
Maar als je goed gelezen had, dan zie je dat ik dubbel zit te vertellen.
En als laatste, ik lul nergens omheen, vertel jij mij dan waar ik om geluld heb??!! Ik heb soms lange verhalen omdat ik alles goed uitprobeer te leggen, en nog lezen veel mensen er vaak over heen! dan geef ik 4 of 3 voordbeelden end an wordt het nog niet gesnapt, dan moet je niet mij de schuld gaan geven dat ik ergens om heen lul.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

sorry voor de dubbel post. code 69
als je merkt dat ike rgens overheen kijk of niks over ghezegd heb, zeg het dan, dan doe ik het, ik ben nogeal vergeet achtig, maar gebruik ook vaak zeg maar een soort verghaal waar je iets niet direct kan uithalen, maar wel kan uit opmaken.

btw, jou link werkt niet.

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op maandag 10 december 2001 14:25 schreef hetisik het volgende:
btw, jou link werkt niet.
Duhh |:(

PC-Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32345

Voor de liefhebber:

http://www.fas.org/irp/mystery/aurora.htm

Vliegtuigje ;) die op pagina 2 besproken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4472

Misschien is het verstandig om eens zelf een kijkje te gaan nemen ;)

[quote]
Security guards for 'nowhere' strike for contract, higher pay

By KEITH ROGERS
REVIEW-JOURNAL

A group of 70 security guards known as the "camo dudes" walked off their jobs Monday in Las Vegas and at the covert military installation known as Area 51, a place they said they can't talk about.

"Use your imagination," union President Vernell Hall said when asked where he worked as he and more than a dozen other striking security officers displayed "On Strike" signs on Haven Street near McCarran International Airport.

That is where nondescript passenger jets, known as Janet planes, routinely take the guards and other workers to the installation on the dry bed of Groom Lake, 90 miles north of Las Vegas, a place they referred to only as "nowhere" and "out of town."

Hall, leader of the Security Police Association of Nevada, an in-house collective bargaining unit, said the association's members decided to go on strike after three months of negotiations for a new contract with their employer, EG&G Technical Services Inc., ended in a stalemate.

Hall said the issues include lack of adequate wages and benefits.

"There's been too much overtime since Sept. 11. Overtime on top of overtime," Hall said.

Greg Rentchler, security manager for EG&G, confirmed that about 70 guards went on strike early Monday at the company's Grier Drive offices and at "remote locations."

"They work at remote test locations. They support the Nellis (Air Force) ranges," Rentchler said.

"We have a close relationship with these guys, and they are in negotiations as we speak," he said.

Rentchler said supervisors are manning the posts vacated by the striking guards.

He said the guards previously held a contract with another company, EG&G Special Projects, until a new one was signed in 1996 with EG&G Technical Services Inc. He said EG&G Technical Services Inc. holds a contract with the federal government to provide services for the Department of Defense, including a security guard force.

Although Rentchler would not give details about his reference to "remote locations," a source familiar with the guard force said last week that the guards would strike at 3 a.m. Monday. The source said many of the guards had been assigned to Area 51, the much-publicized, 38,400-acre Groom Lake installation where high-tech U.S. aircraft are tested.

It is the same place where former workers at the installation have charged that coatings for radar-evading stealth fighter jets were burned in open trenches, sending toxic clouds into the air that made them ill.

Glenn Campbell, who operates the Internet bookstore Aliens on Earth and formerly directed an Area 51 watchdog group, said he received an anonymous call Monday from a man who said "the camo dudes are on strike."

Campbell often has referred to the guards as "camo dudes" because of the camouflaged uniforms they wear while patrolling places where public lands border restricted areas around the Groom Lake installation.

While pickets paraded outside the ramp for Janet planes at McCarran, another group sat in lawn chairs outside EG&G Technical Services offices a few miles away on Grier Drive. One striking security officer at that location, Bill Hull, said he wants "fair and equitable treatment from our company."

A 17-year employee, Hull said he hasn't received a pay raise in "14 or 15 years" and said he lost at least 25 percent of his pay when the contract was switched to EG&G Technical Services in 1996.

Hull, wearing a baseball cap emblazoned with a U.S. flag flanked by two alien-face pins, said he is paid $15.05 per hour but should be making at least $16.03 per hour.

He said the guards work 12-hour shifts, staying four days "out of town," before flying back to Las Vegas and getting three days off.

"We don't get break periods," he said.
[/quote]

Bron: http://www.lvrj.com/lvrj_home/2001/Dec-11-Tue-2001/news/17638293.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19725

t zit daar vol met aliens, ik spreek ze wel es op ICQ...
Pagina: 1