Toon posts:

kopieren via netwerk stopt na boel procent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik groote files download van 'een' pc die ergens anders staat en een hele dikke verbiding heeft (omschrijf ik het zo netjes? you know what i mean :P ). Houdt mijn/de andere pc het voor gezien na een hoop procenten. Mijn vraag is dus hoe voorkom ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://takkie.xs4all.nl/screen.png

Is er een soort programma met resume die dit protocol ondersteund, is er een andere oplossing of is er geen oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga hier nooit meer een antwoord op krijgen he :?

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 23:06 schreef Takkie het volgende:
Ik ga hier nooit meer een antwoord op krijgen he :?
Misschien wel als je iets beter je netwerk beschrijft (beter dan: dikke verbiNding), als mede je os-en etc...

Verwijderd

Gebruik je toevallig dance?

Verwijderd

Ja zo kan denk ik niemand je helpen je moet er wel ff bij zeggen wat voor soort netwerk je hebt enz enz enz dan kunnen we je maybe wel helpen! B-)

Verwijderd

Topicstarter
Owkee, wilde niet teveel vertellen aangezien sommigen dat niet zo fijn zouden vinden. Ja ik gebruik dance. Verder heb ik: windows xp + adsl 512 kbit/s. Andere pc is ook xp (andere ossen kom ik niet/nauwelijks op).

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt voor de oplossing :P Nee, geintje, ik heb zelf 'een' oplossing gevonden: total copy, kopieeren met resume functie!
http://www.ranvik.net/totalcopy
Oh ja, het is freeware!

Verwijderd

maar hoe kun je dan resumen na opnieuw opstarten :? ? Ik krijg dat niet voor elkaar nl...

Verwijderd

Topicstarter
Je gaat dan opnieuw 'total copyen' en dan zegt hij dat het bestand al bestaat en geeft de optie 'copy rest'. Zo moet je resumen, ik zocht eerst ook naar een of andere optie met rechtermuisknop ofzo.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde hiero. Eerst dacht ik dat een HDD op de server in slaapstand was gesprongen; maar ik ontdekte dat de andere helft van mijn netwerk (ik heb een bridge) nog steeds draaide.
Toen verdacht ik de Linux NW-driver; maar de kaart was nog steeds up. MIJN 3com 905 was overleden; het runnen van diagnostische softwaer uit de driver bracht hem weer up.

Ik weet niet waar het zit; ik weet wel dat je ettelijk Gigs moet kopien voordat eht gebeurt.

Verwijderd

fuck! Ik had de verpeste file al weggeknikkerd... |:( Het werkt idd. Thanx ;)
Je kunt trouwens veel beter op andere OS'en komen (w2k dan)door een kleine truc in het register. Ik heb er nog ergens een topic over staan. Kijk maar eens bij "veel en veel sneller op een netwerk komen"
Pagina: 1