Toon posts:

Beeld op monitor en TV tegelijk onder NT/2000?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis heeft een GeForce DDR kaartje in z'n systeem, een SGI workstation. Die kaart heeft ook een S-Video uitgang (geen normale TV-out dus). Nu wil hij onder NT en W2000 Divx-films e.d. kunnen draaien op een TV. Het probleem is echter, dat hij dan altijd moet kiezen tussen beeld op de monitor of beeld op de TV, allebei tegelijk kan niet. Een van de twee schakelt automatisch uit.

Nu zou dit laatste volgens mij wel mogelijk moeten zijn, zelfs met op de ene de film en op de andere de desktop. Weet iemand waarom dit niet wil werken? Ligt het aan de S-Video uitgang (die blijkbaar toch anders werkt dan TV-out), het besturingssysteem of iets anders?

Ik gebruik de nieuwste DetonatorXP drivers voor NT en 2000.

Verwijderd

eeeh
twinview doet dat toch ?
dat zit standaard in detonators....

en dat 2e met divx op de ene en windows op de andere:
mocht je willen!
moet je een aparte mpeg2 decoder hebben met tvout en divxplus :)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
met een kaart waar geen twinview, dualhead, of hydravision op staat is het niet mogelijk om 2 beelden tegelijk te creeren.

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36
tvcc2000 of tvtool. Werkt perfect om op de tv en op de monitor een beeldje te toveren.
Ik heb alleen ervaring met tvtool, en dat werkt perfect. Alleen gaat t nie werken om een film af te spelen op de tv terwijl je op je monitor een ander beeld hebt.
Een nadeeltje van tvtool is dat je monitor op 60hz word aangestuurd. Maar het werkt wel. t beeld zit er bij mij niet uit op me monitor (helemaal ingeklapt) maar ik kan het tenminste zien. Vanachter m`n bureau zie ik namelijk geen donder op me tv (veel te klein beeld). Probeer t maar eens.
Als je wilt weten waar die proggies staan moet je maar ff de search gebruiken.

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

Dit topic is gesloten.