Ik wil een soort onmouseover menu maken, dat deze tevoorschijnkomt wanneer je over het menu item gaat. Wanneer je er vanaf springt hoort deze weer te verdwijnen, alleen verdwijnt het menu op deze manier te snel.
trigger() zet de trigger aan dat het menu weer kan verdwijnen (is misschien niet zo'n slimme oplossing)
hide() laat menu.style.visibility op hidden springen
weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen?
trigger() zet de trigger aan dat het menu weer kan verdwijnen (is misschien niet zo'n slimme oplossing)
hide() laat menu.style.visibility op hidden springen
weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <DIV ID="menu" CLASS="home" onMouseOver="trigger();">
<TABLE BORDER="0" CELLSPACING="0" CELLPADDING="0" WIDTH="200" onMouseOut="hide()";>
<TR><TD CLASS="cell2" onMouseOver="this.style.background = '#7A91B9';" onMouseOut="this.style.background='#687696';"><A HREF="#" CLASS="noline">home</A></TD></TR>
<TR><TD CLASS="cell2" onMouseOver="this.style.background = '#7A91B9';" onMouseOut="this.style.background='#687696';"><A HREF="#" CLASS="noline">home1</A></TD></TR>
<TR><TD CLASS="cell2" onMouseOver="this.style.background = '#7A91B9';" onMouseOut="this.style.background='#687696';"><A HREF="#" CLASS="noline">home2</A></TD></TR>
<TR><TD CLASS="cell2" onMouseOver="this.style.background = '#7A91B9';" onMouseOut="this.style.background='#687696';"><A HREF="#" CLASS="noline">home3</A></TD></TR>
</TABLE>
</DIV> |