"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Wel zeer netjes gadaan trouwens.
specs: Sun Workstation Server Router Laptop
Wedden dat dat lukt! (In de deksels komen nog inlaat en uitlaat-pijpjes)
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Schoonpa is loodgieter
En ik heb het ook nie zelf gefreesd hoor, ik heb ze afgegeven met een tekening, en een weekje later kon ik het weer ophalen... (handig, zo'n school, vooral als je er alleen voor dit soort dingen komt)
Ik ga ze vastzetten met de hold-down-clip van oc-shop (denk ik), maar daar ben ik nog nie over uit...
Verwijderd
Enne: ik zie rechte hoeken in de doorstroom openingen. Ai. Weleens van cavitatie gehoord?
Verwijderd
mijn cpu blok ziet er net zo uit (heb geen cam kan geen pics nemen
ik w8 met smart op eindresultaat
Ze zijn misschien wat aan de grote kant, maar ja, als je de middelen hebt hè...
Ik heb de 2 grote blokken voor de procs, en 1 kleintje voor m'n videokaart (TNT2, heeft het eigenlijk nie nodig, maar ja, zie boven hè)
Het andere kleintje gaat naar aarninkron...
Ze zien er errug mooi uit Skef... Thumbs up!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Greetz
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
heddege nog da tekeningegie ligge? Kan ook op school een blokje laten fresen al leek boren mij toch leuker, heb er alleen geen tijd voor overOp vrijdag 30 november 2001 14:15 schreef Skef het volgende:
Maar ik soldeer het ook nie zelluf...
Schoonpa is loodgieter
En ik heb het ook nie zelf gefreesd hoor, ik heb ze afgegeven met een tekening, en een weekje later kon ik het weer ophalen... (handig, zo'n school, vooral als je er alleen voor dit soort dingen komt)
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Ik heb de tekening wel (in AutoCAD-formaat, en in JPG), wie 'm wil moet meelen... skef@home.nl
En over die gulden: dat bedacht ik me ook later ja.....
Verwijderd
Ik ga toch ook maar eens beginnen met water koeling, eerst effe noch van studie wisselen zodat ik wat meer tijd heb.
Hij is in .dwg formaat, in dezelfde map (en die is browseable) staan ook nog meer formaten...
Het is wel een 2D tekening, geen 3D -> ik ben nie zo goe in autocad...
Verwijderd
Maar ik ga het waarschijnlijk met waterwetter doen hoor...
btw ik stel voor dat je ze dicht last, is veel steviger, krijg je nooit uitelkaar
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Verwijderd
Koper lassen?Op vrijdag 30 november 2001 19:54 schreef Rey_Nema het volgende:
om kalk aanslag te voorkomen moet je gewoon een zuur oplossing in het water, azijn bijvoorbeeld is hier heer geschikt voor.
btw ik stel voor dat je ze dicht last, is veel steviger, krijg je nooit uitelkaar
Ik maak 'm wel ff in 3d. zow gepieptOp vrijdag 30 november 2001 18:45 schreef Skef het volgende:
De tekening staat hier.
Hij is in .dwg formaat, in dezelfde map (en die is browseable) staan ook nog meer formaten...
Het is wel een 2D tekening, geen 3D -> ik ben nie zo goe in autocad...
meel 'm wel als je wilt of moet ik 'm erbij zetten?
de frees is zo te zien niet bot geweest, koper is nu eenmaal lastig te bewerken.Op vrijdag 30 november 2001 14:12 schreef Michaeltjuh het volgende:
Aha! Werktuigbouw!
De frees was een beetje beschadigd, zie ik. Waarschijnlijk een tandje bot
ontopic.
Knip een pakking van een oude melkpak! Dan dicht hij wel af.
Of, frees een gleuf in de rand en plaats een rubbertje. Is nog beter.
het heeft een stroperige structuur en daarom het is meer scheuren dan snijden wat je doet met je gereedschap.
ik had de blokjes misschien van aluminium gemaakt.
dat is lichter en koelt ook goed dacht ik zo.
maar verder "dikke duim omhoog" en houd ons op de hoogte hoe je ze hebt dichtgekregen.
tip!! ....als het kan laat ze dan stralen, geeft ook een leuk effect.
Toch een vraagje : de buisjes komen in de deksel toch? Zou het dan niet beter zijn om het begin en einde van die (mooie) tunnel iets op te laten lopen, zodat de stroming perfect kan worden?
Over aluminium ... daar dacht ik dus ook al aan. Er zijn toch niet zoveel nadelen aan het gebruik van alu?
- lekker licht
- oxideert veel minder dan koper
Alleen warmtedoorvoer zou een puntje kunnen zijn?
Meningen?
PSN ID: Aapzak
En over dat stralen: wat voor effect geeft dat dan?
ennuh hoe hoog is jou kopere blok kheb namelijk hier nog 2 blokkies liggen van 80 x 80 x 20 mm
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hoe wil je koper gaan lassenOp vrijdag 30 november 2001 19:54 schreef Rey_Nema het volgende:
En om af te dichten kan je ook koppakkingpapier gebruiken
Soms weet ik het ook niet meer.........
dat stralen geeft een mat effect, dus dat moet je dan niet op de kontaktvlakken doen.Op zondag 02 december 2001 13:48 schreef Skef het volgende:
Het pompje wordt een sicce nova 800 liter/uur (ik heb er twee, misschien zet ik ze allebei wel in het cirquit...)
En over dat stralen: wat voor effect geeft dat dan?
je kan met verschillende soorten korrels werken.
met een grove korrel krijg je op koper een ruw effect.
en met een fijne korrel krijg je een mat effect en een voordeel is dat de meeste krassen weggestraald worden. (mits deze niet te diep zijn)
het is maar waar je van houdt , de een houdt van blinkend en de ander houdt van mat.
maak zelf je keuze, succes ermee
ik moet maar eens kijken!! ik zag pasgeleden iemand die gewoon een oude koeler van een pentium had omgebouwd tot waterblok! (heeel veel ribbetje = veel oppervlak!) lijkt me nog beter dan dit nietwaar?
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Word je nog beroemd.
Ziet er mooi uit.
--keek even op de site van hollandrules, krijg me toch een partij herrie over me heen, zit hier op mijn werk hoor! Daar worden die dingen niet zo gewaardeerd.--
Heb verder dan ook niet gekeken.
Laat me raaien: TU/e? Faciliteitengebouw? Connecties?Op vrijdag 30 november 2001 14:15 schreef Skef het volgende:
... (handig, zo'n school, vooral als je er alleen voor dit soort dingen komt)
Wel netjes gedaan trouwens... ik had zelf wat meer gangetjes gemaakt als ik jou was, hebbie meer oppervlak.
Als ik eenmaal in Eindhoven zit ga ik ook dik aan WC beginnen... r0x...
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Bnet pindle#2913
Verwijderd
En ik zou ze gewoon dichtsolderen. Erg eenvoudig, erg dicht, en erg makkelijk weer uit elkaar te halen.
Btw: is je deksel niet erg dik?
Verwijderd
mail me effe frans@hollandrules.nl
Verwijderd
daar zat ik dus mee
heeft er iemand hier een idee op? of kan het gewoon totaal niet......