Ziet er een heel veelbelovend kaartje uit. Vergelijkbaar met een Audigy Platinum volgens mij.
Al iemand ervaring hiermee? Ben erg benieuwd.
Al iemand ervaring hiermee? Ben erg benieuwd.
... sja, dinges, hoe noem je het ...
Tsja, de 6-Fire is beter qua specs (en goedkoper) en de Audigy biedt helemaal geen 24bit/96KHz sampling. De Audigy is stukken minder IMHO.Op vrijdag 30 november 2001 13:58 schreef Spud101 het volgende:
Vergelijkbaar met een Audigy Platinum volgens mij.
Ik ga er zelf ook een halen, ervaring kan ik (nog) niet delen...Al iemand ervaring hiermee? Ben erg benieuwd.
Voor pre-mastering heb er wel degelijk heel veel aan.Op vrijdag 30 november 2001 16:09 schreef Mo het volgende:
Jah, dat is het. Het mooie ervan is dat er een 24-bits D/A converter op zit (waar je eerlijk gezegd nog niet een heleboel aan hebt).
Nou, zo nieuw is 24/96 niet meer hoorDa's een nieuwe standaard voor geluidsopnames (normale CD is 16-bits en 24-bits opnames kosten een piek of 80 per stuk (!)).
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.
Ik weet niet welk kastje jij gezien hebt, maar het was vast niet dezeOp dinsdag 04 december 2001 14:40 schreef Fish_Hook het volgende:
Het heeft echt van die rechte hoeken en niets moois aan de buitenkant en tis ook nog zo'n stalen geval (niet echt mooi afgewerkt aan de buitenkant, zoals die Audigy Platinum eX).
Het was wel dat kastje hoor en eigenlijk had ik "mooi afgewerkt" ook met die aanhalingstekens moeten typsen. Ik bedoelde daarmee dan ook het 'gelikte' design (met rondingen e.d.) van die creative box.Op dinsdag 04 december 2001 14:48 schreef warp het volgende:
[..]
Ik weet niet welk kastje jij gezien hebt, maar het was vast niet deze [afbeelding]
Edit: En dan nog, liever degelijk staal spul dan plastic rommel
"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.
Of die man weet niet waar hij het over heeft... wat voor straling moeten die paar potmeters en jackplugs genereren dan? Meer zit er namelijk niet in die break-out box....Op dinsdag 04 december 2001 15:09 schreef Fish_Hook het volgende:
Maar staal of niet, het blijft een feit dat hij volgens de norm teveel straling afgeeft. Het lijkt me niet dat die man bij de stand dat verzint om meer klanten te werven.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic