Is mijn moederbord kapot????

Pagina: 1
Acties:

• Jax
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een week geleden overkwam mij het volgende:
Ik kwam terug van een avondje lannen en wilde de volgende ochtend mijn pc weer opbouwen, dit had ik dus gedaan.
Toen kwam het groote moment: ik wilde hem aanzetten. Dat deed ie Oh wat was ikke blij. Toen ondekte ik dat mijn muis het niet deed. oh ff op een andere usbpoort aansluiten. en toen deed die het ook weer. dus toen dacht ik: ff opnieuw opstarten. dus ikke doe shut down en toen stond ie uit. toen wou ik hem weer aanzetten en toen deed ie het niet :(
dus ikke alles controleren, stekkertjes er goed in, kijken of de kabels naar het knopje vast zaten, kaarten goed vast, en toen nog een keer proberen. en toen deed hij het weer niet AAAAAHHHHH. Toen zag ik ineens dat mijn ISDN-Kaart schuin hing. ff dr uithalen opnieuw aanzetten en jaaahh hoor hij deed het weer.
toen sloot ik het kabeltje van mijn boxen aan op mijn geluidskaart en ineens stond mijn comp uit. helemaal niks deed ie meer. toen haalde ik er de netwerkkaart uit en toen deed ie het weer. dus ikke alles terug zetten en geen probs meer.

Twee dagen geleden overkwam mij het volgende:
ik had weer het zelfde probleem. alleen toen haalde ik alle kaarten er uit en zette hem aan en hij deed helemaal niks.

mijn vraag is dus istie dood???

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op vrijdag 30 november 2001 13:55 schreef TOGrimReaper het volgende:
Ja

• Jax
  • Niet online
Op vrijdag 30 november 2001 13:59 schreef Ares het volgende:

[..]

Ja
Jou neem ik niet serieus

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

Verwijderd

Jemug zeg hebben ze jou nooit verteld dat je je kaarten moet vastschroeven??? Dikke kans dat door het schuin hebben zitten van een kaart ergens de GND de +5V gepakt heeft, met als resultaat b.v. dat er ergens een spoortje van je mobo is afgebrand....

Het is zeer goed mogelijk dat hierdoor je mobo overleden is ja.

Trek naast je kaarten ook eens je videokaart en memory eruit, en kijk oftie piept (3x = memprobleem). Zo ja --> geheugen erin, piept hij nu 4x? is videoprobleem. VGA kaart erin.. heb je nu beeld? enz enz

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Ik weer het haast wel zeker.
Het is alleen de vraag WAT is er stuk.

Het kan zijn dat A: je proc dood is of B: je Mobo :'(

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

• Jax
  • Niet online
Op vrijdag 30 november 2001 14:00 schreef --EasY-- het volgende:
Jemug zeg hebben ze jou nooit verteld dat je je kaarten moet vastschroeven???
Jawel, dat schroeffie was dr uitgetrilld, sorry hoor

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Jeetje ik moet echt sneller tikken

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 14:01 schreef TOGrimReaper het volgende:

[..]
Jawel, dat schroeffie was dr uitgetrilld, sorry hoor
uitgetrilld ?... woon je aan het spoor ofzo :?

edit:

lanparty gehad... sorry..

Verwijderd

[betuttelmode]

ja vaag hoor... je kaart zat scheef, toen rechtgezet en een paar dagen later WEER? Wel een beetje voorzichtig zijn met je compie! Anders straft ie je :P

[/betuttelmode]

Maar zonder gekheid, probeer de truck eens om alleen je mobo+CPU te starten... kijk offie piept.

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Op vrijdag 30 november 2001 13:55 schreef TOGrimReaper het volgende:

...

Twee dagen geleden overkwam mij het volgende:
ik had weer het zelfde probleem. alleen toen haalde ik alle kaarten er uit en zette hem aan en hij deed helemaal niks.

Mij lijkt het niet dat je een pc kunt opstarten zonder kaarten erin :?

Signature

• Flappie
  • Laatst online: 09:22
ehm. nogal vaag!

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 14:25 schreef NukeZz het volgende:

[..]

Mij lijkt het niet dat je een pc kunt opstarten zonder kaarten erin :?
Waarom niet? Hij komt alleen niet zo ver... maar kan ERG nuttig zijn hoor... leve de piepjes!!!
Pagina: 1