Welke DVD (ook voor CD-r / CD-rw !) regiovrij!

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
hoi,

ik zoek een dvd speler voor mijn nieuwe pc.

Ik ben redelijk into hardware maar NIET in multimedia shit (goede audio/video/DVD) daarom hoop ik dat jullie mij een goede speler kunnen aanraden !

hij moet regiovrij zijn (te maken zijn)

hij moet ook overweg kunnen met CD-r CD-rw en een constante uitvoer hebben !! ivm burn on the fly !!

welke DVD speler raden julie mij aan ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Ik heb zelf een Pioneer DVD-115 die na een firmware update regiovrij is geworden.. leest Cd-r's en rw's perfect..
Voor bijna elk merk/model speler is wel een regiopatch verkrijgbaar..
Welke speler nu de beste is... geen idee ik heb slechts ervaring met m'n pioneertje.. en die bevalt goed :)

suc6

Verwijderd

Ik heb zelf een pioneer 105s, beetje luidruchtig maar werkt prima.
Nu zijn er nieuwere modellen, 106s slot-in (gleuf) of 116 (lade), die wat minder herrie maken.

Zijn regiovrij te maken (een google search en je vindt de firmware update site in frankrijk).

Kopieren on the fly gaat met data cd's, met audio lukt het me niet maar wil ik ook niet, ik gebruik Exact Audio Copy (ook daarvoor: google), daarmee weet je tenminste of er geen bitfouten (clicks) in zitten...
Met EAC haalt de 105 zo'n 4x, dus niet erg snel. (Volgens Adaptec Easy Cd kan de drive zo'n 12x halen).

Oh ja, voor CloneCD is deze drive niet zo heel geschikt, weet niet of de 106 /116 dat misschien wel is, maar in elk geval kon ik de cd South van Heather Nova er niet mee lezen....

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 21:21

mvds

Totally awesome!

Volgens mij kan je nog steeds het beste de toshiba 1502 nemen. Word ook door CloneCD aanbevolen. (de makers tenminnste)

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
het word waarschijnlijk een regiovrij geflashte pioneer 106s (gooi in frontje dus !!) met het silencer proggie (als dat nodig blijkt !)

lijkt dat een goede keus ??? Budget is ook belangrijk!

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Ik heb (om het nog maar eens te zeggen) 2* de pioneer 105s gehad en nu een toshiba, die toshiba houd het nu al langer uit dan die 2 pioneers bij elkaar.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 21:21

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 30 november 2001 15:41 schreef funksngrooves het volgende:
Ik heb (om het nog maar eens te zeggen) 2* de pioneer 105s gehad en nu een toshiba, die toshiba houd het nu al langer uit dan die 2 pioneers bij elkaar.
Plus komt daarbij nog dat de toshiba recommended is door de makers van CloneCD.
Pagina: 1