wie van jullie heeft dit mij o zo gaaf lijkende spel. ut zite er echt gelikt uit en je kan nu eindelijk wat je bij Midtown maddnes en Driver niet kon, en meer natuurlijk>:)
ik niet
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Hij wel jij nietOp vrijdag 30 november 2001 13:57 schreef Ares het volgende:
IKKE!
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
ik moet tot maart wachten...(toen kwam ie op de pc uit toch?)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
AprilOp vrijdag 30 november 2001 13:58 schreef Windhoosje het volgende:
April: www.gamers.nlOp vrijdag 30 november 2001 13:58 schreef Windhoosje het volgende:
Gaan we nog ergens naar toe met dit topic
?
Nee hoor, ik en Grim zitten naast elkaar hier op school ons te vervelen, vandaar...Op vrijdag 30 november 2001 14:05 schreef IceStorm het volgende:
Gaan we nog ergens naar toe met dit topic?
Maar we zullen het niet meer doen, goed?
jep ergens in april, dan komt het spel op de PC uit.
khebt m op PS2, roeleert best wel, maar is mij net wat te simpel, ik wil fraggen met meer mensen tegelijk !!
* KeeZ vind snipen dan vast wel leuk !!
khebt m op PS2, roeleert best wel, maar is mij net wat te simpel, ik wil fraggen met meer mensen tegelijk !!
* KeeZ vind snipen dan vast wel leuk !!
Deze plek is te koop.
Naar april (Oh Ares Spreek voor jezelf)Op vrijdag 30 november 2001 14:05 schreef IceStorm het volgende:
Gaan we nog ergens naar toe met dit topic?
zoOp vrijdag 30 november 2001 13:56 schreef TOGrimReaper het volgende:
ik niet
Je mist echt wel wat.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.