Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Lees [topic=270932] voor mijn verhaaltje... Goh, dezelfde vraag, goh.. dezelfde userid..
klopt! ik kickte die omhoog maar besloot toen dat die topic title helemaal niet vroeg wat ik wou !Op vrijdag 30 november 2001 14:26 schreef Krypt het volgende:
Lees [topic=270932] voor mijn verhaaltje... Goh, dezelfde vraag, goh.. dezelfde userid..
ik MOET niet perse een Ati maar gewoon een goedde kaart!
Asus V3800 Magic TNT2-M64 32Mb TV F 171,-
is dat wat ??
tv-in ?? kan ik dan rechtstreeks in mpeg opnemen ??
+/- 800*600 opnemen mogelijk ??? in welke formaten kan ik dan opnemen ?? en is het moeilijk hier het geluid weer onder te krijgen ??
ps. kan een pc tegelijk geluid/video opnemen of trekt een celly 800 met 256MB ram dat niet ?
is dat wat ??
+/- 800*600 opnemen mogelijk ??? in welke formaten kan ik dan opnemen ?? en is het moeilijk hier het geluid weer onder te krijgen ??
ps. kan een pc tegelijk geluid/video opnemen of trekt een celly 800 met 256MB ram dat niet ?
ALs je voor het opnemen wil gaan !Op vrijdag 30 november 2001 14:50 schreef xychix het volgende:
Asus V3800 Magic TNT2-M64 32Mb TV F 171,-
is dat wat ??
v7700/v7100 DELUXE... In en Out. Goeie 2d kwaliteit
een gewone kyro1 met tv out is ook héél cheap ... en die tv-out ooownt wel op die kaartjes ...
(je kan tegelijk tv en monitor aanzetten)
(je kan tegelijk tv en monitor aanzetten)
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()