Ik heb mn Stereo aangesloten op mn computer zodat al het geluid dat ik produceer niet meer door van die gare computer boxjes komt maar uit echte speakers, maar nu dacht ik hum misschien is het wel leuk om allebij te hebben aangesloten. Hoe kan ik dat zo doen dat het dolbyseround is (twee boxen stereo en de boxen en subwoefer van mn pc boxjes) of is dat gewoon niet mogelijk.
Hi Dot,
Mooi klusje. Lekker frotten enzo
. Het ligt een btje aan de hoeveeleid aansluitingen op de achterkant van je geluidskaart. Heeft 'ie een jack-aansluiting voor je front-speakers en een aparte voor je surround-speakers (en nog een aparte voor je sub), lijkt het me vrij simpel: Front-uitgang van je geluidskaart naar je audio-set leiden; Surround-uitgang op je puter-speakertjes aansluiten (let wel: = prutgeluid (over het algemeen)); sub-uitgang op je sub aansluiten.
Als je geluidskaart DPL kan 'maken', is bovenstaande een oplossing. Indien je een DPL versterker hebt, zou ik je puterspeakers helemaal niet meer gebruiken, maar ik ben persoonlijk al niet zo dol op audio-sets met een sub
...
Suxes!
Mooi klusje. Lekker frotten enzo
Als je geluidskaart DPL kan 'maken', is bovenstaande een oplossing. Indien je een DPL versterker hebt, zou ik je puterspeakers helemaal niet meer gebruiken, maar ik ben persoonlijk al niet zo dol op audio-sets met een sub
Suxes!
... sja, dinges, hoe noem je het ...
Als je geluidskaart Dolby Surround ondersteund wel, en je versterker moet genoeg in/uitgangen hebben.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Vertel ons eens wat voor geluidskaart je hebt en wat voor Stereoinstallatie (de versterker). Misschien dat we je dan kunnen helpen.
Verwijderd
ik heb ook zowel mijn speakers aan mijn tft en mijn stereo erop aangesloten. ik heb sound onboard op het moederbord en daarnaast ook nog een losse soundblaster kaart. dus als ik mp3 draai switch ik ff naar mun soundblaster en de rest laat ik gewoon via de sound on board op de monitor speakers gaan...