Toon posts:

[Linux] Aqua theme voor x86?

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een OSX-Aqua theme voor Linux (x86). Ik gebruik RedHat 7.2. Op internet heb ik al verschillende aqua themes gevonden, maar die zijn (om duidelijke redenen) alleen voor de Mac.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de link. Ik was hem ook tegengekomen. Helaas komen die themes niet in de buurt van http://www.tenon.com/products/xtools/ die helaas alleen voor de Mac te krijgen is.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op vrijdag 30 november 2001 13:09 schreef Harry_Hammer het volgende:
Op internet heb ik al verschillende aqua themes gevonden, maar die zijn (om duidelijke redenen) alleen voor de Mac.
FYI : Enlightenment _had_ een aqua-theme, maar die moesten ze verwijderen van Apple. Ik denk dus dat je daardoor geen themes zal kunnen vinden van Aqua.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 15:43

zwik

randomized

Hier is een aqua theme voor kde 2.2 te vinden. Het ziet er eigenlijk best wel leuk uit. Maar niet voor mij ;) .

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de links. Die KDE-Aqua theme ziet er goed uit.

Maar ik ga eerst proberen om de x86 binaries van Enlightenment-Aqa theme ergens kan vinden.

• High Quality king
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-04 21:17
Themes.org bestaat niet meer ofzo ???? ik kan hem al een tijd niet meer berijken. Weet iemand nog een andere link ???? |:(

Ik kwam, Ik ben, En ik zal er altijd zijn

Verwijderd

Het vragen naar een link naar een themes site is wat mij betreft geen reden om een meer dan een jaar oud topic maar omhoog te schoppen. Zoiets moet met google wel te vinden zijn lijkt me.
Op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.