Toon posts:

Micro ATX bordjes, bestaan ze nog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n 50 stuks nodig voor vervanging van bestaande matx borden in matx kast..

Wat erin zat was Eligegroup P6VAM, maar die lijkt EOL te zijn. (de pricewatch toont 4 bedrijven, alle 4 kunnen ze er niet meer aankomen)

Ik zit nu dus te zoeken naar alternatieve matx borden, (zonder integrated vga) maar worden ze nog wel gemaakt? Zie ze bijna nergens meer. QDI nog wel 1-tje maar das met onboard vga :(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Jammer dat je dit niet op de HCC wist- P6VAM slingerden aan alle kanten voor spotprijzen.

Maar goed, neem gewoon eentje met onboard VGA maar ook een AGP slot en prik die kaarten die je nu nog hebt er direct in.

MicroATX zonder geintegreerde VGA is niet makkelijk te vinden, nee. Probeer anders eens te bellen naar PCChips (telnr. weet ik niet uit m'n hoofd, maar het is het pand naast waar ik nu zit aan de Nieuweweg in Wijchen- telefoongids.nl en je weet het). 50 stuks is misschien genoeg dat ze rechtstreeks willen leveren.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Email mij eens zou ik zeggen. Ik heb nog een M-atx mobo liggen hier. MET Onboard video en audio wel.. En ook met behuizing trouwens die ik er ook graag bij kwijt wil..

Plutto@chello.nl

Verwijderd

Ik denk dat je de mATX mb van aopen voor athlon processoren nog wel kunt vinden. Het betreft de MK33 met onboard sound en zonder onboard video. (mijne staat ook te koop)

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Mischien een beetje |:( maar is sound en audio niet hetzelfde :)

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:41
Op vrijdag 30 november 2001 13:04 schreef Apollo het volgende:
Ik heb zo'n 50 stuks nodig voor vervanging van bestaande matx borden in matx kast..

Wat erin zat was Eligegroup P6VAM, maar die lijkt EOL te zijn. (de pricewatch toont 4 bedrijven, alle 4 kunnen ze er niet meer aankomen)

Ik zit nu dus te zoeken naar alternatieve matx borden, (zonder integrated vga) maar worden ze nog wel gemaakt? Zie ze bijna nergens meer. QDI nog wel 1-tje maar das met onboard vga :(
Wat gebeurt er met die oude 50 bordjes? Daar kan ik er best een paar van gebruiken...

Uhm zou je mij willen mailen hierover? SkategoaT@gmx.net

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:52
Ik ben ook nog op zoek naar een MicroATX bordje... bij voorkeur voor Intel procs (Celeron, alleen het liefst dan wel weer Socket370/FCPGA en niet het oudere PPGA, vanwege moeilijke verkrijgbaarheid oudere celerons).

Helaas heb ik hier ook weer een eis, vanwege de behuizing: Er mag geen On-board LAN op zitten. De behuizing die ik nog heb, heeft namelijk geen I/O shields met LAN uitsparing :(

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• AttiX
Op vrijdag 30 november 2001 22:58 schreef Eymey het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar een MicroATX bordje... bij voorkeur voor Intel procs (Celeron, alleen het liefst dan wel weer Socket370/FCPGA en niet het oudere PPGA, vanwege moeilijke verkrijgbaarheid oudere celerons).

Helaas heb ik hier ook weer een eis, vanwege de behuizing: Er mag geen On-board LAN op zitten. De behuizing die ik nog heb, heeft namelijk geen I/O shields met LAN uitsparing :(
http://www.msi.com.tw/products/mainboard/mainboard.php?model=MS-6178
http://www.msi.com.tw/products/mainboard/mainboard.php?model=MS-6178E
:)

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 20:12

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb op www.mp3car.nl ook een micro atx voorbij zien vliegen volgens mij :? is dat nix :? :?

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Ik heb er ook nog wel eentje liggen...mail maar! voor 25,-

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 23:05 schreef fleut het volgende:
Op vrijdag 30 november 2001 13:04 schreef Apollo het volgende:
Heeft hij volgens mij niet genoeg aan.. :)

• AttiX
Op vrijdag 30 november 2001 23:05 schreef fleut het volgende:
Ik wil je ook wel mailen, maar ik kan nergens je e-mail adres vinden.. Ik ben wel ge-interesserd in een ander micro ATX bordje.. :)

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:52
Dank U, ga ik eens ff kijken of die nog te vinden zijn :)

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Pagina: 1