Hoe moet ik een video camera via dv-out op m'n pc aansluiten? Gaat dat via een speciale kaart of via firewire ofzo?
Ja via Firewire. Meestal een PCI kaartje hoeft niet teveel te kosten iets van 149,-. Je hebt ook duurdere vaak met meer en/of betere software erbij.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
maar wat zijn die special dv kaarten van mirco en pinnacle dan?
Welke bedoel je precies?..Op de website van Pinnacle staat precies wat ze kunnen en wat de verschillen zijn, gewoon ff lezen. Het is bij de goedkopere kaarten van Pinnacle meestal de software die anders is dan van een ander merk (b.v. Dynalink o.i.d) Pinnacle is nederlandstalig.
dus die speciale dv kaarten zijn eigenlijk gewoon firewirekaarten met extra videobewerk software?
Welke??
De studio kaarten verschillen alleen in software de DV500 en hoger zijn ook hardware matig uitgebreider (naast de software).... Maarja dat had je allang gelezen op de Pinnacle site. Kaarten van Micro ken ik niet...wel van Miro maar dat is nu Pinnacle.
Verwijderd
heb een sjobbie-bobby firewirekaart gekocht voor 80 piek. En toen Pinnacle studio 7.01 van mijn vriend E. Donkey kado gekregen. Werkt dus helemaal super!!!!!
Pagina: 1