Toon posts:

submit knop in frames

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pagina met 4 frames..
in een hiervan zit een formulier..
voor een of andere rede.. als je op ENTER knop op toetsenbord drukt wordt het formulier niet gelijk gesubmit..

heeft iemand enig idee hoe dit komt?

normaal als je een form invult en enter in drukt wordt deze gelijk verwerkt.. maar nu niet :confused:

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 18:23

Pelle

🚴‍♂️

Doed, ga nou eerst eens zelf zoeken en moeite doen om uit te vinden hoe het werkt, voordat je een [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/19489]topic opent[/url]:

[topic=334420/1/25]
[topic=311974/1/25]
[topic=174525/1/25]
[topic=209214/1/25]

Bovenste topic is van een paar dagen geleden zelfs.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 13:20 schreef Pelle het volgende:
Doed, ga nou eerst eens zelf zoeken en moeite doen om uit te vinden hoe het werkt, voordat je een [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/19489]topic opent[/url]:

[topic=334420/1/25]
[topic=311974/1/25]
[topic=174525/1/25]
[topic=209214/1/25]

Bovenste topic is van een paar dagen geleden zelfs.
doed chill jij 's ff .. altijd (bijna altijd) zoek ik eerst in GoT maar het is meestal een kwestie van juiste trefwoorden en daardoor vind ik vaak niet wat ik hebben wil

maar thnx voor de topics die je gaf misschien heb ik daar wel wat aan

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 30 november 2001 13:40 schreef _Assassinator_ het volgende:
doed chill jij 's ff
* Pelle is altijd chill
.. altijd (bijna altijd) zoek ik eerst in GoT maar het is meestal een kwestie van juiste trefwoorden en daardoor vind ik vaak niet wat ik hebben wil
Ok, als je had gezocht naar 'enter' en 'submit' dan was je dit dus tegengekomen. Ik weet niet waar je dan wel op zoekt, maar als je 'fietspomp' en 'paardenpens' intikt dan krijg je inderdaad niet de gewenste resultaten.

Naast GoT hebben we ook Google nog trouwens; 't kan echt geen kwaad om daar ook eens te gaan zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
in geen van de topics die je neerzette staat een oplossing :(
dus weet iemand anders wat? thnx ;)

Verwijderd

Je zoekactie naar 'paardenpens' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.

Je zoekactie naar 'fietspomp' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.

damn, pelle's right!

Verwijderd

Topicstarter
ff ontopic blijven lui *D

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 30 november 2001 13:53 schreef _Assassinator_ het volgende:
in geen van de topics die je neerzette staat een oplossing :(
dus weet iemand anders wat? thnx ;)
Nog een wijze les:
Post de sourcecode eens, of een linkje naar de pagina waar het probleem zich voordoet. Vervolgens vertel je erbij wat je allemaal geprobeerd hebt om het te laten werken. En dan zijn er misschien wel mensen die je daarbij kunnen helpen. Maar met een 'het werkt niet' alleen, kom je er niet.

Verwijderd

Topicstarter
k tis een form met eerst een input type=text, vervolgens 2x een input type=radio..
en ik denk dat in die input type = radio juist het probleem zit..

wat betreft de src code..tis gewoon een standaard form en er is niks bijzonder aan ..
tis gewoon:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<form name="search" method="post" action="search.php3">  
<input type="text" name="keyword" size="35" maxlength="150" value="<? echo stripslashes($keyword); ?>">
<input type="radio" name="select" value="artist" checked>
              artist <br>
<input type="radio" name="select" value="title">
              title
<input type="radio" name="select" value="content">
              lyric content
<input type="radio" name="phrase" value="partial" checked>
              partial phrase
<input type="radio" name="phrase" value="exact">
              exact phrase
<input type="submit" name="searchkeywordsubmit" value="Search for it!">
</form>

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand het?

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 30 november 2001 16:09 schreef _Assassinator_ het volgende:
weet niemand het?
Anders schop je je topic even omhoog... tenslotte is er al 2 uur niet meer in gereageerd |:(

Check Google nou eens: http://www.google.com/search?q=enter+submit+form&hl=nl&lr=
En wat komen we daar tegen? Precies, helemaal bovenaan, een uitleg: http://ppewww.ph.gla.ac.uk/~flavell/www/formquestion.html

Verder staat de oplossing wel in een van de topics hierboven, namelijk in [topic=334420/1/25]

Check de reply van oh,when? en ga daar nou eens mee puzzelen.

Verwijderd

Topicstarter
ja daar heb ik naar gekeken maar het is zo'n abstract antwoord dat ik er nix mee kan omdat ik niet weet hoe ik dan die enter key mn form laat aanspreken.. hij zegt wel dat de keycode 13 is maar verder weet ik niet wat ik er mee kan..

weet iemand anders dat wel dan?? jij bijvoorbeeld pele?

plz?

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Verwijderd

Topicstarter
kijk ik snap gewoon nix van js begrijp dat dan gewoon ;)

maar het gaat om de pagina http://www.hotlyrics.net/search.php3

die wil dus niet submitten dmv enter.. en ik heb al geprobeerd wat hier allemaal in deze topic staat maar het wil gewoon niet lukken!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik laat het topic even open maar _Assassinator_ jij bent nogal hulpbehoevend. Dat geeft niet. Maar het feit is dat een forum niet echt veel opschiet met gebruikers zoals jou. Je stelt continu vragen net op het randje van newbie-niveau. Maar als ik dan klik op je naam dan zie ik 89 topics waar jij er zo'n 70 van gestart hebt. Dus je vraagt graag hulp maar helpt niet.

Ga dan niet ongeduldig je eigen topic omhoog schoppen, of mensen forceren tot het geven van een voorgekauwd antwoord, maar doe zelf ook eens wat. Zo leer je er ook nog wat van.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op zaterdag 01 december 2001 01:00 schreef _Assassinator_ het volgende:
maar het gaat om de pagina http://www.hotlyrics.net/search.php3
* Pelle ziet: HotLyrics.net 404 - Page Not Found
die wil dus niet submitten dmv enter.. en ik heb al geprobeerd wat hier allemaal in deze topic staat maar het wil gewoon niet lukken!
Als je nou eerst eens bedenkt waarom je dat zo graag wilt. Wat is de toegevoegde waarde daarvan? Overal op internet zie je doodnormale submit-buttons; waarom moet jouw formuliertje dan persé gesubmit worden met een enter?

Als je die twee topics doorleest, zie je hoe je kunt checken of er op <enter> gedrukt wordt. Zo ja, dan je form submitten: document.forms['formNaam'].submit();

* Pelle gaat nu lekker :Z :z

/edit
* Pelle denkt trouwens precies wat OzBoz hierboven verwoord heeft

Verwijderd

Topicstarter
naja ok ik kom er echt niet uit hoor :)
maar laat het nu maar zitten
ik zorg wel dat het later ooit nog werkt als ik het wel snap
:)
Pagina: 1