Toon posts:

[CS] No recoil cheat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat deze, en is deze naast PB draaibaar.

Ik had afgelopen woensdag een war, en we speelden de sterren van de hemel, als het een 1 op 1 situatie is binnen een bepaalde afstand.

Maar zodra we wat afstand hadden won de andere clan steeds, maar toen we de demo`s terug keken gingen de impacts van de kogels als volgt:
/\/\/\/\ , dus niet naar boven trekkend maar netjes zigzaggend, zo kan ik niet eens schieten met een mp5, maar hun konden het met de colt en ak evenmakkelijk.

Ik hoop dat we van cb gelijk krijgen want anders worden we flink genaaid :(

Zoveelste los door cheats

Verwijderd

Daar gaan we weer...

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 30 november 2001 12:43 schreef xDeLiriuMx voor de zoveelste keer het zelfde en ik geef hem groot gelijk het volgende
Daar gaan we weer...
yup :O

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

norecoil bestaat , dan gaat je crosshair niet meer omhoog als je vol door ragt , zit bij ogc , word niet gezien door pb , nadeel van aimbot en norecoil is dat je die niet kan zien met screenbuster
dan moeten ze toch echt een demo recorden

hallo

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Hun wouden gewoon liever als jullie winnen!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 13:26 schreef Undertaker2 het volgende:
Hun wouden gewoon liever als jullie winnen!
ik dacht dat je hier alleen nederlands en engels mocht gebruiken. |:(

• klomp
  • Laatst online: 31-10 18:27

klomp

Zooi...

ik heb zelf ook vaak gezien dat mensen (including me)
werden geownd door een stelletje cheaters...

op een rij tegen een muur zetten en dan...

blah :r

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 14:14 schreef martun het volgende:

[..]

Kwilde net zegguh :+

Verwijderd

Bursten ze dan niet gewoon goed?

Heb er zelf nooit op geled.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Op vrijdag 30 november 2001 16:01 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

Kwilde net zegguh :+
Jullie zijn beide lame, voor jullie "soort" mensen is speciaal een topic geopend in SG.
Wordt er ziek van dat je iemand afzeikt omdat hij wouden schrijft IPV wilden.
Come on jullie weten toch wat hij bedoeld dat niet zo sneu!
Vind dat dit gezeik maar afgelopen moet zijn.
Ok en nu ontopic, CS is gewoon een cheat spel, leer er mee leven of ga een ander spel spelen simpel zat.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Post aub ff de demo....

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zaterdag 01 december 2001 13:47 schreef DarkJedi het volgende:

[..]

Jullie zijn beide lame, voor jullie "soort" mensen is speciaal een topic geopend in SG.
dan klopt die die zin gramaticaal nog steeds niet, en inhoudelijk slaat ie ook al nergens op ........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Jah, er klopte nix van die post.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op vrijdag 30 november 2001 14:14 schreef martun het volgende:

[..]

wouden en wilden zijn beiden goed, zoek maar op in het woordenboek.

MechWarrior || Monsters Game

• .GoO
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op vrijdag 30 november 2001 12:30 schreef tva_goku het volgende:
Bestaat deze, en is deze naast PB draaibaar.

Ik had afgelopen woensdag een war, en we speelden de sterren van de hemel, als het een 1 op 1 situatie is binnen een bepaalde afstand.

Maar zodra we wat afstand hadden won de andere clan steeds, maar toen we de demo`s terug keken gingen de impacts van de kogels als volgt:
/\/\/\/\ , dus niet naar boven trekkend maar netjes zigzaggend, zo kan ik niet eens schieten met een mp5, maar hun konden het met de colt en ak evenmakkelijk.

Ik hoop dat we van cb gelijk krijgen want anders worden we flink genaaid :(

Zoveelste los door cheats
Waar is je bewijs en om welke clan gaat het?? Ik vind die gasten die iedereen van cheaten beschuldigen bijna net zo erg als de cheaters zelf.. post dan een demo of duidelijke screens.. totdat je dat gedaan hebt vind ik je gewoon een zeur die niet tegen zn verlies kan.. en reken er maar niet op dat je van CB gelijk krijgt, want daar is KEIHARD bewijs voor nodig.. anders kan elke noob clan bij een loss wel gaan zeggen dat er door de tegenstander gecheat werd.. Dus bewijzen plz..

• GambitRS

GambitRS

w00t

Ik zit in een clan die vaak tegen de top van dutch CB speelt (zit in digitaal counterstrike cafe, schommelt tussen 18~32 meestal, nu op plaats 19) en ik vermoed ook een aardig aantal clans van recoil cheat gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld tegen AGP gespeelt, rG, 100pps, en nog meer toppers, en dan weet ik zeker dat die niet cheaten. Vervolgens speel je dan een keer tegen een clan die niet eens in de top 35 staat en die schieten je van ver met 2/3 schoten neer, nog sneller dan die top10 clans konden. en niet met 3 keer tappen op de muis, nee full burst eerste 3 kogels van grote afstand. dat kan idd zelfs niet met mp5. Dus ik kan je frustratie begrijpen, veel clans cheaten gewoon omdat ze zielig zijn en perse de beste willen zijn terwijl ze gewoon zuigen. Gelukkig zullen die toch nooit de top bereiken.

• .GoO
Op zaterdag 01 december 2001 18:04 schreef GambitRS het volgende:
Ik zit in een clan die vaak tegen de top van dutch CB speelt (zit in digitaal counterstrike cafe, schommelt tussen 18~32 meestal, nu op plaats 19) en ik vermoed ook een aardig aantal clans van recoil cheat gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld tegen AGP gespeelt, rG, 100pps, en nog meer toppers, en dan weet ik zeker dat die niet cheaten. Vervolgens speel je dan een keer tegen een clan die niet eens in de top 35 staat en die schieten je van ver met 2/3 schoten neer, nog sneller dan die top10 clans konden. en niet met 3 keer tappen op de muis, nee full burst eerste 3 kogels van grote afstand. dat kan idd zelfs niet met mp5. Dus ik kan je frustratie begrijpen, veel clans cheaten gewoon omdat ze zielig zijn en perse de beste willen zijn terwijl ze gewoon zuigen. Gelukkig zullen die toch nooit de top bereiken.
Ben zelf van aarz en ken digi wel.. maar toch worden er zovaak clans beschuldigd (ook wij) terwijl het niet zo is (en niet alleen door noob clans) dat ik dit soort opmerkingen gewoon niet meer serieus neem zonder hard bewijs..

De 1.3 engine is af en toe gewoon vaag waardoor er soms rare acties voor kunnen komen.. als je geen bewijs hebt voor cheaten, hoe verdacht de tegenstander ook speelt, moet je het verlies gewoon accepteren en ze evt. gewoon niet meer challengen. Maar niet zomaar domweg iemand of een clan gaan beschuldigen..

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 13:47 schreef DarkJedi het volgende:

[..]

Come on jullie weten toch wat hij bedoeld dat niet zo sneu!
Vind dat dit gezeik maar afgelopen moet zijn.
Ok en nu ontopic, CS is gewoon een cheat spel, leer er mee leven of ga een ander spel spelen simpel zat.
Zeikerd :P....

Maarja, dit is al de zoveelste topic over cheaten in cs.. ik en ik neem aan vele andere hebben er al genoeg van.. als ik moderator was zou ik een linkje geven naar andere topic's en deze sluiten :z (maar helaas)

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

Op zaterdag 01 december 2001 17:50 schreef GambitRS het volgende:

[..]

wouden en wilden zijn beiden goed, zoek maar op in het woordenboek.
Hun wouden gewoon liever als jullie winen. De fouten zijn dikgedrukt en hebben idd. niets met wouden te maken, hoewel "wouden" verre van mooi is :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Lomp is betere term daarvoor

Verwijderd

Het komt ook wel 80% van de gevallen voor dat iemand een cheater word genoemd omdat hij de andere PWNT

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 19:52 schreef iefje het volgende:
Het komt ook wel 80% van de gevallen voor dat iemand een cheater word genoemd omdat hij de andere PWNT
zal wel ownt zijn

De clan was AF, mijn demo`s zijn fucked omdat ik vergat stop te drukken, maar ik zal kijken of andere members goeie demo`s hebben.

Burstfire niet echt, het geluid stopte namelijk niet :)
PB zou req zijn en ineens blijkt dat het optional is, daar kwam ik pas 5 mins voor het eind achter :(
De server klapte er ook uit na de round change, ook lekker, en daarna zag PB geen enkele client meer :r

Lekker vaag zooitje dus, maar een $terf member heeft de demo`s en hij zou eens kijken.
Ondertussen hebben we de demo`s van de andere clan nog steeds niet gezien, wat we wel zouden te zien krijgen.

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op zaterdag 01 december 2001 19:52 schreef iefje het volgende:
Ja, maar ik raad je aan om eens zelf met OGC te spelen, dan krijg je meteen een indruk van hoe het voelt om cheater te zijn, wat je allemaal kan, hoe snel het reageert, etc. Na een minuut of 5 spelen kan ik altijd met zekerheid zeggen of iemand ogc draait, het omgekeerde niet. Er zijn een aantal dingen die het heel snel weggeven: Of je nou snel rent, bukt, plots wegduikt, de ogcer raakt je toch wel, meestal met headshots. Als je hem besluipt, hoe stil je ook bent, OGC grijpt in en schiet je neer. Als je weet dat iemand om de hoek staat en je blijft 2 minuten ernaar kijken, vervolgens draai je van kijkrichting en dan pas komt ie de hoek om weet je ook dat ie wallhack gebruikt. Zo zijn er meer voorbeelden te noemen, bv dat ie met een awp iedereen met 100% zekerheid neerschiet (elk schot = raak), ook al ren je nog zo hard, in patroontjes, duik je weg, etc. Dat kan zelfs de nr1 speler in nederland niet :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 21:07 schreef tva_goku het volgende:

[..]

zal wel ownt zijn

De clan was AF, mijn demo`s zijn fucked omdat ik vergat stop te drukken, maar ik zal kijken of andere members goeie demo`s hebben.

Burstfire niet echt, het geluid stopte namelijk niet :)
PB zou req zijn en ineens blijkt dat het optional is, daar kwam ik pas 5 mins voor het eind achter :(
De server klapte er ook uit na de round change, ook lekker, en daarna zag PB geen enkele client meer :r

Lekker vaag zooitje dus, maar een $terf member heeft de demo`s en hij zou eens kijken.
Ondertussen hebben we de demo`s van de andere clan nog steeds niet gezien, wat we wel zouden te zien krijgen.
MIJ GRUWELIJKE EXCUSES, het was niet AF, das wel een coole clan, het was HW

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 21:08 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Ja, maar ik raad je aan om eens zelf met OGC te spelen, dan krijg je meteen een indruk van hoe het voelt om cheater te zijn, wat je allemaal kan, hoe snel het reageert, etc. Na een minuut of 5 spelen kan ik altijd met zekerheid zeggen of iemand ogc draait, het omgekeerde niet. Er zijn een aantal dingen die het heel snel weggeven: Of je nou snel rent, bukt, plots wegduikt, de ogcer raakt je toch wel, meestal met headshots. Als je hem besluipt, hoe stil je ook bent, OGC grijpt in en schiet je neer. Als je weet dat iemand om de hoek staat en je blijft 2 minuten ernaar kijken, vervolgens draai je van kijkrichting en dan pas komt ie de hoek om weet je ook dat ie wallhack gebruikt. Zo zijn er meer voorbeelden te noemen, bv dat ie met een awp iedereen met 100% zekerheid neerschiet (elk schot = raak), ook al ren je nog zo hard, in patroontjes, duik je weg, etc. Dat kan zelfs de nr1 speler in nederland niet :+
Jep. Bij een vriend gezien. Die wou ook ff mij laten zien hoe DOM het was.

Zag je zo mooi iedereen door de muur de hele tijd naar je kijken, echt dom. Af en toe schieten ze ok, maar dan denken ze "ow shit, er zit nog een muur tussen".

Het enige wat ik uiteindelijk dacht: Dit is toch wel top-programming. Hoe krijgen dat voor elkaar man, gloed om mannetjes, en al die andere dingen, niet detect door PB enzo, ik zou zoiets echt never kunnen programmeren :? :? :Z Vooral die aimbot, die aimbots in beta 6 enzo waren met richten op een bepaalde kleur, maar nu, ik zou echt NIET weten hoe ze zoiets nou programmeren :?

het is iig topwerk kwa programmeren vooral omdat je hheeeeell erg veel van HL/CS moet weten, maar wel weer heel erg triest dat je hieraan zoveel tijd gaat besteden. Zegt alweer genoeg dat die mensen 1000x zo lame zijn als de gebruikers ervan.

Verwijderd

Ik heb het ook eens geinstalleerd, om gewoon eens te kijken hoe het in zijn werk gaat en wat het allemaal kan. Maar het is gewoon te ziek voor woorden teneerste wat het allemaal kan en tentweede kun je ook zien of er nog meer OGC'ers op de server zitten, en daar werd ik helaas nog stiller van :'( op vrijwel elke server maakt niet uit of het een PB server is of niet, vrijwel altijd gebruikt bijna 40% dit misselijke tooltje! :r

Ik speel ook best vaak op [NGZ]Assault only (PB req), ik ken daar dus ook de goeie vaste spelers, maar nadat ik OGC had wist ik wel waarom ze bij een goeie clan zaten :r

Ik heb het er bij btw wel weer afgegooid voordat jullie mij weer aan de schandpaal hangen :P

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 21:59 schreef Bramk het volgende:
en tentweede kun je ook zien of er nog meer OGC'ers op de server zitten, en daar werd ik helaas nog stiller van :'( op vrijwel elke server maakt niet uit of het een PB server is of niet, vrijwel altijd gebruikt bijna 40% dit misselijke tooltje! :r
als zo'n achterlijk cheat proggie kan zien wie er allemaal cheaten, dan moet het toch voor ites als Punbutsre toch ook mogelijk zijn dit te traceren ?

het wordt tijd dat er eens wat beter/efficientere anti-cheat progs komen of een goede update van HL, misschien dan komen die cheat losers er achter hoe n00b ze eigenlijk zijn...

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 22:11 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

als zo'n achterlijk cheat proggie kan zien wie er allemaal cheaten, dan moet het toch voor ites als Punbutsre toch ook mogelijk zijn dit te traceren ?

het wordt tijd dat er eens wat beter/efficientere anti-cheat progs komen of een goede update van HL, misschien dan komen die cheat losers er achter hoe n00b ze eigenlijk zijn...
Volgens mij is PB alleen maar gemaakt om geld te verdienen.

Het helpt geen ene reet. Je kunt ook zo een PBHack downloaden, word je zo geauthenticate (goed geschreven :?)

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op zaterdag 01 december 2001 21:21 schreef tva_goku het volgende:

[..]

MIJ GRUWELIJKE EXCUSES, het was niet AF, das wel een coole clan, het was HW
lol HW, toen ik nog cs speelde heb ik daar ook een keer tegen gespeeld. zat zo'n gozer bij, Vampi ofzo, die schoot echt alles raak, zonder te bursten. Dus ik demo vragen, kreeg em ook nog, en ik zag dat die kerel dus niet cheatte maar dus gewoon een MEGA SPROEIER was :7
Echt niet normaal, wist niet dat zoiets kon en dat je dan ook nog raak schiet.
Volgens mij kan dat ineens sinds 1.3, vroeger moest je nog enigzins skill hebben om raak te kunnen schieten |:(
Naja ik ben (voorlopig) gestopt met CS, werd er moe van om geownt te worden door cheaters en 1.3 n00bs... :P

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zaterdag 01 december 2001 22:46 schreef Frank128 het volgende:

[..]

lol HW, toen ik nog cs speelde heb ik daar ook een keer tegen gespeeld. zat zo'n gozer bij, Vampi ofzo, die schoot echt alles raak, zonder te bursten. Dus ik demo vragen, kreeg em ook nog, en ik zag dat die kerel dus niet cheatte maar dus gewoon een MEGA SPROEIER was :7
Echt niet normaal, wist niet dat zoiets kon en dat je dan ook nog raak schiet.
Volgens mij kan dat ineens sinds 1.3, vroeger moest je nog enigzins skill hebben om raak te kunnen schieten |:(
Naja ik ben (voorlopig) gestopt met CS, werd er moe van om geownt te worden door cheaters en 1.3 n00bs... :P
mp5 is full-auto zeer nauwkeurig in 1.3 jah :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

voor de mensen die liepen te zeiken over mijn fanmail in ander topic , ik lag nog in bed

demo:
http://nalin.gamepoint.net/hax0r.zip

hallo

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12
Weetje hoe je cheats kan bestrijden...

terugpakken met de cheat die ze zelf gebruiken...
Ik heb ooit.. (voor format) met OGC in spectator mode spelers bekeken... en dan haal je et grootste deel wallhackers der wel uit!

je zet wallhack+barrelhack aan... en je ziet waar iedereen op aimt... dus ook op mensen aan de andere kant van de muur, soms al meteen op et hoofd, dat zien is instant ban!

Gebruik het nu niet meer.. wegens de nieuwste anti-cheat programma's, TSC, The cleaners... en weet ik veel wat je nog meer hebt, die dingen werken!

• .GoO
Op zondag 02 december 2001 23:59 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Weetje hoe je cheats kan bestrijden...

terugpakken met de cheat die ze zelf gebruiken...
Ik heb ooit.. (voor format) met OGC in spectator mode spelers bekeken... en dan haal je et grootste deel wallhackers der wel uit!

je zet wallhack+barrelhack aan... en je ziet waar iedereen op aimt... dus ook op mensen aan de andere kant van de muur, soms al meteen op et hoofd, dat zien is instant ban!

Gebruik het nu niet meer.. wegens de nieuwste anti-cheat programma's, TSC, The cleaners... en weet ik veel wat je nog meer hebt, die dingen werken!
Dan ben jij toch net zo'n klootzak als al die andere cheaters?! Domme }:O |:(

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op maandag 03 december 2001 00:01 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dan ben jij toch net zo'n klootzak als al die andere cheaters?! Domme }:O |:(
Wie is er nu dom? Hij gebruikte OGC voor cheat detectie, dat vind ik een hele goede reden. Als iemand je slaat, dat sla je toch gewoon hard terug of ben je dan ook dom?

Verwijderd

"Wouden" is 110% fout. Dat is GEEN Nederlands.

En nu weer verder ontopic.
Pagina: 1