Waar slot 1/socket 370 FCPGA converter te koop

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vincent Meijer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 22:53

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een slot 1/socket 370 FCPGA converter met voltage instellingen maar ik kan er nergens eentje krijgen. Ik heb al echt veel bedrijven gevraagd of ze dit nog leveren maar niemand heeft het. Natuurlijk heb ik al in de pricewatch gekeken maar alle bedrijven die daar tussen staan hebben niks of alleen de verkeerde. Ik heb namelijk al 3x de verkeerde :( thuis gestuurd gekregen terwijl ik specifiek om een andere vroeg. Het staat dus ook verkeerd in de pricewatch en op de websites van de desbetreffende bedrijven. Ik heb 3x een Asus S370-D gehad, maar deze is alleen geschikt voor PPGA processoren. Kon ik ze elke keer weer terug sturen en bedelen om me geld terug te krijgen. Dus als er iemand is die zo'n ding nog thuis heeft liggen of weet waar ik er één kan kopen dan hoor ik dat graag. Ik heb natuurlijk ook al een oproep geplaatst in het Vraag & Aanbod maar daar is tot nu toe niet op gereageerd. Wie o wie helpt me uit de brand.

Systeem specs

Verwijderd

De meeste dingen zijn te koop in een winkel. Of weet je niet meer wat dat is nu je de hele dag achter je schermpje zit!

• Vincent Meijer

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Duh wat denk je nou, dat ik niet in een winkel ben geweest? Ik ben heel amsterdam afgeweest om zo'n ding te pakken te krijgen.

Systeem specs

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Ik heb ook problemen dat ding te pakken te krijgen. Bij de meeste winkels is ie al maanden in bestelling, maar komt ie gewoon niet binnen.

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17

Rico

Wie dit leest is gek....

www.digistores.nl daar hebben ze hem.
succes

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Van het merk Spire?
Is dat wel de goede? Is iig geen asus. Hij moet fcpga ondersteunen en voltage jumpers hebben.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Op vrijdag 30 november 2001 12:25 schreef meijern het volgende:
Duh wat denk je nou, dat ik niet in een winkel ben geweest? Ik ben heel amsterdam afgeweest om zo'n ding te pakken te krijgen.
Heel de ceintuurbaan afgelopen?! mycom/computerland/...etc...

• Vincent Meijer

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Heel de ceintuurbaan afgelopen?!mycom/computerland/...etc...
Jep alles afgeweest, de enige zaak waar ze uberhaupt een converter verkochten was overseas op de weesperstraat, maar die converter had weer geen voltage instellingen :'(

Systeem specs

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17

Rico

Wie dit leest is gek....

Moet je even bellen of kijk op de site van Spire.
Ik had altijd een Abit Slotket en die was perfect, maar dat zijn alweer vervlogen tijden :)
Kijk anders ook even op de site www.hard-ware.nl die had die dingen ook altijd zowel van asus als van abit. Gewoon even bellen naar die zaak. Ze willen hem meestal ook wel op rekening opsturen. Scheelt je de rembours kosten weer.
Pagina: 1