Toon posts:

Vraagje..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mod's,

Ongeveer een uurtje geleden is mijn post(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/336384/1?limit=25) gesloten.. Allemaal goed en wel, maar ik wil graag weten waarom :) De FAQ had ik al eens gelezen, al was het erg snel. Mede daarom heb ik Bulldog's zijn advies opgevolgd en ben ik de FAQ door gaan spitten. Echter, dit stemde mij niet tevreden. Ik las hier het volgende:

"Processors, Mobo's & Geheugen Het antwoord op elke vraag over processors, mamaplanken en geheugen is hier te vinden."

Mijn vraag was er een die over mamaplankjes ging..

Ik wil erg graag weten waar ik een OPEX moederbord kon halen, maar ik weet niet waar ik dat anders zou vragen. Tweakers leek me de beste plek, en PMG het beste forum. Zover ik de FAQ goed bekeken heb staat er niet in dat zulke vragen niet gewenst zijn. Of heb ik er voor de 2de keer overheen gelezen?

Ik heb Bulldog gecontact, maar achteraf bedacht ik dat jullie waarschijnlijk al teveel zeurderige mensen op ICQ krijgen. Daarom heb ik besloten om niet op bulldog te wachten, maar hier te posten en, zo hoop ik, een uitleg te krijgen :)

Gewoon een uitlegje, zodat ik de volgende keer niet weer foute posts maak :)

Owjah, naast dit gezeur van mij moet ik nog evvies kwijt dat jullie een mooie community hebben opgebouwd :)

Thanx,

Verwijderd

OPEX? EPOX :)

Je stelt een vraag WAAR je ze kan halen. Terwijl T.Net/GoT over een uitgebreide PriceWatch beschikt waar je zo'n beetje alle Nederlandse leveranciers van produkten kunt vinden. Waaronder ook mobo's.

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/2

http://www.tweakers.net/pricewatch/21504

En dat kan je dus makkelijk zelf bedenken. Vandaar het slot.

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:25

Blauw

De Schreeuw

Damn, net ietjes te laat :P

Verwijderd

Topicstarter
Uhm.. OPEX, lol, typfoutje :)

Maar.. Ik weet niet of je mijn 2de reply hebt gelezen, maar hierin zei ik dat ik in de pricewath niet kon vinden wat ik wilde. Ik geloof niet dat er in die pricewatch alle winkels staan opgenomen die het moederbord verkopen, en mischien weten mensen dus andere winkels(kleintjes bijv.) omgeving A.dam waar ik het ook kan halen. DAAROM maakte ik die post.

Ik heb gehandeld met voorkennis, ook al verwijt je mij nu dat dit niet het geval is.

Ik ben nog niet tevreden met je antwoord :P

Verwijderd

Hmm, dan zou ik toch ff contact opnemen met de mod.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eigelijk moet je de reden van het slot niet zo heeeel ver zoeken :P.
Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als Pc crasht zodra Winamp gestart wordt of iets in die trend. Hou het netjes, ook een topic titel kan een (aanleiding tot) flame zijn.
Iets waar je nu weer mee de fout mee ingaat....
  • Vraagje....
  • Waar kan ik....
Als je nou een heel forum hebt die enkel en alleen dit soort topic titels hebben... dan zie je door de bomen het bos toch niet meer :7. Je had bijvoorbeeld beter "[MOBO] Waar zeldz. epox bord te koop?" oid. neer kunnen zetten... is iig. al iets duidelijker.

Zelfde geldt voor de titel van dit topic... totaal onbegrijpelijk :P.
Je topic is weer open... en titel iets aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. k.. Ik hoop dat Bulldog dit forum checkt, mischien dat hij me kan overtuigen waarom het *belangrijk* was dat er een slotje op kwam :)

Zo belangrijk is het trouwens ook weer niet, maar ik vroeg me gewoon af waarom mijn post gesloten werd. (Geen zin om bijv. weer dezelfde *fout* te maken en mijn post gesloten te zien, zonder iets wijzer te worden)

Overigens weet ik nog steeds niet waar ik het kan kopen ;(

Bedankt iig :)

Verwijderd

Topicstarter
Ow, ik zie dat Bulldog al gepost heeft :D Ik was beetje traag met versturen van bericht, sorry.

Bedankt, voor het heropenen van het topic.

Trouwens, mijn eerste posts begonnen wel meteen goed zeg :p

Verwijderd

Je doet het trouwens hier ook fout :)
Dan weet je dat voor in het vervolg, het is belangrijk dat je topictitel de inhoud van je vraag dekt, je kunt je voorstellen wat voor een zooitje het wordt als iedereen topics als "vraagje", "help" en "hij doet het niet" maakt.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 30 november 2001 12:24 schreef Matjong het volgende:
Hmm.. k.. Ik hoop dat Bulldog dit forum checkt, mischien dat hij me kan overtuigen waarom het *belangrijk* was dat er een slotje op kwam :)
Hmmz, misschien niet zo belangrijk maar het is iets waar zo ongelofelijk veel mensen de fout mee in gaan (zie bijvoorbeeld het [forum=11] forum eens.) Ongemerkt verander ik per dag zeker wel een aantal topic titels die gewoon brak /niet duidelijk zijn.. en zo nu en dan sluit ik ook wel eens een topic met een linkje naar de faq, tenslotte staat het er vrij duidelijk in... en ten tweede heb ik geen zin om alllllesss te corrigeren.
Overigens weet ik nog steeds niet waar ik het kan kopen ;(
http://www.tweakers.net/pricewatch/21504
http://www.tweakers.net/pricewatch/18884

Dat is hem toch? :P
Edit1:
Hmmz.. je zoekt een winkel in de buurt van Amsterdam... sja.. :+.
Op vrijdag 30 november 2001 12:28 schreef Matjong het volgende:
Ow, ik zie dat Bulldog al gepost heeft :D
:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 12:31 schreef johnny appleseed het volgende:
Je doet het trouwens hier ook fout :)
Dan weet je dat voor in het vervolg, het is belangrijk dat je topictitel de inhoud van je vraag dekt, je kunt je voorstellen wat voor een zooitje het wordt als iedereen topics als "vraagje", "help" en "hij doet het niet" maakt.
Hmm.. Ja, ik zag het johnny. Ik had daar echt geen seconde aan gedacht eerlijk gezecht. Bij mij leeft altijd het idee dat niet de topic, maar de inhoud belangrijk is. Voortaan zal ik de topic verduidelijken :)

Zelf ben ik wel admin geweest van middelgrote boarden. Maar die waren lang niet zo groot als deze, en was alles veel beter te overzien :)
Op vrijdag 30 november 2001 12:37 schreef Bulldog het volgende:

[..]

[..]

Hmmz, misschien niet zo belangrijk maar het is iets waar zo ongelofelijk veel mensen de fout mee in gaan (zie bijvoorbeeld het [forum=11] forum eens.) Ongemerkt verander ik per dag zeker wel een aantal topic titels die gewoon brak /niet duidelijk zijn.. en zo nu en dan sluit ik ook wel eens een topic met een linkje naar de faq, tenslotte staat het er vrij duidelijk in... en ten tweede heb ik geen zin om alllllesss te corrigeren.
Bulldog, tja. Je begint zon FAQ te lezen.. Dan begint het een beetje flauw. Dus je denkt, dit ken ik al, dat ook, das ook simpel.. Dan kom je aan bij "Als je een topic post..." en denk je, owww, topics, dat snap ik ook wel, hup, volgende punt :) Op het moment van posten denk ik er vervolgens geen seconde aan dat je topic title mischien vaag is en dat de reden kan zijn voor een slotje :)

Tenminste, zo ging het bij mij.. Maar mischien bij anderen ook wel.

Edit:
Ik ging posten voordat je geedit had Bulldog, ik praat altijd langs iedereen heen in fora :p Ik had dus weer gepost dat ik omgeving A.dam zocht. hehe

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 16:33

Dethroned

Liev

Ksn me voorstellen dat als je Opex moederplanken zoekt dat die niet te vinden zijn in de pricewatch :9

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 12:58 schreef Dethroned het volgende:
Ksn me voorstellen dat als je Opex moederplanken zoekt dat die niet te vinden zijn in de pricewatch :9
Whehehe.. :P I know.. Ik heb het wel goed gespeld in mijn bericht op PMG. Klinkertjes omdraaien, ach, dat kan iedereen gebeuren he :)
Pagina: 1