"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Zullen we dit houden op SPAM?
Dit mag hier niet.....
Had je kunnen weten als je de FAQ had gelezen
Dit mag hier niet.....
Had je kunnen weten als je de FAQ had gelezen
Hmz, members nodig?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Naja, zo erg is het niet hoor.
Maarjah, leuk, weer een nieuwe clan. Je moet maar ff zeggen als je een keer wilt lannen.
Maarjah, leuk, weer een nieuwe clan. Je moet maar ff zeggen als je een keer wilt lannen.
edit:
niet lannen maar warren
niet lannen maar warren
Soz hoor mensen, maar is niet bedoelt als leden-werving en zeker niet als spam. Het geval wil echter dat deze drie leden ook zeeer regelmatig op GoT te vinden zijn en de nodige kennissen hier hebben rondlopen...Vandaar! 
Aangezien het gros wat op Spielerij komt ook wel in een of andere vorm te maken heeft (gehad) met CS leek het mij de iedeale plek op input in te winnen.
Ps : Ice, indien niet vlgs de regels : Sorry for that.
Aangezien het gros wat op Spielerij komt ook wel in een of andere vorm te maken heeft (gehad) met CS leek het mij de iedeale plek op input in te winnen.
Ps : Ice, indien niet vlgs de regels : Sorry for that.
[topic=309815/1/25] == irritantOp vrijdag 30 november 2001 11:23 schreef RaDKiLL het volgende:
Groetjes van RaD, Rap en Tijger
btw dit topic == SPAM
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
is toch echt wel spam dacht ikOp vrijdag 30 november 2001 11:54 schreef RaDKiLL het volgende:
K, whatever...Ik stuur wel een meel naar Ice...
Btw : thnx for tha input....
Btw : thnx for tha input....
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()