[topic=180030/1/25]

[search=lpt1]
[search=lpt1]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
ik vond daar wel iets maar ik ben bang dat het misschien toch wat te ingewikkeld is voor mij, sorryOp vrijdag 30 november 2001 11:23 schreef D2k het volgende:
[topic=180030/1/25]
[search=lpt1]
Misschien kan jij het me duidelijk uitleggen?
Gebruik DLPortI/O. Dan hoef je je nergens druk om te maken.
Zie de site in m'n SIG. Daar is DLPortI/O te downloaden. Zitten voorbeelden bij voor C en VB.
Er zijn al een hoop topics voorbij gekomen de laatste tijd over het "rechtstreeks" aansturen van de lpt / parallele poort (en welke taal dan ook). Heb het gebruik van DLPortI/O ook al meerdere keren aangeraden, aangezien het 9 van de 10 keer windows betreft
(en ja.. DLPortI/O is freeware!)
Zie de site in m'n SIG. Daar is DLPortI/O te downloaden. Zitten voorbeelden bij voor C en VB.
Er zijn al een hoop topics voorbij gekomen de laatste tijd over het "rechtstreeks" aansturen van de lpt / parallele poort (en welke taal dan ook). Heb het gebruik van DLPortI/O ook al meerdere keren aangeraden, aangezien het 9 van de 10 keer windows betreft
(en ja.. DLPortI/O is freeware!)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney