Toon posts:

Shutdown-button bij Novell login-scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe ik de "Shutdown-button" activeer (zichtbaar maak) in het login scherm van Novell?
Ik werk met de 32-bits cliënt (laatste versie), Novell 5.1
en Windows 98

• Vinz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-04 09:07
Windows 98? Je loopt heel wat features mis van novell daardoor. Je kunt beter NT 4 hebben, en daar heb je dat redelijk makkelijk ingesteld. En NT 4 is al verouderde techniek. NT4 is de aanval van MS op novell, dat zie je in alles terug, W2k is de aanval op unix. Voor professionele doeleinden zou ik toch nt 4 client aanschaffen.

minds are like parachutes, they work only when opened.

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 11:04 schreef vinz het volgende:
Windows 98? Je loopt heel wat features mis van novell daardoor. Je kunt beter NT 4 hebben, en daar heb je dat redelijk makkelijk ingesteld. En NT 4 is al verouderde techniek. NT4 is de aanval van MS op novell, dat zie je in alles terug, W2k is de aanval op unix. Voor professionele doeleinden zou ik toch nt 4 client aanschaffen.
:? :? :? :? :?

Maar goed, de shutdown optie zit alleen in de NT/2000 client.

• Vinz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-04 09:07
offtopic:
mmmm...eigenlijk heb je wel gelijk. Gisteren teveel gezopen, sorry.

minds are like parachutes, they work only when opened.

Verwijderd

door middel van een policy kun je alle opties regelen van de Novell client. het adn bestand zit in de novellclient software inporteer deze in de policy editor van NT of in de NDS van Novell.

Verwijderd

Via de eigenschappen van de Novell Netware Client. Staat bij netwerk eigenschappen. Volgens mij bij advanced login en dan Advanced Button.

De shutdown optie ook in de nieuwste client voor Win98 volgens mij.
Pagina: 1