[ASP] Word editen in een webpage [Intranet]

Pagina: 1
Acties:

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 13:23

Dope-E

The one and only Dope

Topicstarter
Ik ben al bijna 24 uur (slapen en eten inbegrepen ;)) op zoek naar een oplossing voor het probleem van mijn projectgroep, maar heb nog niks bruikbaars kunnen vinden. Nu is mijn vraag dan ook of het wel mogelijk is wat we willen...

Kun je mbv ActiveX bijvoorbeeld Word 2000/2002 documenten in een stukje van je webpage laden om te editen en daarna weer op server opslaan?
Er worden ASP pagina's gebouwd met VBscript als serverside scripting.

Als iemand hier een oplossing voor weet, of me in de juiste richting kan bewegen naar een oplossing, dan ben ik hem(/haar?) eeuwig dankbaar!

twitter.com/curly_sanders

Verwijderd

Phew .. Ben daar zelf ook eens mee bezig geweest, we hebben toen uiteindelijk maar gekozen voor read-only aanbieden, en beheer van de documenten (editen) anders opgezet.. Het document lokaal halen via ftp/web, automatisch openen in word, user gaat editen, automatisch uploaden via ftp of via asp (gebruik makend van een asp upload componentje) naar webserver)

echt realtime via activex hetdoc op die webserver editen is niet echt gelukt ..

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 13:23

Dope-E

The one and only Dope

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!

Het zou ook wel te mooi om waar te zijn geweest als het echt kon. Ik ben nu mogelijkheden aan het onderzoeken om het op een andere manier te doen. Maar een geschikte manier ben ik nog niet echt tegengekomen. Downloaden/uploaden is denk niet geschikt in ons systeem.

twitter.com/curly_sanders