[OFP] Zit je ook in een clan ?

Pagina: 1
Acties:

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Hey mensen,

om het "OFP gehalte" hier weer een beetje op-te-krikken, leek het me een goed idee om ff een topicje te openen.

Dus zit je in een clan of wil je graag in 1 ?

Ik zelf zit in clan [BoB] samen met Dark Jedi hier...
Inmiddels Leader van het Charlie team, is het armored gedeelte van de clan.
(voor meer info zie sig)

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Ja mensen ik ben dus die "heilige" leider :)
En we zoeken nog Active leden dus vind je OFP echt cool neem dan even contact met me op.
ICQ# 75937780
MSN sbloeff@hotmail.com
Of bezoek onze site (staat in me sig)
Ook zoeken we nog als clan een goeie dedicated server (liefst fast adsl of sneller)
OFP Scene begint een beetje dood te raken terwijl met V1.30 de netcode veel is verbeterd en half december komt V 1.40
uit.
Iemand interesse?

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
moet ik nog ff een echte versie kopen...Want ik vond het zo'n supergaaf spel...die feeling (geweldig gewoon)

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

oh ik wist niet dat je mocht spammen :+

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Misschien als ik breedband hebt :P

Steam

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
heb niet echt interesse in een clan, maar ik vraag me toch af of je in een match nou eigenlijk echt gebruikt maakt van zon armored of airforce division....
Dus in hoeverre benut je voertuigen zoals tanks en helicopters in een match?

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 19:07 schreef thesith het volgende:
heb niet echt interesse in een clan, maar ik vraag me toch af of je in een match nou eigenlijk echt gebruikt maakt van zon armored of airforce division....
Dus in hoeverre benut je voertuigen zoals tanks en helicopters in een match?
Ik denk dat goed gebruik van voertuigen, vooral tanks, het verschil tussen winnen/verliezen bepaald :)

Ik moet maar is kijken of ik OFP ga kopen als ik ADSL heb, het is op zich een koel spel, alleen ik vind de meeste missies niet zo boeiend. Ik maak zelf wel is een missietje, maar ook dat begint te vervelen :)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik zit in een engelse clan, 6SF

Ben daarin Flight Commander van het Air Combat Squad, baasje piloot dus ;) :D

Alleen jammer is dat wij bijna nooit (zeg maar gerust "niet meer" spelen ;( ).

Als BoB nog een Airborne Commander nodig heeft, mail me dan maar.
In mijn clan deed ik veel aan troepentransport met de heli's, ook vloog ik met de aanvalsheli's en vliegtuigen.

Gebruiken van tanks of andere 4 wielige voertuigen is ook geen probleem, maar ik vlieg liever.

Dan weet je dat :)

[edit]
Ik speel(de) altijd OFP gewoon met dual ISDN (128K), wilde altijd goed hoor, moest wel mijn servers goed uitkiezen, maar dat liep wel los. En soms draaide ik zelf ook nog wel eens een servertje voor een man of 5, beetje DM, of CTF op een kleine map. Valt goed te doen.

Btw, hier is onze clansite

Verwijderd

Ik heb m`n eigen clan sinds kort en het gaat best wel goed

http://www.dutchterroristforce.homestead.com kijk maar ;)

• Gehaktbal
Op vrijdag 30 november 2001 20:30 schreef Terr het volgende:

[..]

Ik denk dat goed gebruik van voertuigen, vooral tanks, het verschil tussen winnen/verliezen bepaald :)

Ik moet maar is kijken of ik OFP ga kopen als ik ADSL heb, het is op zich een koel spel, alleen ik vind de meeste missies niet zo boeiend. Ik maak zelf wel is een missietje, maar ook dat begint te vervelen :)
Ik bedoel in matches, als ik zo de standaard MP maps zie zijn er hooguit 2 tanks in het spel, heb nooit een helicopter gezien of een vliegtuig.. :(

• Loev
Wij hebben geen divissies meer op het de simpele reden dat het gewoon niet werkt, je kan wel een divissie hebben van ieder 20 man maar er kunnen maar 20 (10vs10) in een server.
Nu werken we met teams van 4 man die zich in verschillende aspecten specialseren.
En Goingin ik kan nog wel iemand gebruiken met leiderskills want we hebben nu 3 teams maar ik er eigenlijk 4 hebben.
Ieder team krijgt van mij heel veel vrijheid, zelf server regelen, maps enz.
Alleen wars doen we samen, eerst komende tijd geen wars wil de teams de kans geven om goed te oefenen.
En meestal spelen we met wars custom maps omdat veel officele maps niet echt cool zijn.
Ik neem wel contact met je op Goingin.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Isgoed, ik hoor het wel

• M@NIC
Op zaterdag 01 december 2001 11:25 schreef thesith het volgende:

[..]

Ik bedoel in matches, als ik zo de standaard MP maps zie zijn er hooguit 2 tanks in het spel, heb nooit een helicopter gezien of een vliegtuig.. :(
Momenteel gebruiken we een nieuw war systeem dat volgens ons zeer goed zal werken. Als volgt.

De Leader/War Arranger spreekt een map af met de tegenstander. Hij bespreekt met ons(leaders) hoe we dan manschappen verdelen. Nou nu komt er bv uit dat er een M2A2 nodig is voor het vervoeren van de 2 speciale vlag veroveraars, en dan regel ik dat binnen Charlie(armored) dat er met de war 2 personen klaar staan om de M2A2 te bemannen.
Klein voorbeeldje binnen Charlie:

Heavy allround
-= M1A1 en T80 =-
Jappie en Klaas
-= M60 en T72 =-
Mark en Johan

Infantry backup & transport
-= M113, M2A2, BMP1 en BMP2 =-
Piet en Jan

Air Defence & fast assault
-= ZSU en M163 =-
Jaap en Gerrit

(Namen op voorbehoud ;))

En alle speciale details geef ik lekker niet :P >:)

• Gehaktbal
En spelen jullie dan ook nog matches enzo waarin het real warfare feeling naarboven komt?

Ik zit al een jaar in een DF:LW squad ben dus gewend dat alles tevoet gaat tijdens een match.. :)

Verwijderd

Kheb der ook in gezeten, had alleen te trage verbinding, nu heb ik adsl.. kan ik het nog wel n keer proberen :)

• Loev
Je hebt me ICQ wouter :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57
Op zaterdag 01 december 2001 17:56 schreef Manic het volgende:

[..]

Momenteel gebruiken we een nieuw war systeem dat volgens ons zeer goed zal werken. Als volgt.

De Leader/War Arranger spreekt een map af met de tegenstander. Hij bespreekt met ons(leaders) hoe we dan manschappen verdelen. Nou nu komt er bv uit dat er een M2A2 nodig is voor het vervoeren van de 2 speciale vlag veroveraars, en dan regel ik dat binnen Charlie(armored) dat er met de war 2 personen klaar staan om de M2A2 te bemannen.
Klein voorbeeldje binnen Charlie:

Heavy allround
-= M1A1 en T80 =-
Jappie en Klaas
-= M60 en T72 =-
Mark en Johan

Infantry backup & transport
-= M113, M2A2, BMP1 en BMP2 =-
Piet en Jan

Air Defence & fast assault
-= ZSU en M163 =-
Jaap en Gerrit

(Namen op voorbehoud ;))

En alle speciale details geef ik lekker niet :P >:)
Krijg ik geen telefoon nummer?? O+

Verwijderd

Wie heeft er n servertje? Dan wil ik wel ns online spielen..

• Loev
Kan zo een dedicated opzetten, maar vaak spel ik op de WKK server of SAF server.
WKK: 62.242.171.4:2112
SAF: 213.10.134.105:2234
Have Fun
Oja ik ben Admin op de WKK server, dus als er gelame is roep me dan even, ICQ# 75937780

• M@NIC
Op zaterdag 01 december 2001 22:56 schreef thesith het volgende:
En spelen jullie dan ook nog matches enzo waarin het real warfare feeling naarboven komt?

Ik zit al een jaar in een DF:LW squad ben dus gewend dat alles tevoet gaat tijdens een match.. :)
Je kan natuurlijk euh Alpha joinen.
Die gaan allemaal te voet. Dat zijn vooral de speciale eenheden.

Ik zelf zit in Charlie, ik rij vooral met tanks ect.
Soms stap ik ff uit om mijn AT te gebruiken })

• Loev
Euhh ik ben gestopt als leider van BoB maar gelukkig al een opvolger.
Wil je lid worden contact me dan even dan stuur ik je wel door.
Pagina: 1