wel jammer,
maar ik kan de draad niet meer oppakken. Wie Waar Hoe kan ik toegang krijgen op de topic die ik woensdag startte maar nu is verplaatst? volgens mij was het http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/334355
Staat in SG, en daar kan je met 9 posts niet in, helaas. 
Zie de [topic=192344] voor meer informatie. Dit topic hoort trouwens ook in LA.
Sjah. Ok. Jammer. Wel zielig voor mezelf maar egels zijn regels zeker.
Yup.Op vrijdag 30 november 2001 09:42 schreef snars het volgende:
Erg sportief trouwens van je dat je niet gelijk jan en alleman bij elkaar scheld, want dat schijnt tegenwoordig eerder regel te zijn dan uitzondering.
Ja ik zal toegeven dat het in dit geval wel jammer is. Maar helaas blijven regels regels.Op vrijdag 30 november 2001 09:42 schreef snars het volgende:
Maar ik zal je wel vertellen wat er ongeveer verteld wordt in het topic. De meeste mensen raden je aan om met de directeur/hoog iemand een beleid op te stellen en daarna er naar gaan handelen (hetzij door die collega eerst te vertellen dat het niet mag, hetzij meteen alle zooi verwijderen).
ok, thanks. Maar nu zit er opnieuw naast met een topic-start! iets over rauter of router. niet echt schokkend, maar (voor meer mensen) wel ff interessant denk ik. Misschien toch een idee om dit soort algemene stuph openbaar te houden. ik weet ook wel dat dit forum geen "recht" is maar ik krijg soms wel een klein beetje het gevoel dat er te snel iets verplaatst wordt op deze manier.:(
SG en HK zijn op deze manier toegankelijk gemaakt om ervoor te zorgen dat mensen niet alleen registreren voor die 2 subfora. Het is nml een computerforum, begrijp je?
metOp vrijdag 30 november 2001 09:38 schreef Webgoodie het volgende:
Staat in SG, en daar kan je met 9 posts niet in, helaas.
Dat schat jij idd volkomen verkeerd in.Op vrijdag 30 november 2001 12:13 schreef snars het volgende:
meterin is het net of jij daar plezier aan hebt.
jazeker begrijp ik dat wel, maar (en nu ga ik dus ff de fout in) ik WEET dat die topic voor veel mensen interessant is; en het heeft _alles_ met computers te amken volgens mij.Op vrijdag 30 november 2001 12:11 schreef saviour het volgende:
SG en HK zijn op deze manier toegankelijk gemaakt om ervoor te zorgen dat mensen niet alleen registreren voor die 2 subfora. Het is nml een computerforum, begrijp je?
Het heeft op zich wel met computers te maken, maar het probleem dat jij hebt is niet met de pc, maar met die medewerker (+ je eigen gewetenOp vrijdag 30 november 2001 12:15 schreef snars het volgende:
[..]
jazeker begrijp ik dat wel, maar (en nu ga ik dus ff de fout in) ik WEET dat die topic voor veel mensen interessant is; en het heeft _alles_ met computers te amken volgens mij.
ik had het toch niet over saviour ?Op vrijdag 30 november 2001 12:14 schreef saviour het volgende:
[..]
Dat schat jij idd volkomen verkeerd in.
(Omdat dit <edit> geen </edit>chatbox is blijft het hier maar bij)
Jij had het niet over mij nee, maar ik vertel jou alleen dat je het verkeerd zietOp vrijdag 30 november 2001 12:17 schreef snars het volgende:
ik had het toch niet over saviour ?
Pagina: 1