Dit is echt erg[Namezero]

Pagina: 1
Acties:

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
Namezero slaat de plank finaal mis.

Een tijd geleden bood Namezero.com gratis .com webhosting aan. Vet zei iedereen en nam een domeintje.
Nu wil namezero daar dus vanaf en daar zijn ze leuk mee bezig. Ze willen gewoon $$$ vangen voor die domeinen. Maar omdat de meeste studenten dat niet kunnen betalen denken we van (tenminste ik wel) laat maar hangen, als je niks zegt loopt het vanzelf af. En dat is ook zo (hoop ik)

Want weken voor dat de "Expire date" bereikt zou worden, kreeg ik al meeltjes. uw account verloopt over 20 dagen, 15 dagen etc. Daar werd ik dus al knap moe van. Dan is die datum eindelijk bereikt en ben je VET blij dat je er van af bent. Nou niets is minder waar. Een paar dagen later:

This is your LAST change! Due some the need of some users who couldn't pay in time bla bla bla. Nu, 3 week na die dag van "expire" ontvang ik nog meeltjes. Het is best zielig. Dus ik meel die lui. Klachtje ed.

Krijg ik 3 emails terug.

This is an automatic reply from Namezero Free Support to let you know that we have received your message. (2x)

En dan komt de giller
Je hebt het volgende naar ons gestuurd. krijg ik weer te zien wat ik had ingevuld.
Maarrr. 80% van die email, gaat over hoe ik kan upgraden naar een PLUS EMAIL ACCOUNT |:(

Ik moest ff flippen. zijn die lui gek ofzo :S ik snap et niet meer... moest ik ff kwijt

:'(

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb ook van die mailtjes gehad, gewoon verwijderen en negeren. Of de afzender blocken.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Het is heel simpel in de algemene voorwaarden, die je hebt gelezen natuurlijk, staat dat je eerste jaar gratis is als je in de states woont. Nieuwe versie, eerst was het eerste jaar altijd gratis.
Wil je die mailtjes niet dan moet je ff je default emailadres wijzigen naar iets anders. maar dat het zo lang duurt is typisch een effect van oor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
nevermind

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Verwijderd

Weet er alles van af, stomme stalkers, ze hebben gewoon geld nodig.

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:05
Hmmm, geen last meer van, ik ben een maand geleden gestopt met het gebruiken van Hotmail...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Had je kunnen lezen.... in de voorwaarden stond duidelijk dat het gratis domain maar voor 1 jaar was. Daarna zal betaald moeten worden.... Ze hebben alleen besloten om geen nieuwe gratis domains uit te geven.

Hen die al een gratis domain hadden moeten na een jaar upgraden. Het domain komt dan wel op je eigen naam, en $25 voor een jaar is wezenlijk een schijntje voor je eigen domain.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 10:39 schreef ricoh het volgende:
Weet er alles van af, stomme stalkers, ze hebben gewoon geld nodig.
Jeetje dacht jij dat je alles voor nop kon krijgen!

Bij Namezero zullen ook wel mensen werken die een salaris hebben.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik krijg ook steeds van die irri mailtjes
maarja daar heb ik mijn hotmail account voor >:)

Verwijderd

Kreeg zelfs een mailtje van namerzero dat ik me domein kon claimen voor maar liefst 4 of 5 dollar!

Lijkt me best goedkoop eerlijk gezegd.

Maar gelukkig heb ik al een domein wat op m'n eigen naam staat :)

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 15-08 11:33
Ik had 2 namezero accounts... krijg der geen mail meer van...

maar mail die naar die accounts gestuurd word komt nog gewoon bij mij aan :D
Pagina: 1