• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ok, m'n nokia begint langzaam de geest te geven en wil dus een nieuwe aanschaffen, ik heb nu een Telfort abonnement en heb geen zin een nieuw abbo af te sluiten aangezien ik voor alles een kwartje betaal.....dus ik dacht eraan een telfort prepaid toestel te kopen en er vervolgens m'n abbo kaart in te doen. Nu hoorde ik gisteren dat dat niet meer zou kunnen...

Klopt dit en zo ja, iemand tips om goedkoop aan een nieuwe nokia te komen?

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Dat gaat inderdaad niet, wat je wel kunt doen is je abbo bij telfort verlengen met een nieuw toestel, moet je ff bellen met de klantenserrvice. Je teklent dan bij voor een jaar met als vergoeding een andere telefoon dan al niet tegen betaling.

• Walkman
  • Niet online
Helaas heb ik 'm al vorig jaar april ofzo verlengd, dus dat kan niet....die telefoon heeft het niet eens een jaar uitgehouden :'(

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

gewoon nieuwschierig. welk model?

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Op vrijdag 30 november 2001 09:30 schreef Walkman het volgende:
Helaas heb ik 'm al vorig jaar april ofzo verlengd, dus dat kan niet....die telefoon heeft het niet eens een jaar uitgehouden :'(
dan bel je dus naar Telfort, mijn telefoon doet het niet meer, ik heb hem in april gekocht via jullie en wil graag een nieuwe, of je meld je aan als club nokia lid en gaat naar een clubb nokia service point, als je een beetje massel hebt heb je hem dezelfde dag gerepareerd terug

• Walkman
  • Niet online
Nokia 3210.....ben wel lid van club nokia...is even kijken of ik dat pasje niet heb weggegooid...
Pagina: 1