Toon posts:

zoeken op username, waneer weer aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet nagaan of hier al genoeg over is "gezeken", want als ik dit intyp word ik ook doorverwezen naar de info. dat het nog niet werkt! En in de faq ed. staat ook niets verders vermeld!?

Dus wanneer, jullie hebben toch weer de boel vernieuwd in die serverd, of heeft dat er niets mee te maken :?
Tis verdomd irri. zo, een topic bijhouden!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 18:30
tis best iri maar ten behoeve van de stabiliteit van het forum. ff geduld dus ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het probleem zit 'm in een efficiente query die we niet kunnen veranderen omdat de code geZend is. De enige oplossing is het bouwen van een nieuwe user search.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 30 november 2001 04:41 schreef didaaf1 het volgende:
Ik kan niet nagaan of hier al genoeg over is "gezeken", want als ik dit intyp word ik ook doorverwezen naar de info. dat het nog niet werkt! En in de faq ed. staat ook niets verders vermeld!?

Dus wanneer, jullie hebben toch weer de boel vernieuwd in die serverd, of heeft dat er niets mee te maken :?
Tis verdomd irri. zo, een topic bijhouden!
Vreemd als ik intyp "search" dan krijg ik toch echt een mooi lijstje te zien van het trefwoord waar ik op zocht.
Zoeken op username wil deels, klik maar eens op je eigen username ;)

Verwijderd

Je kan ook zoeken door het profiel van een user op te vragen.
Klick vervolgens op zijn naam, en je krijgt alle topics door hem gepost :)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Oke het is vast al vaker gezegd, maar we lopen zoals het nu gaat steeds meer tegen de beperkingen aan van een forum waar qua software niets meer aan veranderd wordt / kan worden.. ;(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Pagina: 1