Verwijderd

Topicstarter
....

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 16:03 ]

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
Ik denk dat je gewoon moet genieten van elke dag, en denk maar zo: ze kunnen in 32 jaar zoals jij het stelt een heleboel uitvinden!!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ja straks kunnen ze je clonen :P
dan leef je wel langer, maar je moet lekker doe wat je wild.

Verwijderd

Je mag dan misschien 'niet-zo-oud (?)' worden
maar inderdaad is er nog een hele tijd te gaan
tot je -pakweg- vijftigste (ik kan het weten... ;) )

Wie weet wat de medische wetenschap in die
tussentijd niet heeft uitgedokterd ;)

Overigens leef jij bewust en veel van de mensen,
die ik ken van bijvoorbeeld vijfendertig tot
vijftig jaar, gaan hun vertrouwde gangetje maar
'leven' niet in de ware zijn des woords... ;)

Als jij je voorneemt dat wel te gaan doen mag je
dan misschien wat korter leven maar wel met meer
kwaliteit :) !!

Ik wens je nog veel geluk al die jaren die nog komen... ;)

Verwijderd

Doe gewoon lekker waar je zin in hebt, je voelt zelf het beste aan of je goed of fout bezig bent, geld voor iedereen eigenlijk. En wat "tobben" betreft, niemand heeft de zekerheid over zijn levensduur! Jij of ik kunnen net zo goed morgen voor de flikker gereden worden, of wat dan ook!
Kop op en gaan!!!

Verwijderd

Als het je medisch afgeraden is vind ik het niet goed wat je doet, als drank niet kan met een hart wat je gekregen hebt dan vind ik niet dat je daar recht op hebt, zijn zoveel mensen op de wachtlijst die daar wel goed voor willen zorgen.

Opzich hoor je dan tussen de lijst van ASO's.

Want je kan opzich ook veel lol hebben zonder drank en zonder je eigen kapot te maken alleen omdat jij dat nu zo ziet als lol.

Pff wat denken mensen wel niet. Leuk als je iemand verloren hebt die geen hart had kunnen krijgen, en een ander die dat wel heeft zich lekker snel naar de klote helpt. ASO!

En als het medisch wel verantwoord is neem ik al mijn bovenstaande woorden direct terug :).

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 08:22 schreef NewAgePerformance het volgende:
Als het je medisch afgeraden is vind ik het niet goed wat je doet, als drank niet kan met een hart wat je gekregen hebt dan vind ik niet dat je daar recht op hebt, zijn zoveel mensen op de wachtlijst die daar wel goed voor willen zorgen.

Opzich hoor je dan tussen de lijst van ASO's.

Want je kan opzich ook veel lol hebben zonder drank en zonder je eigen kapot te maken alleen omdat jij dat nu zo ziet als lol.

Pff wat denken mensen wel niet. Leuk als je iemand verloren hebt die geen hart had kunnen krijgen, en een ander die dat wel heeft zich lekker snel naar de klote helpt. ASO!

En als het medisch wel verantwoord is neem ik al mijn bovenstaande woorden direct terug :).
dan mag je het allemaal weer terug nemen !!

mij is niet verteld dat ik niet mag drinken het is mij juist verteld dat het goed is af en toe een biertje te drinken met je vrienden, niet omdat dat beter is voor je lichaam maar je gaat je daar psychish (rot woord) beter door voelen en daar kan je heel veel mee bereiken wanr heel veel zit tussen je oren !

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 09:01 schreef ronaldZ het volgende:

[..]

dan mag je het allemaal weer terug nemen !!

mij is niet verteld dat ik niet mag drinken het is mij juist verteld dat het goed is af en toe een biertje te drinken met je vrienden, niet omdat dat beter is voor je lichaam maar je gaat je daar psychish (rot woord) beter door voelen en daar kan je heel veel mee bereiken wanr heel veel zit tussen je oren !
Ok :) af en een biertje dus je helemaal lam zuipen hoort daar ook bij? :z

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 09:03 schreef NewAgePerformance het volgende:

[..]

Ok :) af en een biertje dus je helemaal lam zuipen hoort daar ook bij? :z
ik was vanacht niet helemaal lam hoor, ik had misschien wel een biertje te veel op maar ik weet zelf echt wel wanneer ik moet stoppen, en het is nou niet zo dat ik me elke week helemaal vol gooi met bier, normaal als ik uit ga drink ik meestal niet meer dan 3 biertjes :)

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 09:10 schreef ronaldZ het volgende:

[..]

ik was vanacht niet helemaal lam hoor, ik had misschien wel een biertje te veel op maar ik weet zelf echt wel wanneer ik moet stoppen, en het is nou niet zo dat ik me elke week helemaal vol gooi met bier, normaal als ik uit ga drink ik meestal niet meer dan 3 biertjes :)
Aaha ik dacht al want jij hebt wel een nieuwe kans gehad, en opzich klinkt dat voor sommige niet zo belangrijk maar ik zou het zien als iets waar je enorm zuinig op moet zijn.

Wat extreem cool is dat je gewoon nog fijn met je vrienden kan zijn, je ouders en de rest van de mensen waar je zelf bij wilt zijn.

En alchohol is helemaal niet verkeerd als het maar matig word gebruikt volgens mij, want echt zat zijn met een nieuw hart is levensgevaarlijk en verkort je duur hier op aarde.

Dus mijn excuses als het te bot leek maar ik was net wakker en dacht van jemig die zuipt zich gewoon plat terwijl hij een nieuw hart heeft, dat vond ik iets te ver gaan. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 09:16 schreef NewAgePerformance het volgende:

[..]

Aaha ik dacht al want jij hebt wel een nieuwe kans gehad, en opzich klinkt dat voor sommige niet zo belangrijk maar ik zou het zien als iets waar je enorm zuinig op moet zijn.

Wat extreem cool is dat je gewoon nog fijn met je vrienden kan zijn, je ouders en de rest van de mensen waar je zelf bij wilt zijn.

En alchohol is helemaal niet verkeerd als het maar matig word gebruikt volgens mij, want echt zat zijn met een nieuw hart is levensgevaarlijk en verkort je duur hier op aarde.

Dus mijn excuses als het te bot leek maar ik was net wakker en dacht van jemig die zuipt zich gewoon plat terwijl hij een nieuw hart heeft, dat vond ik iets te ver gaan. :)
ik begrijp je reactie heel goed hoor en had ook wel verwacht dat iemand zo'n reactie zou gaan geven !

het is zkr heel erg cool zoals het nu allemaal gaat.
ik hoor wel is van die vehalen in het ziekenhuis dat mensen heel veel dingen niet meer gaan doen omdat ze denken dat het niet meer kan en gewoon niet durfen omdat ze bang zijn dat het verkeert gaat en juist dan gaat het vaak fout omdat je dan ziek blijft tussen je oren, ik zelf heb helemaal niet meer het idee dat ik ziek ben, ik leef (bijna) zoals ieder ander mens en dat vind ik zelf heel erg prettig. :)

Verwijderd

Drinken op doktersadvies! Koel, dat kan ik ook ;). (nietsteentjes)

Wat je moet proberen is om je doelen in je leven te ontdekken. Ik denk dat geluk een erg belangrijk en overkoepelend doel is in bijna ieders leven, maar vergeet niet dat er zoveel meer andere koele dingen zijn die het leven te bieden heeft! Studie, baan, geestelijke ontwikkeling, succes, rust en misschien heb je zelf nog een paar leuke ambities. Probeer die te ontdekken en ze na te streven. Op die manier is je leven voorzien van de meeste kwaliteit! :)

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 23:51

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

De moeder van mijn vriendin is 45 en heeft al 5 jaar ofzo een kunsthart. Zo'n hulphart zegmaar, parallel aan het echte hart om de grote bloedsomloop een boost te geven. Voordat ze dat kunsthart kreeg kon ze bijna niets meer - en dat terwijl ze op de 5e verdieping wonen in een gebouw zonder lift. Sinds ze dat kunsthart heeft kan ze weer bijna alles, en daar geniet ze dan ook met volle teugen van. Je hoort mensen vaak klagen over schoonmoeders? Nou, ik niet hoor! Maar haar relatie met mijn vriendin is ook een beetje vreemd, omdat ze haar kreeg toen ze 15 was, en mijn vriendin eigenlijk door de ouders van haar moeder is opgevoed, dus is hun relatie een beetje een kruising tussen moeder-dochter en een grotezus-kleinezus relatie. Om het nog wat schever te trekken, mijn vriendin heeft een zoontje van 11, en een zusje van 7...

Ooit (over 10 jaar ofzo) zal waarschijnlijk een harttransplantatie nodig zijn, maar voorlopig kunnen hart + kunsthart het allemaal nog perfect bijbenen, en daar maakt ze dus ook volop gebruik van. Ze werkt niet, maar ze doet veel vrijwilligerswerk en is altijd wel ergens mee bezig.

Ondanks dat je waarschijnlijk korter leeft, leef je toch meer.

En denk daar maar eens over na :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 08:08

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op vrijdag 30 november 2001 10:37 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:
De moeder van mijn vriendin is 45 en heeft al 5 jaar ofzo een kunsthart. Zo'n hulphart zegmaar, parallel aan het echte hart om de grote bloedsomloop een boost te geven. Voordat ze dat kunsthart kreeg kon ze bijna niets meer - en dat terwijl ze op de 5e verdieping wonen in een gebouw zonder lift. Sinds ze dat kunsthart heeft kan ze weer bijna alles, en daar geniet ze dan ook met volle teugen van. Je hoort mensen vaak klagen over schoonmoeders? Nou, ik niet hoor! Maar haar relatie met mijn vriendin is ook een beetje vreemd, omdat ze haar kreeg toen ze 15 was, en mijn vriendin eigenlijk door de ouders van haar moeder is opgevoed, dus is hun relatie een beetje een kruising tussen moeder-dochter en een grotezus-kleinezus relatie. Om het nog wat schever te trekken, mijn vriendin heeft een zoontje van 11, en een zusje van 7...

Ooit (over 10 jaar ofzo) zal waarschijnlijk een harttransplantatie nodig zijn, maar voorlopig kunnen hart + kunsthart het allemaal nog perfect bijbenen, en daar maakt ze dus ook volop gebruik van. Ze werkt niet, maar ze doet veel vrijwilligerswerk en is altijd wel ergens mee bezig.

poehee kan je ff een tekeningetjemaken van al deze relaties want na twee keer lezen begreep ik het nog niet :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 10:37 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:

wat cool ik wist neit een dat dat kon, is het niet gewoon een pacemaker ?? die stroomstootjes geeft om het hart goed te laten pompen ?

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 10:55 schreef ronaldZ het volgende:

[..]

wat cool ik wist neit een dat dat kon, is het niet gewoon een pacemaker ?? die stroomstootjes geeft om het hart goed te laten pompen ?
Nee :) Tegenwoordig zijn er kunst harten die mee pompen met het echte hart. Er zijn ook kunstofkleppen etc... Het is gewoon eigenlijk een apparaat wat meepompt als je hart dat niet helemaal lukt. Meestal met een externe battery pack. Klinkt eng natuurlijk maar het helpt voor die mensen wel!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 11:02 schreef NewAgePerformance het volgende:

[..]

Nee :) Tegenwoordig zijn er kunst harten die mee pompen met het echte hart. Er zijn ook kunstofkleppen etc... Het is gewoon eigenlijk een apparaat wat meepompt als je hart dat niet helemaal lukt. Meestal met een externe battery pack. Klinkt eng natuurlijk maar het helpt voor die mensen wel!
cool dat wist ik niet, van die kunstkleppen had ik wel gehoort idd, bij mij is het gekomen omdat m'n hartspier niet goed meewerkte en dus had ik een vergroot hart en konden ze helaas niet meer anders verhelpen.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 23:51

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op vrijdag 30 november 2001 11:20 schreef ronaldZ het volgende:

[..]

cool dat wist ik niet, van die kunstkleppen had ik wel gehoort idd, bij mij is het gekomen omdat m'n hartspier niet goed meewerkte en dus had ik een vergroot hart en konden ze helaas niet meer anders verhelpen.
Die kunstharten zijn wel cool ja. Je kan ze ook horen tikken als het stil is. tik tik tik tik tik tik :)

Een studiegenoot van de vriend van mijn zusje had ook zo'n ding. Nou studeert hij dus medicijnen. En moesten ze dus met een stetescoop of hoe je dat ook schrijft bij elkaar luisteren. Had die jongen tegen degene die bij hem moest luisteren niet gezegd dat hij een kunsthart had... Zijn reactie bij het horen van dat oorverdovende mechanische getik in zijn stetescoop had ik wel willen zien :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 15:06 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:

[..]

Die kunstharten zijn wel cool ja. Je kan ze ook horen tikken als het stil is. tik tik tik tik tik tik :)

Een studiegenoot van de vriend van mijn zusje had ook zo'n ding. Nou studeert hij dus medicijnen. En moesten ze dus met een stetescoop of hoe je dat ook schrijft bij elkaar luisteren. Had die jongen tegen degene die bij hem moest luisteren niet gezegd dat hij een kunsthart had... Zijn reactie bij het horen van dat oorverdovende mechanische getik in zijn stetescoop had ik wel willen zien :)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL ja als je dat normaal al kan horen als het stil is dan is het door en stetescoop echt een t*ring herrie.

Verwijderd

Als ik het zo lees dan duurt het niet lang meer of we hebben de mechanische mens :P! Dan gaat niemand meer dood :D!

Een XP in je kop met een paar 1000 gig ram. En de vitale delen worden door zonne energie aan de gang gehouden!
Dus geen zuurstof meer nodig!

Hey, maarreh, wie zegt dat ik op mn 50tse nog leef?? Niemand is er zeker van..idd, leven op de dag moet je doen!

En je main goal in het leven is lol en plezier!

Je studie,werk,hobby (PC :P) en sport en andere dingen die je vrolijk maken zijn slechts objectives om de goal te berijken!

Keep that in mind!

Tot slot nog iets dat bij opa en oma aan de muur hangt!

Leef niet om te werken, maar werk om te leven!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 16:05 schreef Ro2 het volgende:
Als ik het zo lees dan duurt het niet lang meer of we hebben de mechanische mens :P! Dan gaat niemand meer dood :D!

Een XP in je kop met een paar 1000 gig ram. En de vitale delen worden door zonne energie aan de gang gehouden!
Dus geen zuurstof meer nodig!

[knip]

Leef niet om te werken, maar werk om te leven!
ik heb dan liever linux dan XP anders lig je strax met BSOD op de schroot hoop ofzo :)

ik werk zkr om te leven geld maakt niet gelukkig maar je kan er wel veel lol mee hebben >:)

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 17:12 schreef ronaldZ het volgende:
ik werk zkr om te leven geld maakt niet gelukkig maar je kan er wel veel lol mee hebben >:)
Als je er lol mee hebt dan "leef" je pas echt, dus dan klopt het zinnetje weer :D!

Ik bedoelde trouwens een athlon XP!

En met windows dr op, tja dan lopen we denk ik allemaal vrij instabiel :D! Toch maar liever Linux voor mn leven!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 17:37 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Als je er lol mee hebt dan "leef" je pas echt, dus dan klopt het zinnetje weer :D!

Ik bedoelde trouwens een athlon XP!

En met windows dr op, tja dan lopen we denk ik allemaal vrij instabiel :D! Toch maar liever Linux voor mn leven!
dan ga ik toch weer liever voor intel als het om m;n leven gaat, ik ben heel erg tevreden over m'n amdtje en hij doet het echt perfect maar voor intel heb je minder energie nodig :) (AMD 300WATT voeding)

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 17:48 schreef ronaldZ het volgende:

[..]

dan ga ik toch weer liever voor intel als het om m;n leven gaat, ik ben heel erg tevreden over m'n amdtje en hij doet het echt perfect maar voor intel heb je minder energie nodig :) (AMD 300WATT voeding)
Hmm, maar met een intel reken je minder snel :D! Dus ik zal altijd sneller goeie argumenten kunnen verzinnen (8>!

Lekker offtopic gaan we heh :P!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 20:05 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Hmm, maar met een intel reken je minder snel :D! Dus ik zal altijd sneller goeie argumenten kunnen verzinnen (8>!

Lekker offtopic gaan we heh :P!
jah idd een beetje erg offtopic :)

bij nader inzien denk ik dat ik dan toch maar ge upgaden naar AMD :+
Pagina: 1