Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Wat een lulkoek mijn CPU draai op halve snelheid.
Moet je wat meer gas geven.
Verwijderd
Oc-ers hier, doe er iets mee!!!!
Ik heb er nog geen patent op aangevraagd.
Verwijderd
PATENT®© (tm)
wat een humor hebben jullie zeg.
Ik moet zeggen, er gaat geen dag voorbij op werk zonder dat ik weer eens moest lachen om een stel idiote uitspraken.
Dank je wel!
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Verwijderd
Verwijderd
Het is minder gelul dan jij denkt. Die P4 heeft nl. een thermische beveiliging waardoor hij bij (te) hoge temperaturen minder snel gaat draaien. Als je er geen koellichaam opzet zal hij nog steeds werken, echter baggertraag.Wat een lulkoek mijn CPU draai op halve snelheid.
Moet je wat meer gas geven.
Daarin schuilt ook gelijk het antwoord voor topicstarter: kijk naar de temperatuur van je CPU.
Verwijderd
// Oeps te laat, zie reaktie hierboven
bekijk de CPUload
haal nu de Fan van je pc af ...
de CPULOAD zal beginnen stijgen ... (zodoende dat je dat in't oog kan houden)
snappie ...
tevens kan je met Motherboard monitor perfect zien aan hoeveel mhz je pc draait, dus da's ook nog een optie!
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
Hoe kan je zien of je proc aan het throttelen
Maar het zelfde geld natuurlijk voor procs met SpeedStep (Intel) of PowerNow (AMD). Of te wel de meeste (beetje nieuwe) mobiele processoren.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Als je koeler op de bodem van je kast ligt te ratelen.Op maandag 03 december 2001 16:07 schreef ]NTT[ het volgende:
Hij bedoeld denk ik "Hoe weet je als je P4 aan het Throttelen (wat een kutwoord)is geslagen?"
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Op maandag 03 december 2001 16:20 schreef MauritsvanBaerle het volgende:
[..]
Als je koeler op de bodem van je kast ligt te ratelen.
denk je alles gehad te hebben, gooien ze er gewoon nog een schepje bovenop!
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Doet intel eens een keer een goede uitvinding gaat iedereen zitten zijken dat ie een proc heeft die op halve snelheid draait. Dat doet ie alleen in noodgevallen. Als jij er een cm koelpaste tussen hebt zitten ofzo. Anders echt niet.
Verwijderd
download wcpu30d.exe van www.h-onda.com
(kwam er net achter dat me cpu op 800 Mhz draait ipv 750, ik heb een PB EasyNote SC 2750 (laptop) die normaal echt op 750 moet draaien
Hoe verzin je de vragen???????????
Tja mp kan je bij intel niet aanpassen dus kan niet op halve snelheid
Verwijderd
is zeker een celly2 wel er bestaat geen celly2 750Op donderdag 06 december 2001 17:07 schreef cougar007 het volgende:
Als je je cpu speed wil zien (en een heleboel dingen meer)
download wcpu30d.exe van www.h-onda.com
(kwam er net achter dat me cpu op 800 Mhz draait ipv 750, ik heb een PB EasyNote SC 2750 (laptop) die normaal echt op 750 moet draaien)
wel een celly 733 en 766
deze fout is van packardbell
in deze laptops zitten alle maal een celly2 800 op 100bus
damn lees effe het hele draadje door...Op donderdag 06 december 2001 22:39 schreef Nimrod het volgende:
nou je processor draait op halve snelheid als je maar een halve processor heb![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe verzin je de vragen???????????
Tja mp kan je bij intel niet aanpassen dus kan niet op halve snelheid
Op maandag 03 december 2001 16:00 schreef hezik het volgende:
[..]
Het is minder gelul dan jij denkt. Die P4 heeft nl. een thermische beveiliging waardoor hij bij (te) hoge temperaturen minder snel gaat draaien. Als je er geen koellichaam opzet zal hij nog steeds werken, echter baggertraag.
Als jouw bios deze optie heeft kun je deze simpel op shutdown zetten en als je systeem zichzelf naar een tijdje uitschakeld dan weet je het zeker
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919