Vetheid!
snel ff een GF3 in me palm monteren
snel ff een GF3 in me palm monteren
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Bovendien is het geen wolfenstein maar doom. EN het zou tijd worden (het bestaat al een paar jaar voor de psion).
Winnie heeft gelijk, dit is een ontwikkeling die al een tijd op gang is.
Ik betwijfel eigelijk aan het nut hiervan, de doelgroep van een palm is toch wel diegene die bestaat uit zakenlui.
Aan de andere kant, omdat er dan spellen op te spelen zijn kan dat de ontwikkeling van palms versnellen.
Hier valt dus nog veel over te zeggen.
Ik betwijfel eigelijk aan het nut hiervan, de doelgroep van een palm is toch wel diegene die bestaat uit zakenlui.
Aan de andere kant, omdat er dan spellen op te spelen zijn kan dat de ontwikkeling van palms versnellen.
Hier valt dus nog veel over te zeggen.
Ach, misschien dat er in de toekomst helemaal overgegaan wordt op 3d-gui's. Dan kan deze ontwikkeling mooi van toepassing zijn.
Er is trouwens één maar: doom is pseudo 3d (niet echt 3d als quake). Bij doom kan je links en rechts, maar niet makkelijk naar boven of beneden. (trappen wel, schuine vlaktes niet). En de karakters zijn volledig 2d.
Er is trouwens één maar: doom is pseudo 3d (niet echt 3d als quake). Bij doom kan je links en rechts, maar niet makkelijk naar boven of beneden. (trappen wel, schuine vlaktes niet). En de karakters zijn volledig 2d.
Oooooooh kick ass!! 
Nu nog kleur!
* Arthur vond Dreadling nooit zo super
Nu nog kleur!
* Arthur vond Dreadling nooit zo super
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
opvolger van wolfenstein: Quake (kleur, multiplayer, gratis) te downloaden voor de WindowsCE-3 users
http://www.pocketmatrix.com/pocketquake
http://www.pocketmatrix.com/pocketquake
Verwijderd
Papajay: wolfenstein 3d voor pocketpc is opvolger van quake voor pocketpc.. niet andersom
.
Verwijderd
spelletjes speel ik wel op de PC...
die organiser is voor mij niks meer dan een veredelde agenda
die organiser is voor mij niks meer dan een veredelde agenda
Pagina: 1