Toon posts:

bios flashen

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik wil dus mijn bios gaan flashen. Ik heb een A-open ax6bc moederbord en heb van de a-open site een nieuwe bios gedownt. Versie 2.55
Dit is een zipfile en hier staan 2 bestanden in, namelijk ax6bcc255.bin en
ax6bc255.exe.

Moet ik mn pc nu gewoon opnieuw opstarten en die ax6bc255.exe gewoon vanuit dos starten en is dan mijn bios geflasht???

Dank u!

Verwijderd

yup maarruh, verkeerde plaats voor zulke vragen..
move! :Y)

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op donderdag 29 november 2001 23:55 schreef qosmic75 het volgende:
Beste mensen,

Ik wil dus mijn bios gaan flashen. Ik heb een A-open ax6bc moederbord en heb van de a-open site een nieuwe bios gedownt. Versie 2.55
Dit is een zipfile en hier staan 2 bestanden in, namelijk ax6bcc255.bin en
ax6bc255.exe.

Moet ik mn pc nu gewoon opnieuw opstarten en die ax6bc255.exe gewoon vanuit dos starten en is dan mijn bios geflasht???

Dank u!
als het hetzelfde gaat als een asus mb dan moet je eerst een bootflop maken en daarna die 2 bestanden erop kopieren, restarten via het schijfje en dan dat exe bestand runnen...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Topicstarter
Moeten die 2 bestanden persee op een schijfje???
Ik heb ze uitgepakt en op mn HD gezet, ik dacht dat ik ze ook gewoon vanuit daar kon draaien.

Verwijderd

Je moet iig "kaal" opstarten. Als je win9x met een fat(32) partitie hebt moet je opstarten met F8. Dan kies je veilige modus met dosprompt. Van daaruit kun je je bios flashen.

Succes ermee.

Verwijderd

Graag gedaan. |:( :(

Verwijderd

Topicstarter
Nou Nou Nou.. niet gelijk zo pissed he?!
Was nog even bezig met wat anders, MAAR allemaal bedankt en met name een speciale vermelding voor WWW.HADECOM.NL! ;)

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 08:58
je moet er mee oppassen .. ik heb eens iemand gezien die was vergeten het zipje uit te pakken waar de bios in stond en had vrolijk het zipje in zn bios geflashed |:( |:(
en dat werkte heel goed...
nadat ik m had hot geflashed (damn hoe schrijf je dat) (d.a.t. :P )

Verwijderd

Ik was zo stom om me floppy erin te laten zitten na het flashen en ik had perongeluk me kom gereset heel me bios naar de klote

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:33
Op vrijdag 30 november 2001 09:26 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
Ik was zo stom om me floppy erin te laten zitten na het flashen en ik had perongeluk me kom gereset heel me bios naar de klote
vet minder :P

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> PMG :).

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Het is beter als je echt kaal vanaf een flop start, want dan worden er geen kleine rot progjes geladen etc
En dan wens ik je heel erg veel succes natuurlijk (waarom flash je trouwen?)

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 13:53 schreef nickv het volgende:
Het is beter als je echt kaal vanaf een flop start, want dan worden er geen kleine rot progjes geladen etc
En dan wens ik je heel erg veel succes natuurlijk (waarom flash je trouwen?)
Ik wil gewoon flashen om de boel ff te updaten. Maar heb hier op de site ook een aantal verhalen gelezen dat het aardig fout kan gaan.
Op de site van A-open staat ook dat je beter niet kan flashen zolang alles goed loopt.
Dus denk dat ik er maar vanaf zie.
In ieder geval allemaal bedankt voor de tips en info! :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees gewoon ff de instructies in de Readme, of de info op de website. Geen enkele fabrikant levert flashimages zonder duidelijke instructies. En als je er echt niet uit komt : Search :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.