't is weer zoveer as maandag en dinsdag zijn ze weer, wie gaat er heen? En wie heeft het idee dat gates wat boeiends gaat vertellen?
Ikke nietYarvieh: 't is weer zoveer as maandag en dinsdag zijn ze weer, wie gaat er heen?
Of het boeiend wordt weet ik niet, maar het zal vast wel .NET, web-services, XML zijn?En wie heeft het idee dat gates wat boeiends gaat vertellen?
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Hier de sprekers en de sessies:
http://www.microsoft.com/netherlands/events/devdays/sprekers.asp
Erik Meijer (
) gaat het over J# hebben
.
[edit: microsot != microsoft
]
http://www.microsoft.com/netherlands/events/devdays/sprekers.asp
Erik Meijer (
[edit: microsot != microsoft
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Ik ga er alleen dinsdag naartoe, want een intro over .NET heb ik al gehad in mijn afgelopen twee projecten die ik met .NET heb gedaan (één in VB.NET en één in C#
). Wel ben ik erg benieuwd wat billie te zeggen heeft. Het zal er wel op neer komen dat ie de nieuwe Microsoft-filosofie tentoon gaat spreiden. Dus alles is .net en XP wat de klok slaat, en hoe we daar een nieuw tijdperk mee ingaan waardoor alles nog makkelijker voor zowel de programmeur als de consument worden.
M.a.w., the same old Microsoft song...
M.a.w., the same old Microsoft song...
Gaap. Het zullen wel weer allemaal interessante verhalen worden over .NET en wat voor mooie dingen je allemaal niet kunt doen met Commerce Server en meer van dat soort ongein. Niet te vergeten dat alles C# is wat de klok zal slaan.
Hoop trouwens dat er geen irritant groepje tweakertjes heen gaat die denken dat ze even leuk herrie kunnen gaan schoppen
Hoop trouwens dat er geen irritant groepje tweakertjes heen gaat die denken dat ze even leuk herrie kunnen gaan schoppen
Ik zag dat er ook een sessie over J2EE versus .NET gaat. Ik weet niet wat ze gaan behandelen, maar deze thread is wellicht interessant om even door te nemen (ook de post over IBM
)
[topic=310212]
[topic=310212]
De entree prijs is iets hoger hier, dus de kans dat er een stel tweakers met een berg tux'en langs komt is vrijwel te verwaarlozen.Op vrijdag 30 november 2001 03:12 schreef tomato het volgende:
Hoop trouwens dat er geen irritant groepje tweakertjes heen gaat die denken dat ze even leuk herrie kunnen gaan schoppen![]()
Ik ben er wel, lekker een dagie er tussenuit..
weinig tot niks..
ik ben er ook
lekker dagje uitslapen
maar welke sessies gaan jullie doen?
ikke:
-a1 ado.net
-b2 vb.net
-a3 algemeen.net
-a4 asp.net
lekker dagje uitslapen
ikke:
-a1 ado.net
-b2 vb.net
-a3 algemeen.net
-a4 asp.net
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
devdays 
nooit van gehoord als ik eerlijk ben maar als ik het goed begrijp zijn het lezingen van Microsoft? Misschien wel interressant..
nooit van gehoord als ik eerlijk ben maar als ik het goed begrijp zijn het lezingen van Microsoft? Misschien wel interressant..
Te druk op het moment, volgende week deathline en ik moet nog een forum maken binnen de site, wel sux dat het binnen een bestaand CMS systeem moet dus zal lekker brak worden
Dat beslis ik meestal terplekke,maar waarschijnlijk word het ongeveer het volgende.Op vrijdag 30 november 2001 10:39 schreef disjfa het volgende:
pre: J2EE vs .NET
A1 Gegevensontsluiting met ADO.NET
C2 .NET Security
D3 .NET My Services ('Hailstorm')
?4 geen idee, weinig boeinde sessies ga of naar C4 (Architect tools in Visual Studio .NET) of ik ga optijd naar huis.
Ben ook van de partij hoor!!
Ga het hele A traject maar volgen denk ik. Eerste keer dat ik ga, dus ben wel benieuwd eigenlijk..