Toon posts:

Starcraft replay script (php)

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand me kunnen zeggen waar ik zo een replay script kant en klaar kan downloaden ? Ik heb het al zelf proberen te schrijven maar ik krijg het maar niet in orde. Het is een script waarmee idere visitor een replay van de game kan uploaden, en dan op een mooie page die reps kan downloaden etc...

Verwijderd

Nou script request zijn uit den boze hier, dus kommaar op, waar liep je op vast?

Verwijderd

Topicstarter
Veel te weinig tijd om het volledig te maken, is abnormaal complex volgens mij. Was begonnen aan het upload script alleen al en dat werkte al niet deftig ... maar ik request niet echt en script van "maak dit voor mij" meer van "het bestaat, maar vind het niet" ;)

Verwijderd

Dus je hebt hoe dan ook geen programeer probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk wel, maar moest ik hier elk probleem posten dat ik met dat script heb .. zit ik hier voor het volgende decennia goed :( En ik heb het script ongelooflijk dringend nodig, dus als er iemand zo vriendelijk is, THANKS !

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

nope, zo vriendelijk zijn we hier niet. Dit is een scriptrequest en dat mag niet staat ook in de faq. (zie bovenste topic in overzicht)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.