We see things as we are, not as they are
misschien anders opslaan
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
als je een gif gaat bewerken moet je hem eerst ff omzetten naar RGB (Image->Mode->RGB)
* Ehm, doe eerst even je vraag wat duidelijker stellen, gebruik geen (bastaard)vloek in je topictitel, staat niet echt profi.
* Donkerwit bestaat niet. Licht grijs wel.
* Tip: Open je GIF, copy-paste 'em in een nieuwe image, en daarna weer naar GIF exporteren. In het export-to-gif menu (PS 5.x only) kun je een transperancy kleur aangeven.
Dat moet het wel wezen zo'n beetje.
* Donkerwit bestaat niet. Licht grijs wel.
* Tip: Open je GIF, copy-paste 'em in een nieuwe image, en daarna weer naar GIF exporteren. In het export-to-gif menu (PS 5.x only) kun je een transperancy kleur aangeven.
Dat moet het wel wezen zo'n beetje.
Verwijderd
Eerst omschakelen naar RGB kleuren, en niet indexed colors.
Image -> Mode -> RGB colors
Bij het opslaan als gif maakt PS er vanzelf weer indexed colors van.
Verder ben ik niet gediend van vloeken op GoT, en al helemaal niet in topictitels. Probeer ook wat rekening met anderen te houden svp.
Image -> Mode -> RGB colors
Bij het opslaan als gif maakt PS er vanzelf weer indexed colors van.
Verder ben ik niet gediend van vloeken op GoT, en al helemaal niet in topictitels. Probeer ook wat rekening met anderen te houden svp.
Mijn excuses voor het onnodige gevloek in topictitel. Maar ik ben ongeveer een uurtje bezig geweest met bewerken van plaatje en als je dan je resultaat ziet en dan is het witte niet wit, dan stijgt de wanhoop naar je hoofd.
Nogmaals, sorry.
Nogmaals, sorry.
Verwijderd
ach dat soort frustratie heeft iedereen die wel eens grafische bewerkingen heeft gedaan zich wel voorstellen. Excuses aanvaardOp donderdag 29 november 2001 23:49 schreef TutanRamon het volgende:
Mijn excuses voor het onnodige gevloek in topictitel. Maar ik ben ongeveer een uurtje bezig geweest met bewerken van plaatje en als je dan je resultaat ziet en dan is het witte niet wit, dan stijgt de wanhoop naar je hoofd.
Nogmaals, sorry.
indexed colors heb ik ook wel eens vergeten uit te zetten bij het herkleuren van een GIF en een uurtje zitten klooien voordat ik snapte dat het daaraan lag
Je moet idd eerste de kleurdiepte op RGB instellen, dat heb je dus gedaan. Daarna moet je wel het "wit" weer echt wit maken (opnieuw kleuren dus), en daarna de gif weer naar indexed color zetten. Dan wordt je "nieuwe wit" in de index opgenomen.Op donderdag 29 november 2001 23:51 schreef TutanRamon het volgende:
En dat omzetten naar RGB had ik al gedaan voordat ik ging bewerken.
edit:
Stuur anders het plaatje es naar me door, als het je niet lukt. Meestal staat bij Photoshop "force white and black" namelijk standaard aan.
Stuur anders het plaatje es naar me door, als het je niet lukt. Meestal staat bij Photoshop "force white and black" namelijk standaard aan.
Ik gebruik photoshop 6.0
Pagina: 1