Toon posts:

Cinemaster en Ti200 (hopelijk nu zoals het hoort)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hm, ik zal proberen me aan de regels te houden... Waarschijnlijk zijn mijn vorige twee topics over het volgende op slot gezet wegens gebrek aan info (ja...?) Dat was echt niet bewust hoor, ik dacht dat ik me aan alle regels had gehouden... Je moet steeds meer op eieren lopen hier...

Ik heb op de HCC en Epox 8KHA+ mobo gekocht, een Athlon 1600+, 256 DDR Ram en een GeForce Ti200. Alles werkt perfect met mijn oude Live! 1024 kaart. Alleen krijg ik de DVD player Cinemaster 99 niet aan de praat. Tenminste, het programma loopt wel, maar loop vast als een film wil beginnen. Heeft iemand anders hier ervaring mee? Met dezelfde combinatie? Een oplossing misschien...? Het beeld blijft zwart, ik hoor 3 seconden geluid en het proggie zit vast. Het systeem loopt nog wel. De DVD krijg ik pas na herstart uit m'n DVD speler (Creative).

Ik had deze topic eerst geplaatst in AVH, maar dat was schijnbaar verkeerd (?): een mod heeft hem hierheen verplaatst. Sinterklaas 82 tm: ik wil echt niet lastig zijn, maar ik probeer gewoon een antwoord te krijgen op een vraag die ik nergens anders beantwoord kan krijgen. Het spijt me als ik het nu weer verkeerd doe...

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
ff het search buttontje aanklikken boven en dan op cinemaster zoeken.
nog wel een vraagje... je kan toch wel met die geforce 3 dvd kijken?

edit: vraagje is dus bedoeld voor topicstarter

Verwijderd

Topicstarter
Zucht...

Waarom roept iedereen dat ik Search moet gebruiken als ik steeds zeg dat ik dat al gedaan heb?!?!?!?!?

Met Search vind ik geen antwoord op mijn vraag! Waar gaat het heen met GoT (of beter gezegd met VB)? Kunnen jullie alleen nog maar zeggen: SEARCH!

Diepe, diepe zucht...

• DBA907
Nou ok, welk OS heb je?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:12

knakworst

Get more sats!

Probeer eens een andere DVD-player, zoals windvd of powerdvd. Cinemaster is meen ik meer bedoeld voor kaarten van Ati, dus er zijn wel meer problemen mee.

Verwijderd

Topicstarter
Win98SE (shit: toch weer wat vergeten... :)}
En ik heb er met mijn oude GeForce Annihilator (samen met een Celeron 500) nooit problemen mee gehad.

• DBA907
Probeer verschillende versies van detonator

Pagina: 1